Explozja resory czy sprężyny

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Explozja resory czy sprężyny

Post autor: PKi » wt sty 02, 2007 6:21 pm

Witam po raz pierwszy na tym forum i od razu zaznaczam że nie przesiadam się broń boże na exp.

Tylko takie pytanie, to jest zawsze na resorach czy na sprężynach? A może jakieś roczniki robią różnicę?

Nie wygoglowałem tego na 100% to pytam znawców :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 02, 2007 8:14 pm

przod drazki a tyl resory
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr sty 24, 2007 1:21 pm

OK, a teraz jeszcze jedno pytanie do znawców.
- czy lub kiedy jest tylny most wyposażony jest w hamulce tarczowe?
- jakie jest seryjne przełożenie przy czterolitrówce?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr sty 24, 2007 2:22 pm

Drążki od 1995 w górę. Wcześniej sprężyny. Resory z tyłu.
Tarczowe hamulce z tyłu od 1996 chyba i też nie we wszystkich modelach.
Przełożenia przeważnie 3:73
Dlatego wranglerowcy radośnie kupują tylne mosty od Fordów, bo 8'8 jest wytrzymalszy od Dana 35 o wiele bardziej :)
SITH happens...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość