Instalacia elektryczna

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Instalacia elektryczna

Post autor: mania1 » ndz lut 18, 2007 6:43 pm

potrzebuje schemat inst. elektrycznej bo bronco II XLT 90r prosze o pomoc . :cry:

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » pn lut 19, 2007 11:51 am

Poszukaj na "the ranger station". wpisz w googlu i ci znajdzie. tam je wsio

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » śr lut 21, 2007 8:59 pm

Dzieki przegladnolem ta stronke . Moj problem to spalona pompa , potrzebuje jakis zamiennik co moze pasowac . Moje bronco chodzi na gazie, (obecnie stoi) zalalem 10 litrow benzyny i myslalem ze wystarczy nie wystarczylo

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr lut 21, 2007 9:31 pm

jeżeli masz tam silnik efi to wystarczy pompa od efi np. ople, scorpio itp. na wielopunkcie
pompa od k-jeta będzie za mocna a od monowtrysku za słaba
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pn lut 26, 2007 12:15 am

mania1 pisze:Dzieki przegladnolem ta stronke . Moj problem to spalona pompa , potrzebuje jakis zamiennik co moze pasowac . Moje bronco chodzi na gazie, (obecnie stoi) zalalem 10 litrow benzyny i myslalem ze wystarczy nie wystarczylo
POmpa pasuje od scorpio 2.9 EFI jest taka sama te same mocowania :)21
Jak nadal potrzebujesz daj znać ma gdzies chyba :o
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » śr lut 28, 2007 11:50 pm

witaj Tymon dzieki za posta w piatek znajomy przywiezie mi pompe od scierry 2.0 ohc efi ponoc ma pasowac jak nie to dam znac . przegladalem rowniez forum gaza tam bylbym bardziej obcykany bo mialem kiedys 69a a potem warszawe 223.Przy fordzie jestem zielony duzo elektroniki.Pozdrawiam wlascicieli gazikow.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw mar 01, 2007 1:39 am

Ja mam pompe od landrovera 3.5 na szprycy i tysz robi :)21

A wcześniej miałem od nissana cherry 1.5 turbo i tysz robiła, ale za dużo wody przyszło jej przetłoczyć i sczezła :(

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw mar 01, 2007 3:06 am

Hihi, a do Voyagerów pasuje pompa od Nubiry... :)23 :)19
SITH happens...

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » sob mar 03, 2007 6:50 pm

Tymon ta pompka od scorpio jest taka sama ?czy podobna , bo reszta jak mysle chyba nie. Ja dzisiaj probowalem dopasowac od sierry ale nie wyszlo to zbyt dobrze bo pompka jest o contymetr dluzsza i sitko oryginalne musialem zamienic na inne slowem funkcjonuje na sucho ale nie wsadzilem tego jeszcze do budy. Jezeli jest taka sama to wstrzymam sie z montarzem. A propo co za cholerne sroby dziesiatka za duza a dziewiatka za mala czyzby to sruby calowe a nie metryczne

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » ndz mar 04, 2007 1:52 pm

mania1 pisze:Tymon ta pompka od scorpio jest taka sama ?czy podobna , bo reszta jak mysle chyba nie. Ja dzisiaj probowalem dopasowac od sierry ale nie wyszlo to zbyt dobrze bo pompka jest o contymetr dluzsza i sitko oryginalne musialem zamienic na inne slowem funkcjonuje na sucho ale nie wsadzilem tego jeszcze do budy. Jezeli jest taka sama to wstrzymam sie z montarzem. A propo co za cholerne sroby dziesiatka za duza a dziewiatka za mala czyzby to sruby calowe a nie metryczne
Taka sama ale od 2.9 EFI musi być a nie od innych !!! Od innych jest inna .
Sruby są calowe :) Jakby co mam takową :)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » ndz mar 04, 2007 7:18 pm

pompa padla bo przetloczyla juz tyle paliwa co miala . w zbiorniku mialem 25litrow paliwa wiec sie nie zatarla , ale napiecie jakie dochodzi do pompy to 6,5 v a z przekaznika wychodzi 12,5 przy wylacznku zdezeniowym tez jest 6,5 v moze takie slabe napiecie ja zalatwilo? czy takie ma byc? gg5202613 daj znac ile za to

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » ndz mar 11, 2007 10:02 am

Panowie pomozcie zalozylem nowa pompe chodzi daje 3 atm zalozylem tak jak zdemontowalem ale cisnienie ze zbiornika podawane jest na regolator cisnienia paliwa a z regolatora juz na listwe nie podaje czyzby padl regolator jakie cisnienie powinno byc na listwie?
Ja widzialem inne rozwiazania ,ze regolator cisnienia byl na przelewie z listwy wtryskowej i cisnienie bylo regolowane na listwie a nie przed jak jest teraz u mnie
Ten samochod mnie chyba probuje mam go 2 miesiace a jezdzilem tydzien czy wszyscy posiadacze bronko byli tez tak testowani. dodam jeszcze ze przyjmuje to z usmiechem i mam nadzieje ze to nie walka z wiatrakiem

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz mar 11, 2007 3:04 pm

Ja miałem pierwszy wybuch dwa dni po zakupie.

Sczezła antyzłodziejowa instalacja i tydzień szukałem o co komon.

Potem długo długo nic, aż pojechałem na mutta i zabiłem wtryski wodą.

A tera mi wykupili ostatnie szczęki hamulcowe w sklepie i nie planują sprowadzić kolejnych :evil:

Ale generalnie jestem bardzo ale to bardzo zadowolony :)2 :)21

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » ndz mar 11, 2007 8:40 pm

Student pisze:Ja miałem pierwszy wybuch dwa dni po zakupie.

Sczezła antyzłodziejowa instalacja i tydzień szukałem o co komon.

Potem długo długo nic, aż pojechałem na mutta i zabiłem wtryski wodą.

A tera mi wykupili ostatnie szczęki hamulcowe w sklepie i nie planują sprowadzić kolejnych :evil:

Ale generalnie jestem bardzo ale to bardzo zadowolony :)2 :)21
a chcesz regenerowane szczeki ? jakby co wal na priv :)21
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » śr mar 14, 2007 9:29 pm

panowie czy regolator cisnienia paliwa jest taki sam co w scorpiaku 2.9 potrzebuje takowy do bronca. ?

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » sob mar 31, 2007 1:37 pm

w nowym rangerze też mi padł map sensor. pojechałem na szrot i bez problemu kupiłem od jakiegoś forda usa. jedyna istotna rzecz to cypcylong z oringiem - ma być taki sam jak oryginał. resztę sobie utniesz, podegniesz albo dospawasz. ja tak zrobiłem i jest git :)25

mania1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 16, 2007 10:01 pm

Post autor: mania1 » sob mar 31, 2007 4:32 pm

poradzilem sobie podobnie przewiercilem oryginal zeby nie mial oporow i wstawilem od sierry na wezach elastycznych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość