kolejnosc zaplonu

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gonzunio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn sty 08, 2007 11:47 am
Lokalizacja: Warszawa

kolejnosc zaplonu

Post autor: gonzunio » wt cze 26, 2007 10:28 am

witam mam taki glupi problem i jeswzcze glupsze pytanie z nim zwiazane
w jakiej kolejnosci powinny byc przewody zaplonowe bo wymienilem swiece i przewody juz jakis czas temu ale powoli trace pewnosc czy to tak bylo :wink:

patrzac od przodu na samochod jak to powinno byc

aha samochod to Forda Ranger 4.0 z 1992
Ford Ranger XLT 4.0

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » wt cze 26, 2007 4:41 pm

ludzka ignorancja i niechęć zadania sobie minimum trudu nie zna granic

jest taki temat: http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=43312

a w nim dosłownie wszystko !!

masz tu schemat z tej strony...

http://www.autozone.com/az/cds/en_us/09 ... oPages.htm
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
gonzunio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn sty 08, 2007 11:47 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gonzunio » wt cze 26, 2007 8:39 pm

PRZEPRASZAM wiecej nie bede :oops:
Ford Ranger XLT 4.0

Awatar użytkownika
gonzunio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn sty 08, 2007 11:47 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gonzunio » wt cze 26, 2007 8:59 pm

kurde nie przemawia za mna ta wersja albo ja az tak glupi jestem :-?
Ford Ranger XLT 4.0

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » wt cze 26, 2007 10:59 pm

no ja kuna nie przemawia ...

pierwszy cyliner zawsze jest liczony od rozrządu...

czyli patrząc na mootor stojąc twarzą do chłodnicy pierwszy będzie pierwszym po lewej....
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
gonzunio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn sty 08, 2007 11:47 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gonzunio » czw cze 28, 2007 5:53 pm

no tak a 4 to pierwszy od prawej , ale na tym rysuneczku jest cos nie tak
Ford Ranger XLT 4.0

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » czw cze 28, 2007 7:52 pm

sam jesteś nie tak

iskra idzie parami po 2 cylindry na raz
w przeciwnym razie musiał byś mieć 2xwięcej i 2xbardziej skomplikowany układ zapłonowy i wtryskowy...

iskra idzie na jeden cylinder suwie pracy a na drugi przed suwem ssania kiedy może sobie byc a nie ma to wpływu na prace silnika bo zawory są otwarte i nie ma tam co wybuchnąć bo jest to pomiędzy suwem wydechu a ssania (brak mieszanki)

to co jest nie tak?!
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt cze 29, 2007 12:11 am

o zesz k...rde
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
gonzunio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn sty 08, 2007 11:47 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gonzunio » pt cze 29, 2007 7:53 am

to ze pierwszy ma byc z piatym , trzeci z czwartym , a drugi z szustym
jak to tak zmontowalem to przy probie uruchomienia zrobilo tylko wielkie jebut
z tego co ja pamieta to pierwsze trzy cylindry szly tak samo pokolei na rozdzielaczu
Ford Ranger XLT 4.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości