thx.Yonek pisze:SKF ma w ofercie chyba wszystko. W ostateczności mogą dorobić. Czeka się chyba 14 dni.
Bronco II
Moderator: Student
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Bronek siedzi z tyłu bo wersja oryginalna miała takie "sportowe" płaskie pióra. Lift tyłu to klocek położony na most, dłuższe uszu i dodatkowe bardziej "podgięte" pióro ale niestety wszystko "klapło". Ale
mam cały tył (most i zawieszenie) od Explorera - który ma to wszystko grubsze (bo dużo cięźszy) i mam nadzieje że po założeniu tył się podnieśie/wyrówna.
Półosie się mielą bo są cieniutkie. Dla tego wymieniam most na Dana 35 (większy) z starego explorera.
PS. Temat Bronco II jak widzę budzi zainteresowanie

Półosie się mielą bo są cieniutkie. Dla tego wymieniam most na Dana 35 (większy) z starego explorera.
PS. Temat Bronco II jak widzę budzi zainteresowanie

Plac Pigalle
Zawsze Broncosaurusie, starzy wyjadacze i kasztaniarze wchodzą na nowe tematy, żeby zakasztanić temat i się wyżyć emocjonalnie (bo może już nikt nie chce z nimi nawet jeździć?) a tu mogą powertepować po sieci i nikt im nie może spojrzeć w oczy czarne. Kiedyś na niewinnym moim temacie miałem ponad 1500 postów pozostawionych głównie przez ELITARNEGO KULTOWEGO JUŻ CZŁOWIEKA LEGENDĘ WRĘCZ NESTORA WYBITNEGO ZNAWCĘ PREKURSORA WYŚMIENITEGO EKSPERTA, EXTREMALNIE CUDOWNEGO ... C&J.
Mi też resory klapły mimo, że nowe dorobione pióra, więc jakbyś miał ciekawy na miar (o ile jesteś z wawy) na kowala co zrzuci most i przehameruje to gimme, pls.
psdr
B-Saurus Maius
Mi też resory klapły mimo, że nowe dorobione pióra, więc jakbyś miał ciekawy na miar (o ile jesteś z wawy) na kowala co zrzuci most i przehameruje to gimme, pls.
psdr
B-Saurus Maius
Nie wiem Yonek, czy jak powiem, że "Na Ciebie zawsze można liczyć i wielkie dzięki" to nie narażę się jakiejś nazistowskiej grupie z paleolitu podszywającej się pod ruch ofrołdowy, która natychmiast posądzi nas o związek homoseksualny, albo chociaż o to, że siedzieliśmy w jednej ławce w szkole,
Dzięki za info.
Ekstremalne Pozdrowienia
BS
Dzięki za info.
Ekstremalne Pozdrowienia
BS
no fakt, troche sie zcwaniaczyl ostatnioYonek pisze:ELITARNIE EXTREMALNY I OGÓLNIE POWAŻANY gościu o nazwisku Borzymowski na Łodygowej. Robi naprawdę nieźle, tylko najpierw ustal z nim cenę, bo się ostatnio strasznie wyspecjalizował w resorach terenówek...![]()
![]()
Aha, będzie dopiero po 10 sierpnia.

Mistrzow uprasza sie o spokoj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Plac Pigalle
chcesz o tym porozmawiać?Bogusław Stawski pisze:ELITARNEGO KULTOWEGO JUŻ CZŁOWIEKA LEGENDĘ WRĘCZ NESTORA WYBITNEGO ZNAWCĘ PREKURSORA WYŚMIENITEGO EKSPERTA, EXTREMALNIE CUDOWNEGO ... C&J

#noichuj
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Zazwyczaj moderator umieszcza listę tematów poruszalnych na forum. Jak coś nie na temat to do kosza. Oczywiście uniemożliwia to prowadzenie jakże interesujących potyczek - które zazwyczaj są nie na temat ale jak ktoś oczekuje na odpowiedź to nie musi kopać przez setki komentarzy które nie mają nic wspólnego z jego pytaniem.
polecam super forum - Oczywiście FORD
http://www.therangerstation.com/
oprócz forum - na którym można uzyskać wszelkie odpoiedzi (w większości wyczerpujące) to kopalnia rozwiązań - niestety (dla miłośników fullsize) głównie Ranger/Bronco II i Explorer
polecam super forum - Oczywiście FORD
http://www.therangerstation.com/
oprócz forum - na którym można uzyskać wszelkie odpoiedzi (w większości wyczerpujące) to kopalnia rozwiązań - niestety (dla miłośników fullsize) głównie Ranger/Bronco II i Explorer
1. BĄKU - ale o czym tu mówić...?
2. Dla miłośników fullsizów jest www.projectbronco.com
3. jest fajnie - nie pojadę na Żelazną, bo akurat jak zwykle coś ekstremalnie ważnego wypada, a do Chójnic już się chyba nie da dostać. D..a blada.
4. Ale jeszcze coś się wydarzy.
5. Kto ma dla mnie tę zakichaną skrzynię 4-biegową manualną z wyjściem na reduktor, do konia władka, bo Bronco 2 zostanie pickupem z tylnim napędem i wtedy mój IDOL C&J pęknie ze śmiechu i już go nie usłyszycie ani nie zobaczycie... bo będzie pęknięty.
pozdro
2. Dla miłośników fullsizów jest www.projectbronco.com
3. jest fajnie - nie pojadę na Żelazną, bo akurat jak zwykle coś ekstremalnie ważnego wypada, a do Chójnic już się chyba nie da dostać. D..a blada.
4. Ale jeszcze coś się wydarzy.
5. Kto ma dla mnie tę zakichaną skrzynię 4-biegową manualną z wyjściem na reduktor, do konia władka, bo Bronco 2 zostanie pickupem z tylnim napędem i wtedy mój IDOL C&J pęknie ze śmiechu i już go nie usłyszycie ani nie zobaczycie... bo będzie pęknięty.
pozdro
A czy to nie jest jakoś tak, że reduktor jest za skrzynią? Bo np skrzynia w Explozji jest taka sama jak w Mustangu czy Aerostarze. Czyli taka jak we wszystkich tylnonapędowcach. Stąd wydaje mi się że ten mustangowy manual powinien dać rade. Tym bardziej że był robiony do V8...
Ale to tylko spekulacje, nie podparte żednymi dowodami!
Ale to tylko spekulacje, nie podparte żednymi dowodami!

Dobre spekulacje są lepsze niż beznadziejny upór kolesia od Amerykanów, który twierdzi, że tylko oryginałami można wypełniać przed-złomowe żelazo z USA. Spróbuję zweryfikować te spekulancje. Obdzwoniłem całą Polskę i nikt na dźwięk zapytania o skrzynię do Bronca nikt nie zasugerował nawet, że ma skrzynię od aerostara lub mustanga. Ale Yonek, co z wyjściem na reduktor, taka skrzynia musi mieć chyba drugi wałek do tego, albo sie mylę....
sposobem byłoby olanie totalne skrzyni i pozostawienie trzybiegowej od F-150 z przełączaniem w kierownicy i zamontowanie potężnej wyciagarki mechanicznej od stara na przód. Oczywiście złotych kalasantów bym takim dziwadłem nie wygrał, ale przy towarzyskim wypadzie w lesie mógłbym przynajmniej podjechać pod górkę albo wyczołgać się z błocka... widziałem na Puławskim Extremie UAZA z silnikiem 3l benzin od merca z tylnim TYLKO napędem, który troche dłużej, ale przejeżdżał wszystko...
więc wszystko jest możliwe, nawet to, że moja druga zona będzie o 10 lat młodsza, będzie miała duże sterczące cycki i krągłe twaarde pośladki, będzie lubiła gotować, jeździć ze mną na wycieczki krajoznawczo-ofrołdowe i będzie gotowa na szóstą w każdej chwili i będzie się do mnie uśmiechać.
BOG
sposobem byłoby olanie totalne skrzyni i pozostawienie trzybiegowej od F-150 z przełączaniem w kierownicy i zamontowanie potężnej wyciagarki mechanicznej od stara na przód. Oczywiście złotych kalasantów bym takim dziwadłem nie wygrał, ale przy towarzyskim wypadzie w lesie mógłbym przynajmniej podjechać pod górkę albo wyczołgać się z błocka... widziałem na Puławskim Extremie UAZA z silnikiem 3l benzin od merca z tylnim TYLKO napędem, który troche dłużej, ale przejeżdżał wszystko...
więc wszystko jest możliwe, nawet to, że moja druga zona będzie o 10 lat młodsza, będzie miała duże sterczące cycki i krągłe twaarde pośladki, będzie lubiła gotować, jeździć ze mną na wycieczki krajoznawczo-ofrołdowe i będzie gotowa na szóstą w każdej chwili i będzie się do mnie uśmiechać.
BOG
Leszek, trzeba wierzyć w Matrix i Prawa Murphy'ego:
Po pierwsze: Trzeba uciec z Matrixu (starej baby z pierwszego małżeństwa (mam już punkt za to - we wrześniu będę sam...hurra)
Po drugie: Trzecie Prawo Murphy'ego z Poprawką Johnsona według interpretacji Bogasa: "Druga żona chociaż przez chwilę nie będzie tak pojebana jak ta pierwsza".
Q...a MAN jak się cieszę, nie wiem czy rozumiesz mą radość Q.a....
BOGAS
Po pierwsze: Trzeba uciec z Matrixu (starej baby z pierwszego małżeństwa (mam już punkt za to - we wrześniu będę sam...hurra)
Po drugie: Trzecie Prawo Murphy'ego z Poprawką Johnsona według interpretacji Bogasa: "Druga żona chociaż przez chwilę nie będzie tak pojebana jak ta pierwsza".
Q...a MAN jak się cieszę, nie wiem czy rozumiesz mą radość Q.a....
BOGAS
Wierz mi lub nie, ale moja druga właśnie taka jest!Bogusław Stawski pisze:więc wszystko jest możliwe, nawet to, że moja druga zona będzie o 10 lat młodsza, będzie miała duże sterczące cycki i krągłe twaarde pośladki, będzie lubiła gotować, jeździć ze mną na wycieczki krajoznawczo-ofrołdowe i będzie gotowa na szóstą w każdej chwili i będzie się do mnie uśmiechać.
BOG




Pierwsza zresztą też była bardzo kochana, tyle że z innej planety...
A co do jazdy na tylnym to mogę Ci podesłać parę fotek z zimowych wypadów. Też sam tył i Limited Slip Diferential...




Super ego każdego prawdziwego mena zmierza wprost do +nieskończoności całki ograniczonej aby na granicach zakrętów swego życia znów płacić podatek od luksusu a nie od nieruchomości, czego wyrazem perjoratywnym w dosłownym tego słowa znaczeniu są następne żony, kochanki i dzidzie. 

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
lala
Będę sie starał wziąć pod uwagę słowa przedmówców - ale limes zawsze będzie dążył w moim przypadku do nieskończoności, a podatkom mówimy w miarę możliwości stanowcze nie. Niech one płacą. I tak wszystko jest chaosem, nawet to, że nie wiem czy Bronco 2 ma LSD (ale nie Lucy in the Sky with Diamonds), bo on jeszcze nie jechał. Z tym Bronkiem to było tak jak z pierwszą żoną - uwierzyłem na słowo, że niewiele jej brakuje... Ale o co chodzi z tym slipem? Niektórzy znawcy twierdzą, że to niedobre rozwiązanie, dlaczego? Może stała blokada jest lepsza, ale do Bronków chyba cholernie droga z USA. Jak będę chciał auto naprawdę mocarne, to sobie kupię UAZA 66.
Pozdro
Pozdro
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Do dużych bronco jest jeszcze
http://www.mybigbronco.com/
Na tych serwisach zazwyczaj jest jakieś forum na którym można zadać wszelkie pytania. Skrzynia do Bronco II na 99% nie jest unikalną konstrukcją dla Bronco. A 2 wał no to jest jeszcze skrzynia rozdzielcza i tam można sobie wpiąć 2 wał.
http://www.mybigbronco.com/
Na tych serwisach zazwyczaj jest jakieś forum na którym można zadać wszelkie pytania. Skrzynia do Bronco II na 99% nie jest unikalną konstrukcją dla Bronco. A 2 wał no to jest jeszcze skrzynia rozdzielcza i tam można sobie wpiąć 2 wał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość