
co do częś ci to nie masz racji - sa takie same jak do europejskich wersji poza oświetleniem zewnetrznym
jesli masz problem z częściami dzwoń...
Moderator: Student
Alban - z całym szacunkiem - napęd to jest na dwa koła (właściwie to nawet nie, bo na jedną oś) i w razie uślizgu dopędzanie drugiej osi wiskoząalban pisze:@Adamo - z całym szacunkiem - za dwadzieścia pare tyś zł można miec ładną Explozję z 207 konnym silnikiem i STAŁYM napędem na 4 koła
no dobrze ale czy dopedzanie przedniej osi za pomocą sprzęgła wiskotycznego (nie elektrycznie dołączane) a stały napęd z centralnym mechanizmem róznicowym to aż tak wielka różnica dla auta które nie jeździ w prawdziwym terenie? A poza tym obydwa te napędy dopiero blokuje się .. W RR blokujesz centralny dyfer a i w Fordzie podobnie...Adamo pisze:Alban - z całym szacunkiem - napęd to jest na dwa koła (właściwie to nawet nie, bo na jedną oś) i w razie uślizgu dopędzanie drugiej osi wiskoząalban pisze:@Adamo - z całym szacunkiem - za dwadzieścia pare tyś zł można miec ładną Explozję z 207 konnym silnikiem i STAŁYM napędem na 4 koła
ps. Eksplozja też mi się podoba ale jeep poprostu bardziej pasował do moich potrzeb
Róznica w dopinaniu przodu, a wersji z mech.różnicowym ma znaczenie właśnie poza terenem (śnieg, lód)alban pisze:no dobrze ale czy dopedzanie przedniej osi za pomocą sprzęgła wiskotycznego (nie elektrycznie dołączane) a stały napęd z centralnym mechanizmem róznicowym to aż tak wielka różnica dla auta które nie jeździ w prawdziwym terenie? A poza tym obydwa te napędy dopiero blokuje się .. W RR blokujesz centralny dyfer a i w Fordzie podobnie...Adamo pisze:Alban - z całym szacunkiem - napęd to jest na dwa koła (właściwie to nawet nie, bo na jedną oś) i w razie uślizgu dopędzanie drugiej osi wiskoząalban pisze:@Adamo - z całym szacunkiem - za dwadzieścia pare tyś zł można miec ładną Explozję z 207 konnym silnikiem i STAŁYM napędem na 4 koła
ps. Eksplozja też mi się podoba ale jeep poprostu bardziej pasował do moich potrzeb
a i z całym szacunkiem - wykaz mi różnice pomiędzy napedem na jedną oś a napędem na 2 koła....
Alban,alban pisze: Wyobraź sobie że ja mam auto z kanady z 93 roku i manual (totalny wynalazek)
i bez problemu zamówiono mi w autoryzowanym serwisie forda tarczę sprzęgła i łożysko wyciskowe - kosztowało to jak do astry II i czekałem 10 dni... ...
Popsuty !kozioU pisze:a jak u mnie się kręciły 4 koła, a samochód nie jechał to jaki to napęd?Adamo pisze: Tak więc większość terenówek tak naprawdę nie ma napędu na cztery koła
nemrod pisze:Alban,alban pisze: Wyobraź sobie że ja mam auto z kanady z 93 roku i manual (totalny wynalazek)
i bez problemu zamówiono mi w autoryzowanym serwisie forda tarczę sprzęgła i łożysko wyciskowe - kosztowało to jak do astry II i czekałem 10 dni... ...
Mam podobny tylko starszy ('91).
Gdzie zamawiałeś sprzęgło? ile to kosztowało?
Mnie tez czeka ta przyjemność (wymiana sprzęgła) i zastanawialem się gdzie tego cuda szukać.
DB!
Nemrod
nie popsuty, tylko wklejonywojtek_pl pisze:Popsuty !kozioU pisze:a jak u mnie się kręciły 4 koła, a samochód nie jechał to jaki to napęd?Adamo pisze: Tak więc większość terenówek tak naprawdę nie ma napędu na cztery koła![]()
A tak serio, to były zbyt małe opory na kołach... Jakbyś dwa koła zablokował (bez blokady mechanizmu w którejś z osi) to też stałby w miejscu i kręcił pozostałymi dwoma kołami. Taka uroda zwykłych mechanizmów różnicowych...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość