ford bronco 86

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Walles
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: śr wrz 25, 2002 6:17 am
Lokalizacja: Szczecin

ford bronco 86

Post autor: Walles » pn mar 14, 2005 7:36 am

moge kupic bronco z 86roku,5700 V8,z klima,kolami 33,edelbrockiem za 10tyszl.....generalnie auto jezdzi w szwajcari...i jest caly czas na chodzie...ziom posuwa nim codziennie do roboty,do wymiany jest szyba w drzwiach kierowcy i klocki hamulcowe.....karoseria jest w normalnym stanie,generalnie nie ma zadnej rdzy czy jakichs ubytkow w postaci dziur w karoseri...
o dostepnosc czesci nie pytam bo u mike i franka tego pelno....i taniocha...
czy warto????
na co zwrocic uwage????

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn mar 14, 2005 10:04 am

Ja bym nie cykał tylko łykał :lol:
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr mar 16, 2005 10:09 am

To poezja nie samochód !

W tej cenie ino brać :lol: :lol:

Nie dość że będziesz miał autko 4x4 to jeszcze ta poezja i gracja Bronco

Kolega ma aż dwa Bronci. Poezja i muzyka. To mruczonko :)2 :)2

P.S. Boguś Broncomaniacu powróć na forum i olej kasztaniaży !! !! !!
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bogas » śr mar 16, 2005 11:05 am

Bronco - to duża frajda i na trasie i w terenie. Części są dostępne i bardzo tanie (w USA) ale nawet te importowane przez oficjalne firmy są często tańsze niż do plaskaczy z unii, nie mówiąc o japońskich. Jeśli ziom jeździł w terenie, to można zwrócić uwagę, czy nie ma luzów na zawieszeniu z przodu, ale wszystkie jego elementy - sworznie, poduszki, itp. są dostępne. Bronco ma generalnie słabe hamulce - sprawdź stan tarcz i oblukaj generalnie układ hamulcowy szukając wycieków z cylinderków albo przecierających się przewodów hamulcowych. Reszta jest do naprawienia. Najważniesze, żeby działała elektryka i komputery, bo ich sprowadzenie to koszt kosmiczny. (ma manualne huby" czy elektronicznie włączane z kabiny? - sprawdź załączanie napędów.
Generalnie jest tak - jak Szwajcar nie woził świń w środku, nie pourywał gałek, przycisków, nie wcierał ketchapu w podłogę, to znacze, że ogólnie o mechanikę też dbał. Odchyl wykładzinę pod nogami kierowcy i pasażera i sprawdź, czy nie bierze jej rdza. Klapy tylnie rdzewieją we wszystkich, bo kiepsko jest odprowadzana woda z szyby, sprawdź opuszczanie elektryczne tylniej szyby.
Ale nawet jakby wszystko, co opisałem nie było w najlepszym stanie, to za dychę z działającą klimą i napędami bez szyby, to trza brać i to szybko. A jakieś dodatkowe koszty będziesz ponosił, czy dycha to już brutto?
Pisałeś, że masz namiary na części? Kto to mike i franek? Mają jakieś części do bronasów full sizów '80-86? To poproszę o kontakt!
Pozdro
email: bronco78@o2.pl
Bogas
Stan Bronco: BRAK

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bogas » śr mar 16, 2005 11:10 am

Acha, i przy sprowadzaniu zadbaj o wszelkie papiery, nowy dowód rejestracyjny ma pełno rubryczek na pierdoły, które do tej pory nie były wymagane np. masa ciągniętej przyczepy, naciski na oś, itp. Jak nie będziesz tego miał, to niestety 200zł na rzeczoznawcę, który z pocałowaniem znajdzie wszystkie dane do przeglądu zerowego.
Spiesz się z importem, bo od 1 kwietnia może się znowu coś z...bać!

Acha 2, i FORD ma silniek 5,8l. 5,7 ma Chevrolet i fordowcy specjalnie dołożyli dwie szklanki pojemności więcej, żeby się odróżniać od swojej największej konkurencji!
Bogas
Stan Bronco: BRAK

Awatar użytkownika
Walles
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: śr wrz 25, 2002 6:17 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Walles » śr mar 16, 2005 11:18 am

wiem co napisalem i dalej sie tego trzymam 5700 V8 i edelbrockowski gaznik....hamulce sa do roboty,do wymiany klocki i tarcze....

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr mar 16, 2005 11:20 am

No to jest profesjonalizm, ale z jednym kasztanem: :evil: "nie mówiąc o japońskich." (Patroli nie dotyczy). :wink:

Pozdrawiam Broncomaniac-ów
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bogas » śr mar 16, 2005 11:57 am

@ Bartas - pisałem o kosztach części do plaskacza

@ Walles - przelicz sobie 351 cubic inches na cm3 to ci wyjdzie.
ale to dobrze, że wiesz co napisałeś. Jakbyś nie wiedział, to dopiero byłby kłopot. W rocznikach 80-86 wstawiano 3 rodzaje silników: 300 CID (4.9l rzędówki), 302 CID (V8) oraz 351 WCID V8 więc może nawet masz 4BBL czyli czterogardzielowy gaźnik. Podaj VIN, to ci powiem gdzie został dokładnie wyprodukowany!
Bogas
Stan Bronco: BRAK

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr mar 16, 2005 12:02 pm

chyba ze wymienili silnik na 5700, moglo tak byc...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr mar 16, 2005 12:09 pm

Bogas mówisz że części tanie a ja juz jakiś czas szukam półosi przedniej lewej do 86`2,9V6 z manualem 5 i nie mogę znaleźć. Nie mówiąc już o modukl strującym tempomatem i shift motorem.... :cry: :cry: :cry:

Jak by mógł ktoś pomóc :P :P ??
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bogas » śr mar 16, 2005 12:23 pm

Skład nowych części fabrycznych i aftermarketowych (z dalekiego wschodu też bywają ale głównie gumowe i jakieśtam pierdółki), z którego sprowadzam części także zajmuje się częściami do Bronco II. Wejdź na stronę:
www.lmctruck.com
albo jak mówisz w trudnym języku "language" to zadzwoń o porze w której biali ludzie w Kansas nie śpią. Na stronie nie znajdziesz bezpośrednio części tylko zajawki - potrzebny jest prawdziwy katalog danej marki i modelu (cienkie książeczki z gówienkami od uszczelek drzwiowych i szyb, po półośki i elementy dyfrów, itp. Raczej katalogu ci nie przyślą, trzeba by mieć adres w USA, na który przyślą i ktoś ci wyśle już normalną pocztą. Możesz spróbować też wysłać zapytanie faksem.
tel. 1-813-541-0684
fax 1-913-599-0323 (24h)
Trudno jest mi powiedzieć, czy będą mieli te części, czy też nie - bo są selektywni.
Więc może pozostać tylko sprowadzenie tych części przez importera z Polski typu fenix.
Tylko tyle mogę w tej sprawie zrobić.
Bogas
Stan Bronco: BRAK

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bogas » pn mar 28, 2005 11:50 am

No i co Walles? Jesteś już szczęśliwym posiadaczem Bronco?
Jak będziesz, to mogę ci podesłać katalog z częściami z USA - LMCTRUCK do bronków z roczników 1980-86 (to tzw. Trzecia Generacja Bronco i wiele części ma identycznych lub podobnych)
Pozdro
Bogas
Stan Bronco: BRAK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości