Strona 1 z 1
Chyba głupieję na starość :)
: pn kwie 11, 2005 11:35 pm
autor: Zbowid
No i stało sie ...a mama mnie ostrzegała, żebym był poważny w tym wieku
Kupiłem drugiego Bronco II tym razem wersja limitowana z wszystkimi bajerami i co ciekawe wszystko działa!!... tyle, że automat
Współczuć czy może trzeba się już leczyć?
: pn kwie 11, 2005 11:37 pm
autor: Miskiller
ja Ci zazdroszcze...
: pn kwie 11, 2005 11:48 pm
autor: heniu w berecie
jedni zbieraja znaczki inni pija wode pod GSem....

: pn kwie 11, 2005 11:57 pm
autor: klucz13
Gratuluję może wypas Bauer i ciesz się że to nie LR
: wt kwie 12, 2005 12:01 am
autor: heniu w berecie
no LR sponiewieral mnie bezlitosnie i przekroczyl limity wkurwienia
: wt kwie 12, 2005 12:07 am
autor: klucz13
heniu w berecie pisze:no LR sponiewieral mnie bezlitosnie i przekroczyl limity wkurwienia
Przez 12 lat jezdzilem amerykańcami taurus i tempo ten drugi 10latek był u mnie i połowy w nim nie robilem tego co w lr z za oceanu

: wt kwie 12, 2005 10:06 am
autor: Bogas
Bo prawdziwym mężczyzną czuje się człowiek dopiero jak ma dwa Bronki.
A wszystko zaczęło się niewinnie od Matchboxów...
Pozdrawiam
: wt kwie 12, 2005 10:14 am
autor: MOC
heniu w berecie pisze:jedni zbieraja znaczki inni pija wode pod GSem....

jeszcze inni marza o tym aby miec sprawny samochod....

: wt kwie 12, 2005 12:27 pm
autor: Zbowid
Zgadza się wersja Edi Bauer - niezły wypas, fuul elektryka, klima i nawet ma webasto!! Pełne sterowanie i programowanie. Na razie tyle odkryłem dzisiaj rano...
Silnik delikatnie zakundlony i gościu wstawił niewłaściwe świece silnik nie wkręcał sie na obroty i pracował nierówno... kilka ruchów i bulogocze jak trzeba

... szkoda, że to tylko 2,9V6 lepszy był by 5,7

: wt kwie 12, 2005 4:31 pm
autor: Broncosaurus
no w II nie bylo takich wielkosci jak 5.7
2.9 to fajny silnik - toc to lekkie jest to bronco II
: wt kwie 12, 2005 6:46 pm
autor: klucz13
Zbowid pisze:Zgadza się wersja Edi Bauer :

: pt kwie 15, 2005 12:32 am
autor: kudłaty61
: pt kwie 15, 2005 11:53 am
autor: Bartas
dużo dałeś za Bronasa II w tej wersji
Gdyby nie ubezbieczenia itp. to pole przed domem zawalił bym syfami na maksa
Polecam artykuł BroncoBogusia
http://www.desoto58.com/story/stbronco.html
: pt kwie 15, 2005 12:11 pm
autor: czesław&jarząbek
Długo oczekiwany Bronco Full Size '78 wszedł do sprzedaży już w połowie roku 77
Przez dwa cudowne lata produkowano pełnowymiarowego Forda Bronco, który przewrócił rynek SUV-ów 4x4 do góry nogami. Bronco zainicjował zmagania koncernów amerykańskich i światowych o zdobycie klientów na powstającym rynku użytkowych samochodów terenowych łączących łatwość prowadzenia, wygodę podróżowania i funkcjonalność związaną z możliwością opuszczenia utwardzonych dróg
chciałem tylko nieśmiało przypomnieć, że już wtedy od siedmiu lat szła pełną parą produkcja range rovera i to on właśnie był prekursorem komfortowych aut 4x4
no

1969-seria przedprodukcyjna
1970-oficjalna premiera
1996-zakończenie produkcji modelu rr classic
: pt kwie 15, 2005 1:56 pm
autor: Broncosaurus
ale early model bronco to wszedl w 66
rr to on nie przypominal
ale byl sprzedawany jako samochod rodzinny
ale jeszcze wczesniej no jakis brzydki taki jeepster czy tam wagooner chyba byl
: pt kwie 15, 2005 10:10 pm
autor: Yonek
Jeep Wagoneer, póżniej znany m.in. jako Grand Cherokee. Start produkcju chyba w 1963 z tego co pamiętam...
: pt kwie 15, 2005 10:21 pm
autor: Drako
no a mercedesy G1 i G4 i tak byly przed nimi

: pt kwie 15, 2005 10:27 pm
autor: klucz13
Marudzicie bo jedyną słuszną marką jest lr i model rr tylko z mostami patrola i motorkiem bmwe

Re: Chyba głupieję na starość :)
: sob kwie 16, 2005 8:08 am
autor: Marek Glinka
Zbowid pisze:No i stało sie ...a mama mnie ostrzegała, żebym był poważny w tym wieku
Kupiłem drugiego Bronco II tym razem wersja limitowana z wszystkimi bajerami i co ciekawe wszystko działa!!... tyle, że automat
Współczuć czy może trzeba się już leczyć?
Leczyć się zacznij przy trzecim

: sob kwie 16, 2005 8:10 am
autor: Marek Glinka
klucz13 pisze:Marudzicie bo jedyną słuszną marką jest lr
Szczególnie dla sprzedawców części

: sob kwie 16, 2005 9:08 pm
autor: Bogas
@bartas
I wyświadczyłeś mi przysługę niedźwiedzią...
No dobrze szanowni przedmówcy - RR i te sprawy, ale właśnie FS Bronco był połączeniem 4-wheeling z samochodem, który zaczął nabywać "cywilizowanych" cech aut użytkowych. Owszem Wagoneer zawsze był autem rodzinnym i sprawnym na szutrówkach, ale spójrzcie na jego drobniutkie drążki kierownicze (które nota bene pozostały do dzisieszych Wrongów i Szerokich) - one na odrobinę trudniejsze szutrówki z kamieniami nie zabardzo by się nadawały.
Trudno twierdzić, że RR rozpoczął wyścig SUVów - może faktycznie był pierwszym SUVem, ale nikt z nim nie konkurował, bo go było może za mało, albo był za drogi, albo przeznaczony dla szpanerskich elit, a nie dla kowbojskiego pospólstwa, ludu bożego, farmerów i poszukiwaczy wrażeń (czy ktoś widział farmera w gumiakach w RR? - raczej pod operę takimi podjeżdżano!!!).
Myśląc o rynku światowym - miałem niestety na myśli amerykański i jego wpływ na światowy, czyli bez pre-prekursorów SUVów w USA (Bronco First Generation, Jeep Wagoneer, bardziej użytkowy i siermiężny Blazer - dlatego był najlepszy w wojsku, bo Bronco był za bardzo "ucywilizowany") może nie mielibyśmy luksusowych Merców, odjazdowych Patroli, wyprawowych LandCruiserów, i elitarnych Range Rowerów. A z resztą - LR, RR i tak należy do FORDa, więc wszystko zostaje w rodzinie, a nowe Disco i chyba Range ma dziub i kształty bardzo zbliżone do prototypowego Bronco Czwartej Generacji, itp, itd, bo chłopaki na tych sanych deskach kreślarskich wytyczają nowe "tryndy"
...because it's a FORD Country, when on a quiet day you can hear all other makes rusting... (please do not quote me)...
Asta Lavista, Baby!
: ndz kwie 17, 2005 11:19 am
autor: Broncosaurus
Hasta la vista

: ndz kwie 24, 2005 8:51 pm
autor: kudłaty61
Zbowid chcesz mojego do kolekcji?

: sob kwie 30, 2005 7:21 pm
autor: Zbowid
Namierzyłem "Full siza"...
Wiec takie małe szyrki jak Twój to mi juz nie podchodzą...
