Ford Explorer 93-94

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Eryk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 5:49 pm
Lokalizacja: Wałbrzych

Ford Explorer 93-94

Post autor: Eryk » czw wrz 15, 2005 4:57 pm

Chcę kupić takie jeżdzidło jako bulwarówkę + zima narty i jest kilka pytań:
1.czy lepiej skrz.bieg. manual czy automat(ponoć lepiej z chłodnicą oleju więc jak to odróżnić nr.nadw. czy co??)
2.jeśli gaz to zwykła instalka więc jak Wam na takowej chodzi
3.jakie ceny części i jak z dostępnością w polsce(wiem że z usa taniej i są tam części)
4.jak rozróżnić model aby nie kupić ze skrz.borg wagner ponoć się sypią na potegę
5.czy ma jeszcze jakieś typowe bolączki ,bo tak ogólnie widać że to dobre auta

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Re: Ford Explorer 93-94

Post autor: Yonek » ndz wrz 18, 2005 2:09 pm

Eryk pisze:Chcę kupić takie jeżdzidło jako bulwarówkę + zima narty i jest kilka pytań:
1.czy lepiej skrz.bieg. manual czy automat(ponoć lepiej z chłodnicą oleju więc jak to odróżnić nr.nadw. czy co??)
MAnual trudno dostać, dodatkowa chłodnica oleju w standarcie w wersji europejskiej. Najłatwij sprawdzić patrząc na szafę i pod maskę. Jeżeli tylko w km a wszelkie napisy pod machą po angielsku i po niemiecku masz 100% pewności że to wersja europejska.
2.jeśli gaz to zwykła instalka więc jak Wam na takowej chodzi
Niewiem, nie miałem gazu.
3.jakie ceny części i jak z dostępnością w polsce(wiem że z usa taniej i są tam części)
Ceny normalne, jak do amerykańców. Ale prawie nie ma "drugiego obiegu" czyli porozbiórkowych
4.jak rozróżnić model aby nie kupić ze skrz.borg wagner ponoć się sypią na potegę
Hmmm.... z tego co pamiętam, to była jedna skrzynia w XP. BW robi do nich reduktory. W każdym bądź razie wejdź pod auto, na misce powinno być wytłoczone A4LD i znaczek Forda
5.czy ma jeszcze jakieś typowe bolączki ,bo tak ogólnie widać że to dobre auta
Ja założysz zbyt duże koła to najprawdopodobniej zmielisz sprzęgła na półosiach. Polecam wymianę na manualne. Shiftmotor reduktora baaaardzo lubi dostać piachu i wtedy się psuje. Po trzeciej rozbiórce i czyszczeniu wogóle przestaje działać i trzeba kupić nowy :)
Sprawdź poziom oleju w mostach i nie zapomnij o dodatku do LSD do tylnego. Szkoda, żeby się popsuło. Jak będzie miał założone Firestone'y to wywal od razu i załóż jakieś inne, np BFG, bo Firestone'y lubiły wybuchać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość