swiece-wymiana

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

swiece-wymiana

Post autor: danielpoz » sob sty 14, 2006 1:55 am

kto wymienial swiece?

kupilem dzis swieczki i 4 sztuki zapodalem ale te dwie sa nie do zalozenia no chyba ze wykrece pol silnika :evil:

moze macie jakis sposob?

jaka dlugosc ma pasek? kupilem 2175mm ale jest lekko za krotki :(
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Burza
 
 
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 08, 2005 8:01 pm

Post autor: Burza » sob sty 14, 2006 9:00 am

U mnie wszystkie 6 swiec wymieniam prawie bez problemu. 3 swiece po prawej stronie (patrząc na silnik od chłodnicy), a 3 po lewej to juz troszke problem. moze pierwszą si wykreci, ale co do pozosyałych musisz miec klucz łamany, a najlepisj to podwójnie łamany z przedłużkami. z takim kluczem wyiana swiecc trwa 30 minut (no moze 45 minut).
Była Vitara, byłe inne chocki klocki, a teraz jest Disco (jak na razie)

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob sty 14, 2006 11:06 am

no wlasnie mam lamany i z roznymi przedluzkami ale tam jest ten balagan od klimy/ogrzewania i ta 3 swiece to ledwo widac :(

musze sie zabrac za to na powaznie :wink:


ile moze kosztowac kompletny rozrzad? bo cos tak jak by dzwoni ale musze jeszcze wykluczyc rolke,alternator itp.
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

kawoj2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 12, 2004 2:46 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: kawoj2 » sob sty 14, 2006 7:21 pm

U mnie w V8 wymiana wszystkich świec trwa 8 minut. Ale trzeba wiedzieć, że trzeba podnieść lekko auto za wózek, tak, żeby koła ledwo dotykały ziemi. Wtedy we wnękach kół ponad oponą za osłonami siedzą sobie świeczki, ślicznie w rządku, gotowe do wykręcania.

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob sty 14, 2006 8:10 pm

w V6 jest pewnie inaczej ale bede mial to na uwadze i moze to dobry trop
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob sty 14, 2006 8:24 pm

Dzwoni powiadasz..... :)20 :)20 :)20 :)20
A świece to najlepiej sie wymienia po wyjeciu silnika.Zwłaszcza prawa tylną :)20
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob sty 14, 2006 8:31 pm

no o ta prawa chodzi hahaha

no cos dzwoni ale tak bardzo cicho ze ciezko to zlokalizowac i tylko na wolnych obrotach jak zwale pasek to sie okaze co i jak

no jesli to rozrzad to sie go wymieni :)
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob sty 14, 2006 8:45 pm

W tym którego teraz robie-terkot był wyrażny i "ogólny".Bardziej z przodu silnika.Jak juz pisałem-wymieliło prowadnice łańcuchów /z tworzywa są/.Te na prawej głowicy/rozrząd z tyłu/ ocalały.Z przodu poszły wszystkie /resztki przytkały nawet smok oleju/.Gdybym był skąpcem-zostawiłbym stare łańcuchy-wtedy części max 1 kzł.W wariancie pełnym /z łańcuchami/-koło 2 kzł.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz sty 15, 2006 1:13 am

czyli w tej wersji dla skapcow to 1 kzl nawet bym powiedzial ze tanio bo to standard w samochodach

fakt ze slychac z przodu i to tak ledwo slyszalnie ale jeli bedzie koniecznosc to musze wymienic bo auto ma jezdzic i robic pare tys. miesiecznie

no ale jutro(czyli dzis) przy wymianie paska sie okaze co to dzwoni hahaha

PS jaki rocznik auta i jaki przebieg?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 15, 2006 1:48 pm

97,260kkm
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz sty 15, 2006 4:22 pm

a to byl ten model co sie lapal na wadliwy rozrzad? przy jakim przebiegu zmieniales ta klamoty?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn sty 16, 2006 1:49 am

Ja je teraz zmieniam,przy tym przebiegu!
Nie wiem,czy to ten z wadą konstr,ale podejrzewam,że tak.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 17, 2006 9:05 pm

no i tak jak mowilem po zwaleniu paska cisza idealna a te swisty i stukanie to napinacz a wlasciwie rolka ta plastykowa-sie kupi nowa i bedzie git :)2
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr sty 18, 2006 1:07 am

Uffff....jak się to mówi :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw sty 19, 2006 9:47 am

We wnęce koła jest specjalny otwór na rąsie z kluczykiem. Kiedyś wykręcałem świeczki na polu, coby wodę z cylindrów wydmuchać. :)

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw sty 19, 2006 11:48 am

dzis z wieczora biore sie za olej w przednim moscie i zalatwie te 2 swieczki ktore mi zostaly hahaha

wracajac do przedniego mostu to czy da sie zdjac dekiel bo widze ze jest bardzo mala odleglosc od belki

wczoraj zmienilem w tylnym-ale szlam!!! na dnie to geste prawie jak tawot :)3
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

tslowiko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 07, 2006 1:16 pm

Post autor: tslowiko » śr lut 08, 2006 3:14 pm

Ja mam pytanko !?????
Jak wlać olej do tylnego mostu :D
Moze głupie ale nie moge znaleść wlewu :)

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr lut 08, 2006 6:53 pm

hahaha tez szukalem hahaha

jest od tylu znaczy sie patrzac na dekiel mostu lewa reka od tylu go wymacasz (od strony walu) na 3/4 wysokosci

kwadrat 3/8
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości