O boszzzzz - znów to samo :)))
Moderator: Student
- PiotrK
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bytów/ Gdansk
- Kontaktowanie:
O boszzzzz - znów to samo :)))
Jak w temacie.
Powiedzta mi taka rzecz (szczególnie Danielpoz bo OIDP zna z autopsji).
Zalega mi okolo 25 kPLN w szeleście i czas to zagospodarować.
Opcje są dwie:
1. Grand ZJ 5.2V8
2. XP
W czym jest lepszy ZJ a w czym XP ? Jakies porównania etc.
Szczególnie interesuje mnie komfort jazdy, ilość i jakość miejsca za kółkiem.
Założenie jest takie - terenu nie będzie, najwyżej może pole orane, łąka i snieg po jajca.
Nic trudniej bo nie mam potrzeby.
Dotychczasowy Montek spełnia to znakomicie ale.... ale ma manuala co mnie drażni na potęgę.
Stąd pomysł z drugim autem w automacie.
Grand kusi piecem 5.2, szpejem za darmo i wydaje się, że solidniejszym automatem (42RE)
XP natomiast raczej mniejszym spalaniem, ciekawym dizajnem w środku i chyba pojemnością wnętrza.
Poopowiadajcie jak zachce Wam się podjąć temat z gatunku "o boszzzzzz"
Powiedzta mi taka rzecz (szczególnie Danielpoz bo OIDP zna z autopsji).
Zalega mi okolo 25 kPLN w szeleście i czas to zagospodarować.
Opcje są dwie:
1. Grand ZJ 5.2V8
2. XP
W czym jest lepszy ZJ a w czym XP ? Jakies porównania etc.
Szczególnie interesuje mnie komfort jazdy, ilość i jakość miejsca za kółkiem.
Założenie jest takie - terenu nie będzie, najwyżej może pole orane, łąka i snieg po jajca.
Nic trudniej bo nie mam potrzeby.
Dotychczasowy Montek spełnia to znakomicie ale.... ale ma manuala co mnie drażni na potęgę.
Stąd pomysł z drugim autem w automacie.
Grand kusi piecem 5.2, szpejem za darmo i wydaje się, że solidniejszym automatem (42RE)
XP natomiast raczej mniejszym spalaniem, ciekawym dizajnem w środku i chyba pojemnością wnętrza.
Poopowiadajcie jak zachce Wam się podjąć temat z gatunku "o boszzzzzz"
Piotr_K - Kaszuby Bytów/ Gdańsk
'98 Opel Monterey 3.1TD 4JG2T LWB
'98 Opel Monterey 3.1TD 4JG2T LWB
XP
- większy we środku
- ma ramę
- minimalnie lepiej się prowadzi (niezależne zawieszenie)
- gorsze odejście
- gorsza dostępność części
ZJ
- sztywne mosty (jeśli chciałbyś pojeździć po błotku w lesie)
- 4x4 full time, przydatne zwłaszcza zimą
- stosunkowo łatwo wykonać lift zawieszenia
- bardzo usterkowa elektronika
- doskonała wręcz dostępność części zamiennych i nowych i używanych.
A tera se kombinuj
- większy we środku
- ma ramę
- minimalnie lepiej się prowadzi (niezależne zawieszenie)
- gorsze odejście
- gorsza dostępność części
ZJ
- sztywne mosty (jeśli chciałbyś pojeździć po błotku w lesie)
- 4x4 full time, przydatne zwłaszcza zimą
- stosunkowo łatwo wykonać lift zawieszenia
- bardzo usterkowa elektronika
- doskonała wręcz dostępność części zamiennych i nowych i używanych.
A tera se kombinuj

Ostatnio zmieniony pt maja 19, 2006 3:19 pm przez Yonek, łącznie zmieniany 1 raz.
to ja dodam 3 gorsze
explozja
-bardziej tandetna w srodku,gorsze wyposazenie
-mniej zwrotna,ciezka jak cholera
-super zawieszenie z przodu koszmarne z tylu hahaha
-brak full time ale ma za to part time
+duze wnetrze
+troche mniej pali
+automat 5 biegowy dziala o niebo bardziej precyzyjnie
+taki detal ale kolo zapasowe ma pod autem a nie w bagazniku
ZJ
-sztywne mosty-wada lub zaleta
-potworne spalanie
-reduktor z full time do roku 1995 od 95 przednia oska zal. sie tak jak w explozji ale mamy dodatkowo na 4L part time
-mniejsze wnetrze ale nie znaczy ze sie nie zmiescisz!
-zapas w bagazniku
+ zawias na springach
+niesamowicie jak na wielkosc auta maly promien skretu
+wresja limited-super wyposazenie!!!
+mocny silnik no i V8
!
+wiekszy lans
a czy ta eektronika tak zawodna??? no ja problemow nie mialem i koledzy raczej tez nie ale jesli chodzi o sama elektryke to faktycznie cieniutkie druciki zapodali zreszta jak w wiekszosci amerykanow
explozja
-bardziej tandetna w srodku,gorsze wyposazenie
-mniej zwrotna,ciezka jak cholera
-super zawieszenie z przodu koszmarne z tylu hahaha
-brak full time ale ma za to part time
+duze wnetrze
+troche mniej pali
+automat 5 biegowy dziala o niebo bardziej precyzyjnie
+taki detal ale kolo zapasowe ma pod autem a nie w bagazniku
ZJ
-sztywne mosty-wada lub zaleta

-potworne spalanie
-reduktor z full time do roku 1995 od 95 przednia oska zal. sie tak jak w explozji ale mamy dodatkowo na 4L part time
-mniejsze wnetrze ale nie znaczy ze sie nie zmiescisz!
-zapas w bagazniku
+ zawias na springach
+niesamowicie jak na wielkosc auta maly promien skretu
+wresja limited-super wyposazenie!!!
+mocny silnik no i V8

+wiekszy lans

a czy ta eektronika tak zawodna??? no ja problemow nie mialem i koledzy raczej tez nie ale jesli chodzi o sama elektryke to faktycznie cieniutkie druciki zapodali zreszta jak w wiekszosci amerykanow

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

- PiotrK
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bytów/ Gdansk
- Kontaktowanie:
AveCezar pisze:No śnieg po jajca to już taki lajcik nie jest, a właściwie to zależy kto na jakiej wysokości ma jajca![]()
![]()




No wiesz

Montek szedł w śniegu ŚWIEŻYM po moje jajca (gdzieś na metrze npt*) ale było z górki a potem sniegu mniej.
*) nad poziom terenu


Piotr_K - Kaszuby Bytów/ Gdańsk
'98 Opel Monterey 3.1TD 4JG2T LWB
'98 Opel Monterey 3.1TD 4JG2T LWB
- PiotrK
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bytów/ Gdansk
- Kontaktowanie:
A tak w ogóle jak to jest z ASB w XP ?danielpoz pisze:to ja dodam 3 gorsze
explozja
+duze wnetrze
+troche mniej pali
+automat 5 biegowy dziala o niebo bardziej precyzyjnie
+taki detal ale kolo zapasowe ma pod autem a nie w bagazniku
ZTCD (doczytałem) jest tam mozliwa taka kombinacja:
4R44E; 4R55E i 5R55E
Ta ostatnia to 5 biegow - od którego roku występuje ?
Składa się tak, że XP jeszcze nie jeździłem a ZJ'tem jak najbardziej.danielpoz pisze: ZJ
-sztywne mosty-wada lub zaleta![]()
-potworne spalanie
-reduktor z full time do roku 1995 od 95 przednia oska zal. sie tak jak w explozji ale mamy dodatkowo na 4L part time
-mniejsze wnetrze ale nie znaczy ze sie nie zmiescisz!
W ZJ'cie przy moich gabarytach mieszczę się dość dobrze ale nadmiarów nie ma. O ile więcej placu za sterem jest w XP ?
W ZJ'cie bardzo mi się podoba układ kierowniczy - pracuje tak jak lubię czyli b. lekko po amerykańsku
Jak jest w XP ?
Piotr_K - Kaszuby Bytów/ Gdańsk
'98 Opel Monterey 3.1TD 4JG2T LWB
'98 Opel Monterey 3.1TD 4JG2T LWB
nie wiem od ktorego roku ja mam 5b
wiec tak za sterem to ci powiem ze wiecej miejsca zbytnio to nie ma i ja czesto mam fotel na max a mam 180cm ale fakt ze lubie sie troche rozsiasc
w zj jakby troszke dalej fotej jechal albo mi sie tak tylko zdaje
i tu tez cie zmartwie bo ster w ZJ chodzil znacznie lzej ale fakt ze ja mam explozje europe wiec moze wersje USA maja inne nastawy
najlepiej to bys musial sie przejechac explozja i sam ocenisz bo takie gadanie to nie wiele ma wspolnego z realem
wiec tak za sterem to ci powiem ze wiecej miejsca zbytnio to nie ma i ja czesto mam fotel na max a mam 180cm ale fakt ze lubie sie troche rozsiasc

i tu tez cie zmartwie bo ster w ZJ chodzil znacznie lzej ale fakt ze ja mam explozje europe wiec moze wersje USA maja inne nastawy
najlepiej to bys musial sie przejechac explozja i sam ocenisz bo takie gadanie to nie wiele ma wspolnego z realem
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości