Strona 1 z 1
O boszzzzz - znów to samo :)))
: pt maja 19, 2006 3:39 am
autor: PiotrK
Jak w temacie.
Powiedzta mi taka rzecz (szczególnie Danielpoz bo OIDP zna z autopsji).
Zalega mi okolo 25 kPLN w szeleście i czas to zagospodarować.
Opcje są dwie:
1. Grand ZJ 5.2V8
2. XP
W czym jest lepszy ZJ a w czym XP ? Jakies porównania etc.
Szczególnie interesuje mnie komfort jazdy, ilość i jakość miejsca za kółkiem.
Założenie jest takie - terenu nie będzie, najwyżej może pole orane, łąka i snieg po jajca.
Nic trudniej bo nie mam potrzeby.
Dotychczasowy Montek spełnia to znakomicie ale.... ale ma manuala co mnie drażni na potęgę.
Stąd pomysł z drugim autem w automacie.
Grand kusi piecem 5.2, szpejem za darmo i wydaje się, że solidniejszym automatem (42RE)
XP natomiast raczej mniejszym spalaniem, ciekawym dizajnem w środku i chyba pojemnością wnętrza.
Poopowiadajcie jak zachce Wam się podjąć temat z gatunku "o boszzzzzz"
: pt maja 19, 2006 8:11 am
autor: Yonek
XP
- większy we środku
- ma ramę
- minimalnie lepiej się prowadzi (niezależne zawieszenie)
- gorsze odejście
- gorsza dostępność części
ZJ
- sztywne mosty (jeśli chciałbyś pojeździć po błotku w lesie)
- 4x4 full time, przydatne zwłaszcza zimą
- stosunkowo łatwo wykonać lift zawieszenia
-
bardzo usterkowa elektronika
- doskonała wręcz dostępność części zamiennych i nowych i używanych.
A tera se kombinuj

: pt maja 19, 2006 12:00 pm
autor: AveCezar
: pt maja 19, 2006 4:33 pm
autor: danielpoz
to ja dodam 3 gorsze
explozja
-bardziej tandetna w srodku,gorsze wyposazenie
-mniej zwrotna,ciezka jak cholera
-super zawieszenie z przodu koszmarne z tylu hahaha
-brak full time ale ma za to part time
+duze wnetrze
+troche mniej pali
+automat 5 biegowy dziala o niebo bardziej precyzyjnie
+taki detal ale kolo zapasowe ma pod autem a nie w bagazniku
ZJ
-sztywne mosty-wada lub zaleta
-potworne spalanie
-reduktor z full time do roku 1995 od 95 przednia oska zal. sie tak jak w explozji ale mamy dodatkowo na 4L part time
-mniejsze wnetrze ale nie znaczy ze sie nie zmiescisz!
-zapas w bagazniku
+ zawias na springach
+niesamowicie jak na wielkosc auta maly promien skretu
+wresja limited-super wyposazenie!!!
+mocny silnik no i V8

!
+wiekszy lans
a czy ta eektronika tak zawodna??? no ja problemow nie mialem i koledzy raczej tez nie ale jesli chodzi o sama elektryke to faktycznie cieniutkie druciki zapodali zreszta jak w wiekszosci amerykanow

: pt maja 19, 2006 7:01 pm
autor: PiotrK
: pt maja 19, 2006 7:06 pm
autor: PiotrK
danielpoz pisze:to ja dodam 3 gorsze
explozja
+duze wnetrze
+troche mniej pali
+automat 5 biegowy dziala o niebo bardziej precyzyjnie
+taki detal ale kolo zapasowe ma pod autem a nie w bagazniku
A tak w ogóle jak to jest z ASB w XP ?
ZTCD (doczytałem) jest tam mozliwa taka kombinacja:
4R44E; 4R55E i 5R55E
Ta ostatnia to 5 biegow - od którego roku występuje ?
danielpoz pisze:
ZJ
-sztywne mosty-wada lub zaleta
-potworne spalanie
-reduktor z full time do roku 1995 od 95 przednia oska zal. sie tak jak w explozji ale mamy dodatkowo na 4L part time
-mniejsze wnetrze ale nie znaczy ze sie nie zmiescisz!
Składa się tak, że XP jeszcze nie jeździłem a ZJ'tem jak najbardziej.
W ZJ'cie przy moich gabarytach mieszczę się dość dobrze ale nadmiarów nie ma. O ile więcej placu za sterem jest w XP ?
W ZJ'cie bardzo mi się podoba układ kierowniczy - pracuje tak jak lubię czyli b. lekko po amerykańsku
Jak jest w XP ?
: pt maja 19, 2006 11:10 pm
autor: danielpoz
nie wiem od ktorego roku ja mam 5b
wiec tak za sterem to ci powiem ze wiecej miejsca zbytnio to nie ma i ja czesto mam fotel na max a mam 180cm ale fakt ze lubie sie troche rozsiasc

w zj jakby troszke dalej fotej jechal albo mi sie tak tylko zdaje
i tu tez cie zmartwie bo ster w ZJ chodzil znacznie lzej ale fakt ze ja mam explozje europe wiec moze wersje USA maja inne nastawy
najlepiej to bys musial sie przejechac explozja i sam ocenisz bo takie gadanie to nie wiele ma wspolnego z realem