prosze o opinie na temat ford explorer

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

prosze o opinie na temat ford explorer

Post autor: bilans » czw wrz 11, 2003 10:28 am

prosze o opinie na temat ford explorer za i przeciw a rocznik 95-96 stara buda silnik 4,2 litra
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw wrz 11, 2003 10:34 am

przód wahacz tył resor...zestrojone na amerykański styl...po prostej nie za szybko da sie jechać :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » czw wrz 11, 2003 10:36 am

YONK ma chyba coś do powiedznia , chyba mu ostatnio taki wybuchł :lol:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt wrz 12, 2003 10:39 am

Ale Yonek to mial zestrojone na swoj styl a nie na amerykanski

Awatar użytkownika
Tommi
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sie 30, 2003 3:05 pm
Lokalizacja: Kassel - Boronow
Kontaktowanie:

Post autor: Tommi » pt wrz 12, 2003 9:41 pm

Jak sie nie myle, to wszystkie explorery europejskie maja 4 litrowego benzyniaka (95-96 - 156KM, 6 garow) made in dzermany - reszta pochodzi z usa. Tam tez je produkuja. Explorer jak to amik, raczej jezdzi, jak sie go nie drze, amiki jezdza raczej wolniej jak u nas... Sprawdzic dokladnie co poprzednicy z nim robili.

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pt wrz 12, 2003 9:43 pm

a co to jest amik :o :oops:

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pt wrz 12, 2003 9:45 pm

nie kojażacy jesteś :)21

Awatar użytkownika
Tommi
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sie 30, 2003 3:05 pm
Lokalizacja: Kassel - Boronow
Kontaktowanie:

Post autor: Tommi » pt wrz 12, 2003 9:46 pm

przpraszam - amik to w skrocie amerykanin - uzywaja tego w niemczech - sorry

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pt wrz 12, 2003 9:51 pm

aaaa!!!!!
:)2

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pt wrz 12, 2003 9:52 pm

leszek pisze:nie kojażacy jesteś :)21
też sie spracowałem - aż mi lakier z paznokci na klawiaturze został :)21

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » sob wrz 13, 2003 8:06 pm

Nie bylo silnika 4,2 tylko 4,0. Do 1994 roku 156 lub 164 kM, od 1995 204kM lub w opcji 5,0 V8 240kM :)23 Niestety od 1995 przod na drazkach... :( ale za to z tylu most 8.8 (z przodu dana 35). W teren niestety troszke za ciezki, ale daje rade. Generalnie przy wspolpracy z winchem typu 9000 z prawie kazdej sytuacji jest w stanie sie wygrzebac. Polosie bardzo wytrzymale. Kolka do 35 cali montuja sobie chlopcy w hameryce i nic sie w terenie nie ukreca. Z wyjatkiem oczywiscie automatycznych sprzegielek. Po wymianie na manualne huby np Warna nie ma problemow. Bardzo wygodny i komfortowy. Sprzedawany w Europie przewaznie z jedynymi slusznymi dla tego auta przelozeniami w mostach 4,56:1

Awatar użytkownika
Tommi
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sie 30, 2003 3:05 pm
Lokalizacja: Kassel - Boronow
Kontaktowanie:

Post autor: Tommi » ndz wrz 14, 2003 9:46 am

@Yonek
Moze zle zrozumialem, ale mnie sie wydawalo, ze Explorer nigdy twardej osi z przodu nie mial! Albo myslisz o czyms innym?

Tommi

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » ndz wrz 14, 2003 9:55 am

To co mial Explorer do 94 roku nie bylo do konca niezaleznym zawieszeniem. Byl to rodzaj lamanego mostu, jakby to opisac... Obudowa gruszki centralnie, z niej wychodza polosie zakonczone przegubami krzyzakowymi. Z przodu osloniete obudowa zawieszona jakby w 3/4 dlugosci. Do tego wahacze i normalne sprezyny. Wiecej na http://www.explorer4x4.com
Jest tam pare praktycznych opisow jak liftowac bude, zawieszenie, jak wymienic niezalezny przod po 95roku na Dana44 z Blazera lub Bronco Full Size... Fajny serwisik. :D

Awatar użytkownika
Tommi
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sie 30, 2003 3:05 pm
Lokalizacja: Kassel - Boronow
Kontaktowanie:

Post autor: Tommi » ndz wrz 14, 2003 9:58 am

dzieki... znowu cos nowego sie dowiedzialem nie patrzac komus pod auto :lol:

Kriss
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr lip 16, 2003 12:28 pm

Post autor: Kriss » czw paź 02, 2003 2:47 pm

Wracajac do tematu :)
Chcialbym sie dowiedziec jak sie spisuje to autko w terenie
tzn chodzi mi o explorera 96 (obecny model) i chyba najwazniejsze jak jest z awaryjnoscia ???
I czy czesci sa dostepne w jakis rozsadnych cenach???

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość