Czy ktos wymieniał gumy przednich wahaczy ????
Moderator: Student
Czy ktos wymieniał gumy przednich wahaczy ????
J.w.....czy ktoś z kolegów miał do czynienia z wymiana gum przednich wahaczy?? Chodzi o te gumy które łączą wahacz z ramą ( te skierowane do tyłu).
Mam Explo Sporta z 92 i musze je wymienić bo strasznie sie wybiły.
Kożystając z okazji chciałem zapytać :
- Jaki olej ma byc w skrzyni biegów???( w manualu)??, bo z instrukcji wynika ze powinien być zalany ATF-em, ale przeciez to manual i cos mi nie pasuje, zresztą jest tam coś takiego i skrzynka troche ciężko chodzi.
- Co ma byc w reduktorze??? bo na obudowie jest wytłoczone że ...ATF???
- co wlac do mostów (bez blokady)???
Pozdrawiam.
Mam Explo Sporta z 92 i musze je wymienić bo strasznie sie wybiły.
Kożystając z okazji chciałem zapytać :
- Jaki olej ma byc w skrzyni biegów???( w manualu)??, bo z instrukcji wynika ze powinien być zalany ATF-em, ale przeciez to manual i cos mi nie pasuje, zresztą jest tam coś takiego i skrzynka troche ciężko chodzi.
- Co ma byc w reduktorze??? bo na obudowie jest wytłoczone że ...ATF???
- co wlac do mostów (bez blokady)???
Pozdrawiam.
Moj zacny mechanik starał sie to zrobić bez zwalania calego mostu ale skapitulował - obawiam sie, ze ta niemała operacja Cię czeka. Przy okazjji zwróc uwagę czy z otworu w który wchodzi wachacz nie zrobiło sie jajko.... bo jesli tak, to wymiana tulejek gumowych i podkladki nic nie da..... wybije sie za chwilke....
cos o tym wiem, bo juz kiedys mialem zwalany caly most i wymieniane gumy.... no i po 3000 gum juz nie ma....
..... nie wspominam o tym, ze przy operacji most na ziemie warto posprawdzac krzyzaki i sworznie górne i dolne - warto je jesli trzeba wymienic przy okacji....
cos o tym wiem, bo juz kiedys mialem zwalany caly most i wymieniane gumy.... no i po 3000 gum juz nie ma....
..... nie wspominam o tym, ze przy operacji most na ziemie warto posprawdzac krzyzaki i sworznie górne i dolne - warto je jesli trzeba wymienic przy okacji....
Spytaj Burzy ( http://www.rajdy4x4.pl/forum/profile.ph ... ile&u=4473 ), sam wymieniał i nie wydaje mi się, żeby zwalał cały most. Podobno jest tam jakiś myk, który trzeba znać, bo bez niego wymiana gum to droga przez mękę
Ja go nie znam, bo poszedłem na łatwiznę i wymieniałem gumy u mechaniorów, faceci specjalizują się w amerykańcach więc na pewno ten patencik znali.

Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
Hm, zawieszenia są na 99% takie same, przynajmniej z przodu. Też nie kumam sprawy z mostem, gdzie wahacz, gdzie most? Burza ma starszy rocznik niż Ty więc pewnie będzie najbardziej kompetentny (ewentualnie Yonek).danielpoz pisze:ja zmienialem ale nie kumam w ogole o co chodzi z tym mostem![]()
co ma piernik do wiatraka? chyba ze ja mam inne zawieszenie to w takim razie sie juz nie udzielam
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
jak masz napisane ze atf to zalej atf i nie kombinuj...Navy pisze:A co z tymi olejami??? wie ktoś czym zalać????????????????????
chyba ze chcesz poprawic fabryke i doprowadzic do szybszego zuzycia sie skrzyni/reduktora,a naprawa na pewno bedzie drozsza niz roznica w zakupie oleju tanszego/gorszego jakosciowo.
do mostu wlej olej przekladniowy zwykly
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości