KUPNO EXPLORERA

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

cobra427
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 16, 2006 8:23 pm

KUPNO EXPLORERA

Post autor: cobra427 » pn gru 25, 2006 11:14 pm

witam.zamierzam kupić explorera.Nie mam niestety doświadczenia w tym temacie.Myslałem o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item151399665_fo ... _jeep.html
Czy koszty naprawy skrzyni mogą być takie i czy są z tym jakieś problemy?
Co ew.myślicie o takiej ofercie?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: KUPNO EXPLORERA

Post autor: czesław&jarząbek » pn gru 25, 2006 11:16 pm

cobra427 pisze:witam.zamierzam kupić explorera.Nie mam niestety doświadczenia w tym temacie.Myslałem o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item151399665_fo ... _jeep.html
Czy koszty naprawy skrzyni mogą być takie i czy są z tym jakieś problemy?
Co ew.myślicie o takiej ofercie?
ta eksplozja jest na allegro już od roku mniej więcej...sam sobie odpowiedz...

:)21
#noichuj

jaceklo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: pn mar 13, 2006 12:55 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: jaceklo » wt gru 26, 2006 11:52 am

No dokładnie :roll:
Może jeszcze dodam, że ja mam Eksplozję z 96 roku z przebiegiem prawie 170tyś i skrzynia pracuje bez zarzutu. Nalezy po prostu przyjąć, że tamtego ktoś niemiłosiernie katował albo nie umiał jeździć z automatem. W sumie rzutuje to wtedy nie tylko na skrzynię, ale i na wszystkie mechanizmy.
Expl 1996 4L, 156KM myszowaty

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » wt gru 26, 2006 12:52 pm

ciekawe, co to za instalacja za 2500 kobla ? :roll:
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

cobra427
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 16, 2006 8:23 pm

Post autor: cobra427 » wt gru 26, 2006 1:04 pm

Dzieki za opinię.Na co ew.zwrócić uwagę przy kupnie?jakie są słabe strony jeżeli chodzi o te auta?

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » wt gru 26, 2006 1:11 pm

cobra427 pisze:Dzieki za opinię.Na co ew.zwrócić uwagę przy kupnie?jakie są słabe strony jeżeli chodzi o te auta?
Nie naprawisz skrzyni za takie pieniądze
ktore on podaje ....chyba ze na dziadostwie
to jest auto typowo na czarne
zapomnij o terenie
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
bronek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 10:18 pm
Lokalizacja: berlin/szczecin

Post autor: bronek4x4 » wt gru 26, 2006 3:06 pm

kurcze
za pieknie opisana ta explozja :-?
a pozatym j.w. nie te koszty co podaje sprzedajacy
od 4 miesiecy na forum explozji jest ford ze skrzynia do remontu
i nikt tego ruszyc nie chce za male pieniadze
daje do myslenia co?
GG 5051483

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » wt gru 26, 2006 9:17 pm

selim pisze: Nie naprawisz skrzyni za takie pieniądze
ktore on podaje ....chyba ze na dziadostwie
100% prawdy
to jest auto typowo na czarne
zapomnij o terenie
A to 100% bzdury.
SITH happens...

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » wt gru 26, 2006 10:31 pm

To jest tylko Suv
:wink:
przod miękki ,tył twardy ..i buju buju na muldzie (wersja USA)

jak to jest, zza wielkiej wody - to obowiązkowo chłodnice skrzyni biegow trzeba zrobić
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt gru 26, 2006 10:43 pm

selim pisze:To jest tylko Suv
:wink:
przod miękki ,tył twardy ..i buju buju na muldzie (wersja USA)

jak to jest, zza wielkiej wody - to obowiązkowo chłodnice skrzyni biegow trzeba zrobić
widac ze to europa :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Jędrek38
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt gru 30, 2005 11:51 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Jędrek38 » śr gru 27, 2006 11:19 am

W moim ktory byl sprowadzony z USA (stan swietny) przy przebiegu 120k mil, tez za jakis czas poleciala skrzynia. Gdy troche sie podgrzala szarpala przy zmianie, i nie wlaczal sie over drive. Zrobil mi to Szymon za ok 3k i od roku jest super. W moim przypadku warto bylo w skrzynie zainwestowac, ale to moze byc roznie. Gdyby faktycznie byl tylko ten problem to auto nie stalo by do sprzedazy od roku. A jezeli faktycznie kazdy boi sie remontu skrzyni, to niepotrzebnie. W Sandomierzu (przy wyjezdzie na Krakow) stoi czerwona eksplozja (wizualnie OK) z cena 5k zl.
-Explorer 4.0 , do końca świata (albo jego) na benzynie.
-Durango 4.7 benzyna oczywiscie.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr gru 27, 2006 12:30 pm

selim pisze:To jest tylko Suv
:wink:
przod miękki ,tył twardy ..i buju buju na muldzie (wersja USA)

jak to jest, zza wielkiej wody - to obowiązkowo chłodnice skrzyni biegow trzeba zrobić
sam pan jesteś buju buju na muldzie. Bez problemu można tym w terenie jeździć. Tak samo jak długim parchem. Różnica jest taka, że w fordzie jest nieporównywalnie więcej miejsca w środku i znacznie wygodniej.

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » śr gru 27, 2006 1:44 pm

Napisz mi jeszcze ,jak to chcesz sensownie i w miare tanio przerobić ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr gru 27, 2006 5:19 pm

Tak samo jak Hiluxa, Pajaca albo Troopera?
SITH happens...

Mechanik51
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 27, 2006 6:57 pm

Post autor: Mechanik51 » śr gru 27, 2006 7:16 pm

Yonek pisze:Tak samo jak Hiluxa, Pajaca albo Troopera?
Od kiedy to Hilux ma z tyłu Nivo?
Przeróbek sie nie opłaca robić z dwóch powodów
1. słaby reduktor
2.konstrukcja zawieszenia i napedu jest tak skonstruowana,ze nic tam sie nie da zrobić (mozna zrobić jedynie lift na budzie)

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr gru 27, 2006 8:19 pm

A ile explorerów w życiu widziałeś? Bo na jakieś 20 które były koło mnie, Nivo miało ze 4...
A to z reduktorem to popatrz, nie wiedziałem. I jakichś 27.000 userów forum explorera też nie.
Mechanik51 pisze: 2.konstrukcja zawieszenia i napedu jest tak skonstruowana,ze nic tam sie nie da zrobić (mozna zrobić jedynie lift na budzie)
W wymienionych przeze mnie wcześniej autach w zasadzie też nie.
SITH happens...

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » śr gru 27, 2006 8:23 pm

Student pisze:
selim pisze:To jest tylko Suv
:wink:
przod miękki ,tył twardy ..i buju buju na muldzie (wersja USA)

jak to jest, zza wielkiej wody - to obowiązkowo chłodnice skrzyni biegow trzeba zrobić
sam pan jesteś buju buju na muldzie. Bez problemu można tym w terenie jeździć. Tak samo jak długim parchem. Różnica jest taka, że w fordzie jest nieporównywalnie więcej miejsca w środku i znacznie wygodniej.
troche wiecej jest tych roznic, tak sie sklada, ze mam i parcha i explozje wiec porownanie mam dosc dobre

w teren wole jednak parcha, ale na czarne bez watpienia explozje

btw swoja skrzynie zrobilem za 2,5 tysia i po przejechaniu 20000 km nie moge narzekac

wymieniane byly tarczki, paski, zawor i regenerowany byl konwerter
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr gru 27, 2006 9:04 pm

Mechanik51 pisze:2.konstrukcja zawieszenia i napedu jest tak skonstruowana,ze nic tam sie nie da zrobić (mozna zrobić jedynie lift na budzie)
a mnie lift 2 cale kosztowal 0zl


nic sie nie da zrobic??? hahaha znawcy....
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » czw gru 28, 2006 12:13 am

Nie kupuj explo, ktory juz na starcie ma cos do roboty - moze sie okazac, ze do naprawy jest znacznie wiecej niz w opisie.
Poza tym jak ktos ma juz negatywy na koncie to tez warto byc podwojnie ostroznym.
A na dziurach to explo faktycznie buja i jak masz chorobe morska to lepiej szukaj twardego zawieszenia - niemniej radzi sobie calkiem niezle i frajda jest nie tylko na asfalcie.

Awatar użytkownika
bronek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 10:18 pm
Lokalizacja: berlin/szczecin

Post autor: bronek4x4 » czw gru 28, 2006 11:09 am

kra pisze:Nie kupuj explo, ktory juz na starcie ma cos do roboty - moze sie okazac, ze do naprawy jest znacznie wiecej niz w opisie.
Poza tym jak ktos ma juz negatywy na koncie to tez warto byc podwojnie ostroznym.
A na dziurach to explo faktycznie buja i jak masz chorobe morska to lepiej szukaj twardego zawieszenia - niemniej radzi sobie calkiem niezle i frajda jest nie tylko na asfalcie.
:)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2 :)2
GG 5051483

wojpi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pn gru 25, 2006 12:48 pm

Post autor: wojpi » czw gru 28, 2006 11:56 am

A`propos kupna EX.Ja kupiłem n ie sprawdzając napędu przodu.Przy pierwszym uruchomieniu w terenie rozleciał się jeden z przegubów . Po remoncie przodu (2 przeguby, sworznie wahaczy) okazało się że automatyczne sprzęgiełka w kołach też szlag trafił. Postanowilem zmienić na manual.Mechanik przez 6 m-cy ściągał mi części. W końcu wziąłem sprawy w swoje ręce i przerobi lem sam. dzia la bez pudła a koszt 80 zł.Auto OK, pomijając zużycie paliwa - min. 20l gazu na 100

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » czw gru 28, 2006 12:42 pm

Auto OK, pomijając zużycie paliwa - min. 20l gazu na 100
no ja bym powiedzial, ze pali od 14l gazu na 100 (przynajmniej moj :D ) i to bez zadnego "przykrecenia zaworu" gazu

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw gru 28, 2006 2:52 pm

Tja, tylko Wojpi ma zapewne na stałe zapięte półosie. Taki migomat-locker :lol:
Zresztą, mój na 265x70x16 też ciągnie 20 - 24 i nie chce mniej.
SITH happens...

Awatar użytkownika
bronek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 10:18 pm
Lokalizacja: berlin/szczecin

Post autor: bronek4x4 » czw gru 28, 2006 3:38 pm

Kurcze :o
to ile bedzie moj Bronislaw 2.8 palil? :(
GG 5051483

wojpi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pn gru 25, 2006 12:48 pm

Post autor: wojpi » czw gru 28, 2006 6:15 pm

półosie mam rozpięte, opony 15 - gaz przykręcony Może to sprawa instalacji gaz, nie jest to sekwencja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości