KUPNO EXPLORERA
Moderator: Student
KUPNO EXPLORERA
witam.zamierzam kupić explorera.Nie mam niestety doświadczenia w tym temacie.Myslałem o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item151399665_fo ... _jeep.html
Czy koszty naprawy skrzyni mogą być takie i czy są z tym jakieś problemy?
Co ew.myślicie o takiej ofercie?
http://moto.allegro.pl/item151399665_fo ... _jeep.html
Czy koszty naprawy skrzyni mogą być takie i czy są z tym jakieś problemy?
Co ew.myślicie o takiej ofercie?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: KUPNO EXPLORERA
ta eksplozja jest na allegro już od roku mniej więcej...sam sobie odpowiedz...cobra427 pisze:witam.zamierzam kupić explorera.Nie mam niestety doświadczenia w tym temacie.Myslałem o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/item151399665_fo ... _jeep.html
Czy koszty naprawy skrzyni mogą być takie i czy są z tym jakieś problemy?
Co ew.myślicie o takiej ofercie?

#noichuj
No dokładnie
Może jeszcze dodam, że ja mam Eksplozję z 96 roku z przebiegiem prawie 170tyś i skrzynia pracuje bez zarzutu. Nalezy po prostu przyjąć, że tamtego ktoś niemiłosiernie katował albo nie umiał jeździć z automatem. W sumie rzutuje to wtedy nie tylko na skrzynię, ale i na wszystkie mechanizmy.

Może jeszcze dodam, że ja mam Eksplozję z 96 roku z przebiegiem prawie 170tyś i skrzynia pracuje bez zarzutu. Nalezy po prostu przyjąć, że tamtego ktoś niemiłosiernie katował albo nie umiał jeździć z automatem. W sumie rzutuje to wtedy nie tylko na skrzynię, ale i na wszystkie mechanizmy.
Expl 1996 4L, 156KM myszowaty
Nie naprawisz skrzyni za takie pieniądzecobra427 pisze:Dzieki za opinię.Na co ew.zwrócić uwagę przy kupnie?jakie są słabe strony jeżeli chodzi o te auta?
ktore on podaje ....chyba ze na dziadostwie
to jest auto typowo na czarne
zapomnij o terenie
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
W moim ktory byl sprowadzony z USA (stan swietny) przy przebiegu 120k mil, tez za jakis czas poleciala skrzynia. Gdy troche sie podgrzala szarpala przy zmianie, i nie wlaczal sie over drive. Zrobil mi to Szymon za ok 3k i od roku jest super. W moim przypadku warto bylo w skrzynie zainwestowac, ale to moze byc roznie. Gdyby faktycznie byl tylko ten problem to auto nie stalo by do sprzedazy od roku. A jezeli faktycznie kazdy boi sie remontu skrzyni, to niepotrzebnie. W Sandomierzu (przy wyjezdzie na Krakow) stoi czerwona eksplozja (wizualnie OK) z cena 5k zl.
-Explorer 4.0 , do końca świata (albo jego) na benzynie.
-Durango 4.7 benzyna oczywiscie.
-Durango 4.7 benzyna oczywiscie.
sam pan jesteś buju buju na muldzie. Bez problemu można tym w terenie jeździć. Tak samo jak długim parchem. Różnica jest taka, że w fordzie jest nieporównywalnie więcej miejsca w środku i znacznie wygodniej.selim pisze:To jest tylko Suv
![]()
przod miękki ,tył twardy ..i buju buju na muldzie (wersja USA)
jak to jest, zza wielkiej wody - to obowiązkowo chłodnice skrzyni biegow trzeba zrobić
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 6:57 pm
A ile explorerów w życiu widziałeś? Bo na jakieś 20 które były koło mnie, Nivo miało ze 4...
A to z reduktorem to popatrz, nie wiedziałem. I jakichś 27.000 userów forum explorera też nie.
A to z reduktorem to popatrz, nie wiedziałem. I jakichś 27.000 userów forum explorera też nie.
W wymienionych przeze mnie wcześniej autach w zasadzie też nie.Mechanik51 pisze: 2.konstrukcja zawieszenia i napedu jest tak skonstruowana,ze nic tam sie nie da zrobić (mozna zrobić jedynie lift na budzie)
SITH happens...
troche wiecej jest tych roznic, tak sie sklada, ze mam i parcha i explozje wiec porownanie mam dosc dobreStudent pisze:sam pan jesteś buju buju na muldzie. Bez problemu można tym w terenie jeździć. Tak samo jak długim parchem. Różnica jest taka, że w fordzie jest nieporównywalnie więcej miejsca w środku i znacznie wygodniej.selim pisze:To jest tylko Suv
![]()
przod miękki ,tył twardy ..i buju buju na muldzie (wersja USA)
jak to jest, zza wielkiej wody - to obowiązkowo chłodnice skrzyni biegow trzeba zrobić
w teren wole jednak parcha, ale na czarne bez watpienia explozje
btw swoja skrzynie zrobilem za 2,5 tysia i po przejechaniu 20000 km nie moge narzekac
wymieniane byly tarczki, paski, zawor i regenerowany byl konwerter
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
a mnie lift 2 cale kosztowal 0zlMechanik51 pisze:2.konstrukcja zawieszenia i napedu jest tak skonstruowana,ze nic tam sie nie da zrobić (mozna zrobić jedynie lift na budzie)
nic sie nie da zrobic??? hahaha znawcy....
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

- kra
-
- Posty: 246
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
- Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
- Kontaktowanie:
Nie kupuj explo, ktory juz na starcie ma cos do roboty - moze sie okazac, ze do naprawy jest znacznie wiecej niz w opisie.
Poza tym jak ktos ma juz negatywy na koncie to tez warto byc podwojnie ostroznym.
A na dziurach to explo faktycznie buja i jak masz chorobe morska to lepiej szukaj twardego zawieszenia - niemniej radzi sobie calkiem niezle i frajda jest nie tylko na asfalcie.
Poza tym jak ktos ma juz negatywy na koncie to tez warto byc podwojnie ostroznym.
A na dziurach to explo faktycznie buja i jak masz chorobe morska to lepiej szukaj twardego zawieszenia - niemniej radzi sobie calkiem niezle i frajda jest nie tylko na asfalcie.
kra pisze:Nie kupuj explo, ktory juz na starcie ma cos do roboty - moze sie okazac, ze do naprawy jest znacznie wiecej niz w opisie.
Poza tym jak ktos ma juz negatywy na koncie to tez warto byc podwojnie ostroznym.
A na dziurach to explo faktycznie buja i jak masz chorobe morska to lepiej szukaj twardego zawieszenia - niemniej radzi sobie calkiem niezle i frajda jest nie tylko na asfalcie.












GG 5051483
A`propos kupna EX.Ja kupiłem n ie sprawdzając napędu przodu.Przy pierwszym uruchomieniu w terenie rozleciał się jeden z przegubów . Po remoncie przodu (2 przeguby, sworznie wahaczy) okazało się że automatyczne sprzęgiełka w kołach też szlag trafił. Postanowilem zmienić na manual.Mechanik przez 6 m-cy ściągał mi części. W końcu wziąłem sprawy w swoje ręce i przerobi lem sam. dzia la bez pudła a koszt 80 zł.Auto OK, pomijając zużycie paliwa - min. 20l gazu na 100
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości