Strona 1 z 1
Blokada do łamanej Dany 35 (półmostu) w Explorerze.
: wt sty 16, 2007 10:34 am
autor: Lawyer-liar
...a niech tam, jak pytać, to na całego

...że z natury jestem kombinator, a to moim zboczeniem zawodowym jest, wykombinowałem sobie, że tańszą "alternatywą" do ARB może być przełożenie z Jeep-a LSD do Dany 35, która jest fabrycznie z przodu Explorera. Wiem, że to nie ta sama Dana 35, ale jej wersja łamana- półmost. Wydedukowałem też, że jak założę mechanizm różnicowy od sztywnej Dany z Jeep-a, mogę mieć koła obracające się w odwrotnym kierunku. Jeśli zatem jest ktoś, kto miał z tym do czynienia, niech podzieli się swoją wiedzą i zdradzi mi tajniki blokowania przedniego dyfra w Explorerze na domowe sposoby.Ps: Chętnie nawiążę kontakty z tymi, którzy lubią czasem sponiewierać się w błotku i kopnym piachu, rozbić namiocik i wypić piwko przy ognisku. Dla zainteresowanych, porada prawna gratis

tzn. za browar...
: wt sty 16, 2007 10:48 am
autor: nemrod
Dużo coś tematów napoczęłes kolego !
co do blokad to ten temat również mnie nurtuje temat fajne był wałkowany na forum JEEP-a.
Chciałem wcześnie Cherokee kupić ale się wyleczyłem.
Myślę że na przód dobry będzie TRUTRACK a na tył LOCKRIGHT.
Poco kombinować niebezpieczne zmoty jeżeli LOCKRIGHT-a kupisz za1665zl do polosi 31 zebow.a TRUTRACK-a (mechanizm Torsena) kupisz za 1980xzł po zniżkach u kolegi z forum.
Chyba że wolisz "migomatlocker" o którym kiedyś Yonek pisał ale chyba wątpie.
Pzdr
Nemrod
: wt sty 16, 2007 10:52 am
autor: Lawyer-liar
Wszystko fajnie, ale ja mam namiary na znacznie mniejsze kwoty,z czego NOWA fabryczna do Explo na ty za 1000...dlatego zmota kusi. Jesli nic nikt nie podpowie w temacie,przekieruję się na to,co mówisz.Na razie jeszcze nic nie wiadomo...Może słynnyYonek cos podpowie? Ps: Ma bardzo oryginalną stronę internetową

: wt sty 16, 2007 11:09 am
autor: nemrod
Jeżeli masz dostęp do tańszych to liczę że się kiedyś podzielisz...
Co do Yonka to chyba strona im się zmieniła:lol:
kiedyś szukałem tak zdjęć jego explozji (podobno były) ale się poddałem.
Trzeba wyjechać na jakąś objazdówkę w teren w okolice wawy.
Może jakiś bardziej doświadczony kolega udzieli nam cennych wskazówek?
Kiedyś Karol się odgrażał że coś zaproponuje ale czekamy...
Pzdr
Nemrod
: wt sty 16, 2007 11:19 am
autor: nemrod
Temat blokad jest fajnie rozwinięty tu:
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=39
Pzdr
Nemrod
: wt sty 16, 2007 1:55 pm
autor: Lawyer-liar
W okolicach Wawy? Byle nie u "wujka Zbyszka" z Sulejówka...brrr! Dzięki za link, ale cały problem polega na sprawnym przełożeniu bebechów do fordoskiego...

Ps: chyba Karol mi mówił o Tobie, Ty jesteś tym gościem od granatowej Explozji za (...) niedrogiej

?
: wt sty 16, 2007 2:58 pm
autor: nemrod
Niewiem co złego Tobie karol mówił
... ale niemam granatowej explozji...
tylko czarną
Pzdr
Nemrod
P.S.
Co mówił?

: wt sty 16, 2007 3:55 pm
autor: wstys
Granatowa Explozja z która sie kocha czasami Karolek (lezy pod nia i maca jej przewody) jest moja....
pozdr
Valdi
: czw sty 18, 2007 3:21 pm
autor: Lawyer-liar
Wiem Waldi i pozdrawiam, chodzi o czarną

: czw sty 18, 2007 3:22 pm
autor: Lawyer-liar
Mówił, że jest w niej do zrobienia wszystko...
: czw sty 18, 2007 3:29 pm
autor: wstys
spoko..... juz troszke zrobione....
Zmieliles huby??
: czw sty 18, 2007 3:37 pm
autor: Lawyer-liar
Nie mam się czym chwalić, ale to narwanie zostało mi jeszcze z motocykli. Mogłem poczekać z gwałtownością chwilę, bo i tak warto załozyć manuale, ale przynajmniej miałbym napęd 4x4...na Warny w Polmocie czeka się miesiąc! Mówił Ci Karolo moim najnowszym pomyśle businesowym?

: pn sty 22, 2007 10:54 am
autor: nemrod
wstys pisze:spoko..... juz troszke zrobione....
nie jest tragicznie, ważne że po lesie śmiga aż miło.
Widziałem co brałem.
Teraz zostały mi już tylko naprawy blachy, może grill, przegląd gazu, i koniec.
... narazie
Darz Bór
Nemrod
: ndz lut 25, 2007 11:22 pm
autor: RR V8
jak by jakies blokady to tu jest to czego szukasz
http://www.drivetrainspecialists.com/index.html pozdrowionka