Nowy Ford Ranger
Moderator: Student
- Zalasz-XLT
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Nowy Ford Ranger
Mam pytanko... bo na rynek wkrotce trafi nowy konkurent dla navary, l200 i hiluxa i jestem ciekaw co o nim sadzicie?? poki co informacje mozna znalezc jedynie na angielskich stronach ( http://www.ford.co.uk/ie/ranger ) ale z tego co mi wiadomo to cenowo i pod wzgledem wyposazenia i cech wypada calkiem niezle.(dla zainteresowanych moge podeslac troche materialow juz w jezyku polskim) Na polskim rynku beda dostepne najczesciej wersje z podwojna kabina z wyposazeniem XLT i Limited (angielski thunder) a dostepne w okolicach marca.
UAZ 469 /+ 4 cm/MT :>
- Zalasz-XLT
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- Zalasz-XLT
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- Zalasz-XLT
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Kilka wniosków po przejechaniu 2 tys. kilometrów.
Mocny silnik pozwala na jazdę z przyzwoitymi prędkościami oraz przyspieszeniami. Krótki pierwszy bieg. Na trasie piąty bieg pozwala na jazdę już od 70 km/h. Przekładnie chodzą całkiem kulturalnie.
Spalanie - ok. 11/100, ale to raczej kwestia kierowcy.
Kierowca i pasażer z przodu mają pełną wygodę i dużo miejsca. Z tyłu miejsca mniej więcej jak w corolli kombi.
Nie polecam takiego auta dla osób z wrażliwym kręgosłupem. Przód na sprężynach pracuje całkiem znośnie, ale tył jest bardzo sztywny i po prostu trzęsie. Mocno trzęsie.
Radzę uważać na czujnik cofania. Ma takie opóźnienie że przy szybkim cofaniu można spokojnie w coś przyłożyć zanim zasygnalizuje.
Na razie jedynym poważnym mankamentem są hamulce. W porównaniu do jazdy zwykłym samochodem należy zdecydowanie zwiększyć odległość pomiędzy autami.
Zabudowy paki, które oglądałem są bardzo niskiej jakości i ciekną. Na pewno nie są warte 10 tys. Plandeka na pakę wraz z pałąkami to koszt ok. 250 zł netto.
W ciągu kilku dni czekają mnie dłuższe trasy z dość dużym obciążeniem (800-1000 kg). Po powrocie wypowiem się w kwesti jazdy po górach z balastem.
Generalnie: auto jest bardzo bardzo fajne i funkcjonalne. Duży plus.
Mocny silnik pozwala na jazdę z przyzwoitymi prędkościami oraz przyspieszeniami. Krótki pierwszy bieg. Na trasie piąty bieg pozwala na jazdę już od 70 km/h. Przekładnie chodzą całkiem kulturalnie.
Spalanie - ok. 11/100, ale to raczej kwestia kierowcy.
Kierowca i pasażer z przodu mają pełną wygodę i dużo miejsca. Z tyłu miejsca mniej więcej jak w corolli kombi.
Nie polecam takiego auta dla osób z wrażliwym kręgosłupem. Przód na sprężynach pracuje całkiem znośnie, ale tył jest bardzo sztywny i po prostu trzęsie. Mocno trzęsie.
Radzę uważać na czujnik cofania. Ma takie opóźnienie że przy szybkim cofaniu można spokojnie w coś przyłożyć zanim zasygnalizuje.
Na razie jedynym poważnym mankamentem są hamulce. W porównaniu do jazdy zwykłym samochodem należy zdecydowanie zwiększyć odległość pomiędzy autami.
Zabudowy paki, które oglądałem są bardzo niskiej jakości i ciekną. Na pewno nie są warte 10 tys. Plandeka na pakę wraz z pałąkami to koszt ok. 250 zł netto.
W ciągu kilku dni czekają mnie dłuższe trasy z dość dużym obciążeniem (800-1000 kg). Po powrocie wypowiem się w kwesti jazdy po górach z balastem.
Generalnie: auto jest bardzo bardzo fajne i funkcjonalne. Duży plus.
Какая жизнь - такая машина
- Zalasz-XLT
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Witam. Jestem nowy. Zostałem niedawno szczęśliwym posiadaczem Rangera XLT z 2003r. Jest "numer" starszy od tego oferowanego wcześniej. Autko spisuje sie dość przyzwoicie, wykorzystywane raczej "po chrześcijańsku" ale zdarza mi sie przeorać go po budowach i innych chaszczach. Do tej pory tylko raz był "Zetor"w akcji. Auto jest calkiem seryjne, na pewno go troszeczkę urozmaice. Na początek chciałbym dać mu lepsze buty (myśle, że obyło by sie bez Zetora). I tu pytanie do kolegów; czy warto sie w to pchać http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/in ... prod_id=61
Następna zabawką na pewno bedzie blokada tylnego dyferu, ale powoli i na pewno jakaś "pokrywka" na skrzynie.
PZDR PiRoman
Następna zabawką na pewno bedzie blokada tylnego dyferu, ale powoli i na pewno jakaś "pokrywka" na skrzynie.
PZDR PiRoman

A ja jeszcze nie mogę sie zdecydować, może któreś z tych, niestety nie nalewki (a może stety właśnie):
http://www.bfgoodrichtires.com/overview ... ko/44.html
http://www.bfgoodrichtires.com/overview ... /3930.html
http://www.bfgoodrichtires.com/overview ... /1152.html




BTW to do nowego Rangera fajnie szpeje już są
http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... SteelR.pdf
http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... anopyR.pdf

http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... SteelR.pdf
http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... anopyR.pdf

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości