explo 99 - dodatkowe pióra resorów na tył

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Rad-T
Posty: 454
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 6:57 pm
Lokalizacja: Kampinos
Kontaktowanie:

explo 99 - dodatkowe pióra resorów na tył

Post autor: Rad-T » wt sty 23, 2007 3:21 pm

Witam,

byłem dzisiaj u mechaniorów i tak sie zgadalismy ze mozna by dorzucic na tyl po jednym piórze do resorów coby troche dupe uniesc, ale pytanie jak to zniesie ten cholerny wynalazek NIVO.

Zaczelo sie od regulacji na drazkach bo auto mi lekko na boku siedzialo (2,5 cm roznicy !!) i tak ladnie sie uniosl z przodu ze az szkoda tego przyklapnietego tylu teraz - swoja droga sruba do regulacji poszla do max polozenia i dopiero wtedy sie wyrownal ...

jak w temacie explo 99 europejczyk
Autobus czerwony...
http://www.explopedia.net

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 23, 2007 5:26 pm

tyl jest bardzo twardy i jak dolozysz jeszcze piora to bedzie tragedia :)3 a i tak to nic nie da :wink:

bo skoro masz sprawne nivo to zmien polozenie czujnika i tyl ladnie podjedzie do gory tyle ile chcesz-no moze bez przesady ale zupelnie wystarczy :)
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Rad-T
Posty: 454
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 6:57 pm
Lokalizacja: Kampinos
Kontaktowanie:

Post autor: Rad-T » wt sty 23, 2007 6:48 pm

ale jak wtedy z wydajnoscia NIVO a raczej z jego wytrzymaloscia ? da rade na takim wyniesieniu popracowac jakis czas?

Czyli wystarczyloby przestawic czujnik gora/dol ?


z tymi piorami to tak myslalem bo mi tyl siedzi dosc mocno i myslalem ze go to podniesie sensownie - moze w takim razie po prostu wyjac piora i je z lekka zregenerowac w sensie ksztaltu ?
Autobus czerwony...
http://www.explopedia.net

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 23, 2007 6:55 pm

jesli nivo robi czyli jest sprawne to zmien polozenie czujnika i tyle

co do wytrzymalosci to masz wiekowe auto wiec wszystko moze pasc i w ten sam sposob sobie tlumaczylem swoje mody.
zrobilem juz 50tys na takim lifcie i robi swietnie! :)2 a jak bedzie u Cibie tego nie wiem :wink:

fabrycznie explozja ma nizej tyl od przodu :)3 wiec moze masz wszystko sprawne tylko jak podkreciles na drazkach to teraz wyglada jak motorowka hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
adr78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: śr lut 08, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Białowieża
Kontaktowanie:

Post autor: adr78 » śr sty 24, 2007 11:27 am

danielpoz pisze:tyl jest bardzo twardy i jak dolozysz jeszcze piora to bedzie tragedia :)3 a i tak to nic nie da :wink:

bo skoro masz sprawne nivo to zmien polozenie czujnika i tyl ladnie podjedzie do gory tyle ile chcesz-no moze bez przesady ale zupelnie wystarczy :)

popieram opinie
kiedys dolozylem dodatkowe piora do Cheroka
tyl samochodu sie podniosl, ale zawieszenie zaczynalo pracowac dopiero przy pelnym obciazeniu
pustym samochodem jezdzilo sie okropnie
-> F Xp'97 <-

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » pn kwie 16, 2007 12:47 pm

Rad-T pisze:ale jak wtedy z wydajnoscia NIVO a raczej z jego wytrzymaloscia ? da rade na takim wyniesieniu popracowac jakis czas?

Czyli wystarczyloby przestawic czujnik gora/dol ?
Ja niestety zregenerowałem pióra i tył mam z lekka do nieba.. A lampka od NIVO i zapala się po pół godzinie jazdy tak samo jak przyedtem, gdy tył z lekka siedział.
Gdzie ten czujnik sie ustawia? A gdzie się reguluje wysokość na drążkach??? HELP
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn kwie 16, 2007 8:24 pm

czujnik jest na moscie po prawej stronie

sruby do przednich drazkow sa na wysokosci przednich drzwi
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
manius
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr lis 15, 2006 11:25 am
Lokalizacja: Colonia

Post autor: manius » śr kwie 18, 2007 8:46 am

Rad-T pisze: Czyli wystarczyloby przestawic czujnik gora/dol ?
wystarczy zmienic plastikowy lacznik czujnika,
ja mam dwa przeguboy kątowe DIN 71802 (D10mm)
http://www.fluro.de/Angle-Joints.htm
polaczone pretem gwintowym z mozliwicia regulacji
zobacz tu
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=29471
:D
servus
manius
_______________________________
99 Explorer V6 LPG
www.explorerclubpolska.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości