przy wciśnięciu padału hamulca (w trakcie jazdy)słychać stuk

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

przy wciśnięciu padału hamulca (w trakcie jazdy)słychać stuk

Post autor: nemrod » śr lut 14, 2007 7:57 pm

Witam,
Mam problem.
W sobote na polowaniu trochę upalałem explozję w terenie.
Wiadomo jakie warunki były: zaspy, błoto, itp.
Następnego dnia zauwazyłemże przy wciśnięciu padału hamulca ( w trakcie jazdy) słychać stuk, po odpuszczeniu znowu stuk i tak w kółko.
przy postoju nie występują żadne stuki.
Dzięki dochodzą chyba z prawej przedniej części pojazdu.
Co to może być?
I jeszcze jedno.
Spalanie gazu (II gen.) w samym terenie na reduktorze wyszło średnie 32L/100km.
czy to dużo?
Wiem że na czarnym pali "niewiele" (15L/100km) w cylku 50/50.

Darz Bór!

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » śr lut 14, 2007 8:59 pm

Witam,
jeśli moge coś od siebie to powiem tak..
co do gazu to nie przeliczał bym trgo na kilometry (zwłaszcza jak jeździsz na reduktorze) a raczej na motogodziny a tu nikt norm nie daje
reasumując spalanie w normie

co do stuków to proponuje wjechac na pierwszą stację kontroli pojazdów, najpierw na rolki do hamulców a potem na szarpaki - ja osobiscie obstawiał bym wybite gumy na drążku reakcyjnym... te które trzymaja przednią os do nadwozia (wzdłużne znaczy - do ramy) - raczej napewno
poprostu podaczas hamowania na luźnej gumie przesuwa ci się os troszkę do tyłu i to bardziej czuc niz słychać - takie lekkie uderzenie
no chyba że o co innego ci chodzi
mam to samo u siebie - generalnie może to w zaawansowanym stadium grozić wytarciem się uchwytów (tych przy ramie) i ściaganiem auta podczas jazdy i hamowanu.
jako że mamy podobne objawy i auta więc powinienem trafić - ja sprawdziłem i to o to u mnie chodziło (koszt części to około 500 zl za komplet gum z jakiegos małego sklepu z klamotami do aut z USA) robocizna 300 zł
daltego sobie odpusiłem bo w oryginale na strone w fordzie kosztują 300 zł a zrobic samemu można jak ktos ma jakieś pojecia jak trzymac klucz..

ale jak mówiłem stacja kontroli pojazdów nie weźmie wiecej niz 30 - 40 zł a będziesz wszystko wiedział...
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw lut 15, 2007 10:12 am

Alban,
Ale ja 2 tyg. temu zrobiłem gumy drążków reakcyjnych.
Nawet nowe gniazda robiłem.

Cholera czyżby cos wyp..doliło?


Darz Bór!

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » czw lut 15, 2007 10:41 am

ratuje solidna kontrola na stacji diagnostycznej na kilka złotych...
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw lut 15, 2007 10:56 am

oj chyba trzeba bedzie zajechać.

Dzięki za podpowiedź.


Darz Bór!

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » czw lut 15, 2007 11:30 am

prosię bałdzo :lol:
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » czw lut 15, 2007 5:31 pm

co do spalana to jak wy osiagacie 15 litrow na gazie 2 generacji
ja mam sekwencje i ni cholere nie chce zejsc ponizej 21 litrow cykl mieszany miasto itp

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » czw lut 15, 2007 5:44 pm

to by sie zgadzalo, ja tam sekwencji nie mam, tylko chyba wlasnie II gen i faktycznie srednie spalanie 21-22 w cyklu mieszanym, w trasie przy oszczednej jezdzie autostrada z wiatrem w plecy z trudem do 17 zeszlo
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » czw lut 15, 2007 8:18 pm

no dokładnie - jak mi ktos mówi że 15 gazu to jest to dla mnie abstrakcja
w mieście 25 to minimum u mnie ale mam ciężką nogę...
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lut 15, 2007 10:36 pm

pawel----b pisze:co do spalana to jak wy osiagacie 15 litrow na gazie 2 generacji
ja mam sekwencje i ni cholere nie chce zejsc ponizej 21 litrow cykl mieszany miasto itp
identyczne spalanie :)2
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » czw lut 15, 2007 11:48 pm

no wlasnie ja tez nie wierze w spalanie 15 litrow naprawde staram sie delikatnie jezdzic ale i tak ponizej 20 nie zejdzie w trasie co innego nawet 15 literkow

sory ale takie rzeczy to tylko w erze

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » pt lut 16, 2007 11:31 am

coż, automaty macie co?:)23
... a ja nie :D
Oczywiście nieprzekraczam setki :evil: bo zaczyna rzucać po jezdni.
ale do szybkiej jazdy mam płaskiego
:)
Do zbiornika wchodzi mi 40l gazu i starcza na 255- 260 km.

Darz Bór!

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » pt lut 16, 2007 11:43 am

w sobotę skotłowałem 40l gazu.
warszawa - mińsk- warszawa-nowy dwór mazowiecki - 90km po czarny
w mińsku w terenie na reduktorze - 80km
to ile wyszło?

Darz bór!

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość