Strona 1 z 1

Instalacia elektryczna

: ndz lut 18, 2007 6:43 pm
autor: mania1
potrzebuje schemat inst. elektrycznej bo bronco II XLT 90r prosze o pomoc . :cry:

: pn lut 19, 2007 11:51 am
autor: diabolo
Poszukaj na "the ranger station". wpisz w googlu i ci znajdzie. tam je wsio

: śr lut 21, 2007 8:59 pm
autor: mania1
Dzieki przegladnolem ta stronke . Moj problem to spalona pompa , potrzebuje jakis zamiennik co moze pasowac . Moje bronco chodzi na gazie, (obecnie stoi) zalalem 10 litrow benzyny i myslalem ze wystarczy nie wystarczylo

: śr lut 21, 2007 9:31 pm
autor: piotr oskwarek
jeżeli masz tam silnik efi to wystarczy pompa od efi np. ople, scorpio itp. na wielopunkcie
pompa od k-jeta będzie za mocna a od monowtrysku za słaba

: pn lut 26, 2007 12:15 am
autor: tymon4x4
mania1 pisze:Dzieki przegladnolem ta stronke . Moj problem to spalona pompa , potrzebuje jakis zamiennik co moze pasowac . Moje bronco chodzi na gazie, (obecnie stoi) zalalem 10 litrow benzyny i myslalem ze wystarczy nie wystarczylo
POmpa pasuje od scorpio 2.9 EFI jest taka sama te same mocowania :)21
Jak nadal potrzebujesz daj znać ma gdzies chyba :o

: śr lut 28, 2007 11:50 pm
autor: mania1
witaj Tymon dzieki za posta w piatek znajomy przywiezie mi pompe od scierry 2.0 ohc efi ponoc ma pasowac jak nie to dam znac . przegladalem rowniez forum gaza tam bylbym bardziej obcykany bo mialem kiedys 69a a potem warszawe 223.Przy fordzie jestem zielony duzo elektroniki.Pozdrawiam wlascicieli gazikow.

: czw mar 01, 2007 1:39 am
autor: Student
Ja mam pompe od landrovera 3.5 na szprycy i tysz robi :)21

A wcześniej miałem od nissana cherry 1.5 turbo i tysz robiła, ale za dużo wody przyszło jej przetłoczyć i sczezła :(

: czw mar 01, 2007 3:06 am
autor: Yonek
Hihi, a do Voyagerów pasuje pompa od Nubiry... :)23 :)19

: sob mar 03, 2007 6:50 pm
autor: mania1
Tymon ta pompka od scorpio jest taka sama ?czy podobna , bo reszta jak mysle chyba nie. Ja dzisiaj probowalem dopasowac od sierry ale nie wyszlo to zbyt dobrze bo pompka jest o contymetr dluzsza i sitko oryginalne musialem zamienic na inne slowem funkcjonuje na sucho ale nie wsadzilem tego jeszcze do budy. Jezeli jest taka sama to wstrzymam sie z montarzem. A propo co za cholerne sroby dziesiatka za duza a dziewiatka za mala czyzby to sruby calowe a nie metryczne

: ndz mar 04, 2007 1:52 pm
autor: tymon4x4
mania1 pisze:Tymon ta pompka od scorpio jest taka sama ?czy podobna , bo reszta jak mysle chyba nie. Ja dzisiaj probowalem dopasowac od sierry ale nie wyszlo to zbyt dobrze bo pompka jest o contymetr dluzsza i sitko oryginalne musialem zamienic na inne slowem funkcjonuje na sucho ale nie wsadzilem tego jeszcze do budy. Jezeli jest taka sama to wstrzymam sie z montarzem. A propo co za cholerne sroby dziesiatka za duza a dziewiatka za mala czyzby to sruby calowe a nie metryczne
Taka sama ale od 2.9 EFI musi być a nie od innych !!! Od innych jest inna .
Sruby są calowe :) Jakby co mam takową :)

: ndz mar 04, 2007 7:18 pm
autor: mania1
pompa padla bo przetloczyla juz tyle paliwa co miala . w zbiorniku mialem 25litrow paliwa wiec sie nie zatarla , ale napiecie jakie dochodzi do pompy to 6,5 v a z przekaznika wychodzi 12,5 przy wylacznku zdezeniowym tez jest 6,5 v moze takie slabe napiecie ja zalatwilo? czy takie ma byc? gg5202613 daj znac ile za to

: ndz mar 11, 2007 10:02 am
autor: mania1
Panowie pomozcie zalozylem nowa pompe chodzi daje 3 atm zalozylem tak jak zdemontowalem ale cisnienie ze zbiornika podawane jest na regolator cisnienia paliwa a z regolatora juz na listwe nie podaje czyzby padl regolator jakie cisnienie powinno byc na listwie?
Ja widzialem inne rozwiazania ,ze regolator cisnienia byl na przelewie z listwy wtryskowej i cisnienie bylo regolowane na listwie a nie przed jak jest teraz u mnie
Ten samochod mnie chyba probuje mam go 2 miesiace a jezdzilem tydzien czy wszyscy posiadacze bronko byli tez tak testowani. dodam jeszcze ze przyjmuje to z usmiechem i mam nadzieje ze to nie walka z wiatrakiem

: ndz mar 11, 2007 3:04 pm
autor: Student
Ja miałem pierwszy wybuch dwa dni po zakupie.

Sczezła antyzłodziejowa instalacja i tydzień szukałem o co komon.

Potem długo długo nic, aż pojechałem na mutta i zabiłem wtryski wodą.

A tera mi wykupili ostatnie szczęki hamulcowe w sklepie i nie planują sprowadzić kolejnych :evil:

Ale generalnie jestem bardzo ale to bardzo zadowolony :)2 :)21

: ndz mar 11, 2007 8:40 pm
autor: tymon4x4
Student pisze:Ja miałem pierwszy wybuch dwa dni po zakupie.

Sczezła antyzłodziejowa instalacja i tydzień szukałem o co komon.

Potem długo długo nic, aż pojechałem na mutta i zabiłem wtryski wodą.

A tera mi wykupili ostatnie szczęki hamulcowe w sklepie i nie planują sprowadzić kolejnych :evil:

Ale generalnie jestem bardzo ale to bardzo zadowolony :)2 :)21
a chcesz regenerowane szczeki ? jakby co wal na priv :)21

: śr mar 14, 2007 9:29 pm
autor: mania1
panowie czy regolator cisnienia paliwa jest taki sam co w scorpiaku 2.9 potrzebuje takowy do bronca. ?

: sob mar 31, 2007 1:37 pm
autor: diabolo
w nowym rangerze też mi padł map sensor. pojechałem na szrot i bez problemu kupiłem od jakiegoś forda usa. jedyna istotna rzecz to cypcylong z oringiem - ma być taki sam jak oryginał. resztę sobie utniesz, podegniesz albo dospawasz. ja tak zrobiłem i jest git :)25

: sob mar 31, 2007 4:32 pm
autor: mania1
poradzilem sobie podobnie przewiercilem oryginal zeby nie mial oporow i wstawilem od sierry na wezach elastycznych