Strona 1 z 1

Zapłon w broncu/rangerze

: pn lut 19, 2007 11:28 am
autor: diabolo
Stałem się przeszczęśliwym posiadaczem drugiego Rangera - 86, 4x4, 2,9 V6. Jeszcze go nie zwiozłem z Niemiec ale byłem i kupiłem. Wszystko cacy ale nie odpala silnik. Szkop powiedział że to zapłon. Moje pytanie - czy zapłon ustawia się ręcznie jak np. w Granadzie czy wszystkim steruje komputer. Jeśli komputer to do kogo się z tym zgłośić?

: pn lut 19, 2007 11:39 am
autor: bandzior
86r powinien byc na gazniku więc kompa brak. jak nie ma iskry to moze byc moduł skopany

: pn lut 19, 2007 11:47 am
autor: diabolo
bandzior pisze:86r powinien byc na gazniku więc kompa brak. jak nie ma iskry to moze byc moduł skopany
Full Injection

: pn lut 19, 2007 11:48 am
autor: diabolo
chodzi o to ż dostaje zd dużo paliwa

: pn lut 19, 2007 12:00 pm
autor: bandzior
tak własnie myslałem,bo chyba wszystkie 2,9 były na szprycy,co do paliwa to zobacz czy czujnik temperatury działa prawidłowo

: pn lut 19, 2007 12:44 pm
autor: piotr oskwarek
może map sensor zrobił kaput

to jest identyko silnik jak w Scorpio i moim Uazie:)21

sprawdź jeszcze jakie masz ciśnienie na listwie wtryskowej a się okaże mniej więcej co nie tak

: wt lut 20, 2007 11:14 am
autor: diabolo
piotr oskwarek pisze:może map sensor zrobił kaput

to jest identyko silnik jak w Scorpio i moim Uazie:)21

sprawdź jeszcze jakie masz ciśnienie na listwie wtryskowej a się okaże mniej więcej co nie tak
Pytanie - czy to jest dokładnie identyczny silnik jak w scorpio czy podobny? Bo jeśli to samo to rozumiem że osprzęt - komputer itd będzie pasował ze scorpiaka.

: wt lut 20, 2007 2:35 pm
autor: piotr oskwarek
wg. mnie to dwa identyczne (bloki typu koeln) silniki, mogą się różnić delikatnie osprzętem, no i może oprogramowaniem

sprawdź jaki ten silnik ma komp. ale chyba tam jest identyczny jak we Fordzie tzn. EECIV

: wt lut 20, 2007 5:27 pm
autor: alban
obstawiam map sensor jak za dużo paliwa daje
natomiast co z iskrą?
jest czy nie?

: czw lut 22, 2007 2:20 pm
autor: diabolo
to helmut debil. wystarczyło świece wymienić i silnik jak pszczółka :lol:
czy ktoś wie ile dobry silnik 2,9 v6 pali benzyny przy normalnej jeździe? mam drugiego tylko na gaz ale to nie porównywalne. wolałbym nowego nie zagazowywać

: pt lut 23, 2007 7:04 am
autor: diabolo
alban pisze:obstawiam map sensor jak za dużo paliwa daje
natomiast co z iskrą?
jest czy nie?
A co to je map sensor :o
To ten czujnik temperatury do komputera ??

: sob lut 24, 2007 10:31 am
autor: piotr oskwarek
nie pamiętam jak fachowo to się nazywa ale zdaje się że:

"czujnik ciśnienia paliwa"
podłączony on jest z króćcem w kolektorze ssącym - tym przy aparacie zapłonowym z takim siłowniczkiem podciśnieniowym, znajdującym się na listwie wtryskowej, do którego jest podpięty powrót paliwa do zbiornika


do niego dochodzą dwa albo trzy kable elektryczne
urządzonko jest wielkości paczki fajek :)21

: ndz lut 25, 2007 11:01 pm
autor: RR V8
MAP SENSOR to czujnik cisnienia/podcisnienia panujacego w kolektorze sacym, pozdrowionka

: ndz lut 25, 2007 11:10 pm
autor: piotr oskwarek
a widzisz coś mi się pokiełbasiło, że wpisałem "czujnik ciśnienia paliwa"

: ndz lut 25, 2007 11:16 pm
autor: RR V8
ja lubisz to tu jest fajnie opisane jak dziala(po angolsku), ja na tym pomykam i do chevego chyba wsadze, http://www.megasquirt.info/ pozdrowionka

: pn lut 26, 2007 12:09 am
autor: tymon4x4
diabolo pisze:to helmut debil. wystarczyło świece wymienić i silnik jak pszczółka :lol:
czy ktoś wie ile dobry silnik 2,9 v6 pali benzyny przy normalnej jeździe? mam drugiego tylko na gaz ale to nie porównywalne. wolałbym nowego nie zagazowywać
Moj 2.9 V6 ma na drzwiach kierowcy tabliczke i tam pisze miedzy innymi rozmiar opon ja mam według niej prawidłowy 205x75x15 i tak w trasie mi wychodzi 9l/100km bezyny a w miescie mimo usilnych starań nogą jeszcze nieprzekroczyłem 12l/100km :)21

: wt lut 27, 2007 9:33 pm
autor: diabolo
alban pisze:obstawiam map sensor jak za dużo paliwa daje
natomiast co z iskrą?
jest czy nie?
Szacunek dla wielkiego wszechwiedzącego. Jakbym od razu posłuchał to bym 2 dni zaoszczędził. Zamiast sprawdzać wtryski wystarczyło wymienić map sensor. Problem jednak polegał na tym że nie bardzo wiedziałem co je co. Lał do 4 komory. Tera git. :)2

: śr lut 28, 2007 6:48 pm
autor: piotr oskwarek
ej ja byłem pierwszy :wink:

: czw mar 01, 2007 8:15 am
autor: diabolo
piotr oskwarek pisze:ej ja byłem pierwszy :wink:
Tam szacunek a tu pomnik :lol: