Tylny most automat - manual

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Tylny most automat - manual

Post autor: diabolo » sob sty 26, 2008 12:21 pm

Czy most, który pracował z automatem będzie tak samo śmigał z manualną skrzynią czy nie? Nie wiem czy to są te same przełożenia czy nie. Bo jeśli różne to rozumiem że po załączeniu 4x4 cuś by się urwało. Chodzi o Bronco II.

Kamil23
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Okolice Łodzi, Pabianice, Ksawerów

Post autor: Kamil23 » pn sty 28, 2008 2:05 pm

Myślę, że nie masz się co martwić. Mosty są te same raczej. Jak zakładasz inny to sprawdź sobie jakie masz przełożenie na starym i na nowym moście bo ford stosował kilka przełożeń. Ja miałem na przykład przełożenie 3.73 i zmieniłem na 4.10. Jak masz takie samo przełożenie jak w starym moście to nie ma problemu ale jak inne to przedni most trzeba założyć o takim samym przełożeniu jak tylni. Jak coś to pisz jak ci idzie. Powodzenia.
Jeśli nie masz po co żyć, żyj innym na złość!

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » wt sty 29, 2008 11:53 am

ale jak to sprawdzić?

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt sty 29, 2008 8:48 pm

albo policzyć zęby na kole talerzowym i wałku,

albo zrobić jeden pełny obrót kołem i policzyć ile razy w tym czasie obróci się wał.

ps.

półosi nie mam :wink:

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » śr sty 30, 2008 1:34 pm

albo przeczytać co na tabliczce :lol:
Dzięki, pozdrawiam.

Awatar użytkownika
fotomysz
 
 
Posty: 126
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 11:50 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: fotomysz » czw sty 31, 2008 12:22 am

diabolo pisze:albo przeczytać co na tabliczce :lol:
Dzięki, pozdrawiam.
jeśli jesteś pewien że nikt w moście nie grzebał i nie zmienił przełozenia :o :roll:
'99 Ford Explorer V6 + LPG
'93 Ford Explorer V6 + LPG

www.explorerclubpolska.com

mały1
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn lis 10, 2003 5:03 pm
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mały1 » pt lut 01, 2008 6:08 pm

zapinasz przód, włączasz przedni napęd,(skrzynia biegów na luzie)podnosisz samochód do góry, aby przednie i tylne koło np od strony kierowcy było u góry,zaznaczasz na kołach i na posadzce linię i robisz jeden pełen obrót kołem by ślad na jednym z kół trafił w to samo miejsce na posadzce, jeśli drugie koło(np przednie) również zejdzie się ze śladem na posadzce to masz to samo przełożenia w obu mostach,trzeba wziąć pod uwagę luzy na przełożeniach ,ale różnice nie są znaczne
no dobra

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość