Problem z odpalaniem F-350 6L
Moderator: Student
Problem z odpalaniem F-350 6L
Witam .
szukam informacji na temat problemów powodujących odpalenie
silnika 6L D w f-350
wymaga długiego krecenia rozrusznikiem
szukam informacji na temat problemów powodujących odpalenie
silnika 6L D w f-350
wymaga długiego krecenia rozrusznikiem
- japacz
- jestem tu nowy...
- Posty: 59
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:07 pm
- Lokalizacja: Małopolska/Podbeskidzie
Obawiam się, że kolega może się mylić. W nowych silnikach (a myślę, że auto z 2005 roku można uznać za nowe) bardzo często świece żarowe są włączane przy KAŻDYM uruchomieniu silnika. Często, zwłaszcza jak silnik jest ciepły, kierowca nawet nie wie o tym fakcie, bo nie zapala się żadna kontrolka. Po prostu chodzi o ekologię. Nawet podczas uruchamiania ciepłego silnika, temperatura w cylindrze jest niższa, niż podczas ciągłej pracy. Podtrzymanie zasilania w świecach żarowych już po rozruchu, nawet na krótko, powoduje skrócenie czasu potrzebnego do osiągnięcia temperatury pracy. Poza tym współczesne diesle bardzo często bywają niedogrzane. Właśnie dlatego w układach chłodzenia takich silników montuje się fabrycznie dodatkowe grzałki elektryczne, żeby w zimie wogóle było możliwe osiągnięcie właściwej temperatury. Podsumowując ten nieco przydługi techniczny wywód, ja też zacząłbym sprawdzanie od świec żarowych. Pozdro.Przy obecnych temperaturach świece nie mają nic do rzeczy
F-150 XLT '94 302cui.
powiedział co wiedział, pewny jesteś, że świece nie mają nic do rzeczypanklex pisze:Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :mudder pisze:a świece żarowe sprawdzałeśCARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
Pewnym można być tylko śmierci, podatków i mody na sukces, jaki masz wogóle układ wtryskowy?, jeśli common raila to wychodzi na to, że ciężko wytworzyć ciśnienie, czyli leje wtryskiwacz, przytkany układ, padająca pompa. PS sprawdzenie świec trwa 2 minuty a dużo diesli nie ma wogóle świec żarowych lub ma układ wykrywający niesprawność.mudder pisze:powiedział co wiedział, pewny jesteś, że świece nie mają nic do rzeczypanklex pisze:Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :mudder pisze:a świece żarowe sprawdzałeś
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość