Problem z odpalaniem F-350 6L

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Problem z odpalaniem F-350 6L

Post autor: CARODZIEJ » sob cze 21, 2008 10:22 pm

Witam .
szukam informacji na temat problemów powodujących odpalenie
silnika 6L D w f-350
wymaga długiego krecenia rozrusznikiem

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » ndz cze 22, 2008 6:18 am

ta i jeszcze jakies objawy może byś podał bo Ci odpowiedzi nie wyczaruje rqaczej nikt
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz cze 22, 2008 9:26 am

fusy mi mówią czujnik na wale :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Post autor: CARODZIEJ » pn cze 23, 2008 8:41 am

wygląda to tak że przy każdym odpalaniu silnika czy jest ciepły czy zimny
trzeba kręcic długo rozrusznikiem jak ciepły troche szybciej zaskoczy
ale jak zimny to około 10 sekund
nie pokazuje żadnych błędów podłączałem tester
wymieniłem filtry paliwa i nic się nie zmieniło
oba filtry.

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Post autor: CARODZIEJ » pn cze 23, 2008 8:43 am

F-350 6l djesel 2005 rok

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn cze 23, 2008 8:45 am

CARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a świece żarowe sprawdzałeś ??
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

panklex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lut 16, 2008 4:18 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: panklex » pn cze 23, 2008 9:45 pm

mudder pisze:
CARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a świece żarowe sprawdzałeś ??
Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Post autor: CARODZIEJ » pn cze 23, 2008 10:29 pm

mam wrażenie jakby się zapowietrzał ale żadnego dymku jak załapie
może gdzieś nie trzyma ciśnienia cholera

Awatar użytkownika
japacz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:07 pm
Lokalizacja: Małopolska/Podbeskidzie

Post autor: japacz » pn cze 23, 2008 10:39 pm

Przy obecnych temperaturach świece nie mają nic do rzeczy
Obawiam się, że kolega może się mylić. W nowych silnikach (a myślę, że auto z 2005 roku można uznać za nowe) bardzo często świece żarowe są włączane przy KAŻDYM uruchomieniu silnika. Często, zwłaszcza jak silnik jest ciepły, kierowca nawet nie wie o tym fakcie, bo nie zapala się żadna kontrolka. Po prostu chodzi o ekologię. Nawet podczas uruchamiania ciepłego silnika, temperatura w cylindrze jest niższa, niż podczas ciągłej pracy. Podtrzymanie zasilania w świecach żarowych już po rozruchu, nawet na krótko, powoduje skrócenie czasu potrzebnego do osiągnięcia temperatury pracy. Poza tym współczesne diesle bardzo często bywają niedogrzane. Właśnie dlatego w układach chłodzenia takich silników montuje się fabrycznie dodatkowe grzałki elektryczne, żeby w zimie wogóle było możliwe osiągnięcie właściwej temperatury. Podsumowując ten nieco przydługi techniczny wywód, ja też zacząłbym sprawdzanie od świec żarowych. Pozdro.
F-150 XLT '94 302cui.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt cze 24, 2008 2:34 pm

panklex pisze:
mudder pisze:
CARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a świece żarowe sprawdzałeś ??
Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika
powiedział co wiedział, pewny jesteś, że świece nie mają nic do rzeczy :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

panklex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lut 16, 2008 4:18 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: panklex » wt cze 24, 2008 9:42 pm

mudder pisze:
panklex pisze:
mudder pisze:a świece żarowe sprawdzałeś ??
Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika
powiedział co wiedział, pewny jesteś, że świece nie mają nic do rzeczy :)21
Pewnym można być tylko śmierci, podatków i mody na sukces, jaki masz wogóle układ wtryskowy?, jeśli common raila to wychodzi na to, że ciężko wytworzyć ciśnienie, czyli leje wtryskiwacz, przytkany układ, padająca pompa. PS sprawdzenie świec trwa 2 minuty a dużo diesli nie ma wogóle świec żarowych lub ma układ wykrywający niesprawność.

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Post autor: CARODZIEJ » wt cze 24, 2008 11:18 pm

a wcholere chyba go sprzedamy

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr cze 25, 2008 11:45 am

CARODZIEJ pisze:a wcholere chyba go sprzedamy
sprzedaj, sprzedaj potem ktoś kupi wymieni trzy czujniki albo dwa i będzie zadowolony :)23
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

panklex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lut 16, 2008 4:18 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: panklex » śr cze 25, 2008 12:23 pm

CARODZIEJ pisze:a wcholere chyba go sprzedamy
Znajdź lepiej sprytnego mechanika :).

Awatar użytkownika
japacz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:07 pm
Lokalizacja: Małopolska/Podbeskidzie

Post autor: japacz » śr cze 25, 2008 8:15 pm

CARODZIEJ pisze:a wcholere chyba go sprzedamy
Dawaj foty i mów ile chcesz :D Jak by to była dwieściepięćdziesiątka to bym się nawet nie zastanawiał... :D
F-150 XLT '94 302cui.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość