Strona 1 z 1
Problem z odpalaniem F-350 6L
: sob cze 21, 2008 10:22 pm
autor: CARODZIEJ
Witam .
szukam informacji na temat problemów powodujących odpalenie
silnika 6L D w f-350
wymaga długiego krecenia rozrusznikiem
: ndz cze 22, 2008 6:18 am
autor: CrOOchy
ta i jeszcze jakies objawy może byś podał bo Ci odpowiedzi nie wyczaruje rqaczej nikt
: ndz cze 22, 2008 9:26 am
autor: mudder
fusy mi mówią czujnik na wale

: pn cze 23, 2008 8:41 am
autor: CARODZIEJ
wygląda to tak że przy każdym odpalaniu silnika czy jest ciepły czy zimny
trzeba kręcic długo rozrusznikiem jak ciepły troche szybciej zaskoczy
ale jak zimny to około 10 sekund
nie pokazuje żadnych błędów podłączałem tester
wymieniłem filtry paliwa i nic się nie zmieniło
oba filtry.
: pn cze 23, 2008 8:43 am
autor: CARODZIEJ
F-350 6l djesel 2005 rok
: pn cze 23, 2008 8:45 am
autor: mudder
CARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a świece żarowe sprawdzałeś

: pn cze 23, 2008 9:45 pm
autor: panklex
mudder pisze:CARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a świece żarowe sprawdzałeś

Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika
: pn cze 23, 2008 10:29 pm
autor: CARODZIEJ
mam wrażenie jakby się zapowietrzał ale żadnego dymku jak załapie
może gdzieś nie trzyma ciśnienia cholera
: pn cze 23, 2008 10:39 pm
autor: japacz
Przy obecnych temperaturach świece nie mają nic do rzeczy
Obawiam się, że kolega może się mylić. W nowych silnikach (a myślę, że auto z 2005 roku można uznać za nowe) bardzo często świece żarowe są włączane przy KAŻDYM uruchomieniu silnika. Często, zwłaszcza jak silnik jest ciepły, kierowca nawet nie wie o tym fakcie, bo nie zapala się żadna kontrolka. Po prostu chodzi o ekologię. Nawet podczas uruchamiania ciepłego silnika, temperatura w cylindrze jest niższa, niż podczas ciągłej pracy. Podtrzymanie zasilania w świecach żarowych już po rozruchu, nawet na krótko, powoduje skrócenie czasu potrzebnego do osiągnięcia temperatury pracy. Poza tym współczesne diesle bardzo często bywają niedogrzane. Właśnie dlatego w układach chłodzenia takich silników montuje się fabrycznie dodatkowe grzałki elektryczne, żeby w zimie wogóle było możliwe osiągnięcie właściwej temperatury. Podsumowując ten nieco przydługi techniczny wywód, ja też zacząłbym sprawdzanie od świec żarowych. Pozdro.
: wt cze 24, 2008 2:34 pm
autor: mudder
panklex pisze:mudder pisze:CARODZIEJ pisze:F-350 6l djesel 2005 rok
a świece żarowe sprawdzałeś

Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika
powiedział co wiedział, pewny jesteś, że świece nie mają nic do rzeczy

: wt cze 24, 2008 9:42 pm
autor: panklex
mudder pisze:panklex pisze:mudder pisze:a świece żarowe sprawdzałeś

Przy obecnych temperaturach świee nie mają nic do rzeczy, jeśli masz common raila to stawiam na :
a - przelewajacy wtrysk,
b - przytkany zawór pompy,
c - uszkodzenie jakiegos czujnika/ nastawnika
powiedział co wiedział, pewny jesteś, że świece nie mają nic do rzeczy

Pewnym można być tylko śmierci, podatków i mody na sukces, jaki masz wogóle układ wtryskowy?, jeśli common raila to wychodzi na to, że ciężko wytworzyć ciśnienie, czyli leje wtryskiwacz, przytkany układ, padająca pompa. PS sprawdzenie świec trwa 2 minuty a dużo diesli nie ma wogóle świec żarowych lub ma układ wykrywający niesprawność.
: wt cze 24, 2008 11:18 pm
autor: CARODZIEJ
a wcholere chyba go sprzedamy
: śr cze 25, 2008 11:45 am
autor: mudder
CARODZIEJ pisze:a wcholere chyba go sprzedamy
sprzedaj, sprzedaj potem ktoś kupi wymieni trzy czujniki albo dwa i będzie zadowolony

: śr cze 25, 2008 12:23 pm
autor: panklex
CARODZIEJ pisze:a wcholere chyba go sprzedamy
Znajdź lepiej sprytnego mechanika

.
: śr cze 25, 2008 8:15 pm
autor: japacz
CARODZIEJ pisze:a wcholere chyba go sprzedamy
Dawaj foty i mów ile chcesz

Jak by to była dwieściepięćdziesiątka to bym się nawet nie zastanawiał...
