co to jest?
Moderator: Student
co to jest?
Może ktoś mi powie co znaczy ,,rear antilock,, zapala się gdy pociska się powyżej 110 km/h? Ponieważ jestem lewy więc nie wiem.
GMC SIERRA 5300 V8 4X4 PICK-UP
NISSAN PATROL GR 3.0 LIFT 10 35X12.5X15
NISSAN PATROL GR 3.0 LIFT 10 35X12.5X15
Nie ściemniaj;
bronkasy, szczególnie koniec lat 80tych i pocz 90 tych miały często ABS (antilock) tylko na jedną oś - właśnie tył, bo to normalny napęd do jazdy i głównie dupa wpada w poślizg, można wpaść w lekki poślizg i kontrolować tor jazdy abs-em, jak masz włączone napędy to abs w takiej wersji nie działał. w nowszych był lepszy abs na cztery kola. tobie przypuszczalnie walnął krtóryś czujnik ABS w tylnim kole.
masz jakies fajne czesci? potrzebuje gumy do wahaczy (tylnie te na śróbie) do XLT '81, bo ścina mi gumę i przy ostrzejszym hamowaniu skręca w lewo.
Pozdrawiam
bronkasy, szczególnie koniec lat 80tych i pocz 90 tych miały często ABS (antilock) tylko na jedną oś - właśnie tył, bo to normalny napęd do jazdy i głównie dupa wpada w poślizg, można wpaść w lekki poślizg i kontrolować tor jazdy abs-em, jak masz włączone napędy to abs w takiej wersji nie działał. w nowszych był lepszy abs na cztery kola. tobie przypuszczalnie walnął krtóryś czujnik ABS w tylnim kole.
masz jakies fajne czesci? potrzebuje gumy do wahaczy (tylnie te na śróbie) do XLT '81, bo ścina mi gumę i przy ostrzejszym hamowaniu skręca w lewo.
Pozdrawiam
Bogas
Stan Bronco: BRAK
Stan Bronco: BRAK
Masz rację, tylko czujnik jest centralnie w moście .Wymieniając olej zastanawiało mnie co to ta zębatka dodatkowa obok satelity? Ogólnie nie jest żle jeżeli nie przekroczę 110/120 to wszystko ok. Jeśli chodzi o części to zapodałem znajomemu z wawy kilka alternatorów pomp wspomagania i innych pierdoł lecz gum o .które pytasz nie mam . Mogę podać ci nr. tel .do gostka powinien zrobić przyzwoite ceny na te graty oczywiście wszystko nowe .
GMC SIERRA 5300 V8 4X4 PICK-UP
NISSAN PATROL GR 3.0 LIFT 10 35X12.5X15
NISSAN PATROL GR 3.0 LIFT 10 35X12.5X15
bronco
Gumki do wahaczy, to bede musial dorobic z poli - musze wyjac zuzyte i zawiezc na gielde do Slomczyna - tam jest facet i podobno dorabia wedlug wzoru polibusze. A z innych czesci - to raczej potrzebuje tez gumy np te uszczelniajace kolumne kierownicy - obydwie mam rozdarte gorna i dolna. przydalyby sie tez uszczelniacze zimeringi - walu tyl do dyfra, ze skrzyni, itp. Wystawilem czarnego w gieldzie do sprzedania, a tu zaden fan ofroldu nie zainteresowal sie syfem (to okreslenie na fure terenowa - kiedys bylem obrazony jak ktos o fajnych autach mowil - syfy - ale teraz wiem, ze to zargon, ale tez znam prawdziwe zrodo tego okreslenia - wszystkie terenowy sie sypia i sporo kosztuje ich leczenie - wiec zostaly w jezyku okreslone jako - syfy).
Pozdrawiam
bedziesz na tym beznadziejnym zlocie w miedzianej gorze k/kielc? A kiedy jest? Daj znać!
Pozdrawiam
bedziesz na tym beznadziejnym zlocie w miedzianej gorze k/kielc? A kiedy jest? Daj znać!
Bogas
Stan Bronco: BRAK
Stan Bronco: BRAK
dyfry
smyku,
lepiej powiedz czy masz jakieś talerze i ataki do dyfra 9mm, albo jakiś cały tylni dyfer, bo mam jak w nowym temacie opisałem.
A problem z czujnikiem abs przy prędkości to proste - zużyły się ząbki i po prostu nie dziala przy większych obrotach i tyle.
lepiej powiedz czy masz jakieś talerze i ataki do dyfra 9mm, albo jakiś cały tylni dyfer, bo mam jak w nowym temacie opisałem.
A problem z czujnikiem abs przy prędkości to proste - zużyły się ząbki i po prostu nie dziala przy większych obrotach i tyle.
Bogas
Stan Bronco: BRAK
Stan Bronco: BRAK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości