Zderzak przedni. Z założenia nie miał być pod wyciągarkę, więc część środkowa jest zrobiona z profilu zamkniętego 120x120x4. Można zamiast niego zmontować płytę pod wyciągarkę. Boki są z kawałków blachy 3mm, odpowiednio wzmocnione profilem 25x25mm. Płyty pionowe to blacha 5mm, dodatkowo ospawana płaskownikiem 20x5mm. Mocowania w oryginalnym miejscu do ramy. W dolnej części wlot powietrza na chłodnicę. W zderzaku reflektory dalekosiężne oświetlające pobocza, podłączone do oryginalnej instalacji, dodatkowo 2 reflektory sterowane osobnym włącznikiem.
Osłona przodu. Szkielet z profili 25x25mm, pokryty aluminiowym ryflem 5mm. W górnej części osłony pozostał prześwit do wlotu powietrza na chłodnicę. Górne mocowanie pod śruby mocujące zderzak, dolne wymagało dospawania kątowników do belki wahaczy. Oczywiście osłona jest odkręcalna.
Progi. Wycięte progi oryginalne (zardzewiałe), wstawione profile 100x50mm. Do nich odpowiednio dopasowane i dospawane rurowe progi z pokryciem ryflowanym aluminium, które oryginalne mocowane były do ramy. Teraz są ok 10cm wyżej.
Zderzak tylny. Cały wykonany z profilu 120x60mm. Wycięte (niepotrzebne







A tak było przed:
