Strona 1 z 1

Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: pt mar 11, 2011 2:29 pm
autor: krzysiekass
Witam . Udało mi się dziś zakończyć projekt :D Oto wynik pracy http://off-road.frix.pl/post/481917/for ... a-zderzaka

Pozdrawiam i proszę o opinie .

Re: Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: śr mar 30, 2011 6:24 pm
autor: pablo1983
Przyznam że zmyślnie zrobionę
Kawał dobrej roboty :)2

Re: Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: śr mar 30, 2011 8:34 pm
autor: alfik
Wyszło pięknie, podziwiam i szczerze zazdroszczę, ale przeglądu nie ma prawa przejść - niehomologowany zderzak w nowym aucie i do tego wystające ostre zaczepy.

Re: Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: czw mar 31, 2011 3:27 pm
autor: alban
Tak jak wszystkie ARB - więc jak się ma ktoś przyebać to się przyebie.

A swoją drogą efekt końcowy mnie zadziwił :)2
Choć robił bym wszystko żeby go skrócić - np. wywalił intercooler do góry i schował bardziej wyciągarkę. Pomimo zderzaka stalowego i tak jest dalej narażony na uszkodzenia. Przynajmniej ze zdjęć tak wynika.
Generalnie wyszło fajnie !!

Re: Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: śr lis 09, 2011 9:23 pm
autor: Masmo
A czemu nie przeniosłeś Intercoolera wyżej i nie przybliżyłes windy do chłodnicy? Intercooler zasłonięty całkiem windą w lecie nie będzie robił. Auto będzie Ci puchło. Jak takie ostre motanie to już trzeba iśc na całość.
A te śruby na których wisi płyta to są do czego przykręcone? Nie wierzę żeby fabryka zostawiła tyle otworów montażowych.

Re: Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: pt lut 03, 2012 10:53 pm
autor: kwiatkowawies
Mnie przede wszystkim interesuje waga tego projektu, z doświadczenia; zaraz wysypia sie tuleje na wahaczach a jak założysz wieksze opończe to pompa wspomagania i maglownica. Moim zdaniem za masywne to wszysko jak dla takiego auta ale generalnie efekt końcowy zdumiewajacy. kawal dobrej roboty :)2 :)2 :)2

Re: Montaż wyciągarki i zderzak Ford Ranger

: sob lut 04, 2012 8:23 am
autor: Zibi
Wygląda ok. Ale pod silnikiem wyciągarki zrobiłbym wycięcie aby był dostęp do śruby podłaczającej masowę silnika. PO pierwsze ucieknie tamtędy woda i błotko a po drugie - masa powinna zawsze być łatwo dostępna.