witam wszystkich uzytkownikow tego forum , dopiero zaczynam przygode z 4x4 (chociaz w garazu stoi jedno ale osobowe audi ) , tydzien temu zakupilem Bronka z 1989 roku ,silnik 302cui czyli 5.0 EFI 185KM , napedy przełączane są przyciskami w konsoli i wlasnie z tym mam problem , wedlug sprzedającego uszkodzony jest reduktor prawdopodobnie ale nie ma sie tym co sugerować , jechalem autem 100km i powiem tak :skrzynia automat 3 biegi plus overdrive działą znakomicie i przełącza plynnie , tylko przy zmianie na nadbieg czasem czuc zmiane na jezdzie bez wszysko dobrze , natomiast swięcą sie kontrolki od 4x4 , LOW i jak wrzuce bieg to zaswieca sie locking diff czyli wiadomo ,po przejechaniu 30 km lock juz sie zapala po odpaleniu auta co wczesniej sie nie dzialo bo zapalal sie dopiero po wrzuceniu jakiegokolwieg biegu , w trakcie jazdy dzieje sie cos jakby wiertarka sie włączała ale to sie dzieje jak jadąc zdejme noge z gazu wtedy slychac jakby rozpędzającą sie wiertarke , gdy tylko dodam gaz odglos ten znika dzieje sie to tylko powyzej 40km/h jadac wolniej wszystko oki , gdy lekko odpuszcze noge z gazu to tez nic sie nie dzieje tylko jak odpuszcze gaz gwaltownie , sprzedajacy mowil ze kiedys załączyl 4x4 i LOW i tak juz zostało przyciski nie działąją jakby i nie mozna wyjsc z tych przełożen .
Druga sprawa to ze auto jak stoi to normalnie rusze bez oporów itd , jednak jak tylko mam kola skrecone w lewo lub prawo to jakbym mial reczny zaciągnięty dopiero rusza po mocnym przygazowaniu i skrzypi jakby rama sie skręcała

, moze ktos z kolegów wie co moze byc przyczyną tych problemów , skrzynia to najprawdopodobnie C6 ale tak wyczytalem tylko z netu a jaka jest to nie wiem . Prosiłbym jeszcze o porade co do warsztatów w kuj.-pom. , Krzysiek z występu ma roboty tyle ze dopiero za 2 miesiace moglby zajrzec do mojego auta , a innych nie znam , slyszalem ze jest jeszcze jakis warsztat na chodkiewicza ale nie znam , jestem z Bydgoszczy , pomożecie
