Rangera XLT z 2001 roku.Napęd 4x4 H i 4x4 L nie załącza się.
Moderator: Student
Rangera XLT z 2001 roku.Napęd 4x4 H i 4x4 L nie załącza się.
Witam wszystkich posiadaczy Forda Rangera. Jestem fanem 4x4, dotychczas jeździłem galloperem 3.0 z gazem, w automacie. Jest rewelacyjny w terenie ale to krótka wersja, nie nadaje się na wyprawy. Teraz kupiłem Rangera XLT z 2001 roku. 4.0L V6 SOHC 12V w automacie. Będę go przerabiał na wyprawowy z kabiną mieszkalną zamiast paki. Mam tylko jeden problem, nie załącza się napęd 4H i 4L - jaka może być tego przyczyna ?
Proszę o szybką odpowiedź.
Proszę o szybką odpowiedź.
Galloper V6 3.0, Toyota RAV4 4x4 2.0, Ford Ranger XTL 4WD 4.0 V6 - automaty 4x4 wszystko w benzynie
Re: Rangera XLT z 2001 roku.Napęd 4x4 H i 4x4 L nie załącza
Shift motor na początek bym sprawdził.
Doszło do tego, że dalej już nie może.
exEX
exEX
Jestem zielony jak cegła. a co to jest ?
Galloper V6 3.0, Toyota RAV4 4x4 2.0, Ford Ranger XTL 4WD 4.0 V6 - automaty 4x4 wszystko w benzynie
Znalazłem. http://www.explorerforum.com/forums/sho ... ?p=1102904
Będę sprawdzał.
Dzięki.
Jeżeli ktoś ma inne zdanie to proszę o info.

Będę sprawdzał.
Dzięki.
Jeżeli ktoś ma inne zdanie to proszę o info.

Sprawa napędów rozwiązana . Był padnięty moduł sterownika . Koszt łącznie ze sprowadzeniem nowego z USA - 200 $.
A to dziwne, bo raczej się nie psuje...
BTW nawet jeśli już poleciał, to nie prościej było od Explorera założyć? Bo na 99% jest ten sam... W każdym razie bardzo bym się zdziwił jakby był inny
BTW nawet jeśli już poleciał, to nie prościej było od Explorera założyć? Bo na 99% jest ten sam... W każdym razie bardzo bym się zdziwił jakby był inny

SITH happens...