Skrzynia manualna do Cherokee'go 4.0 wersja Ośka.

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Skrzynia manualna do Cherokee'go 4.0 wersja Ośka.

Post autor: Bartmann » śr paź 10, 2007 2:56 pm

Chciałbym użyć do planowanej zmoty silnika ze skrzynia manualną...mam okazję znabyć komplet z tzw "ośki" czy Szeroka z napędem na tył...i pytanko jest do Was czy ta skrzynia coś warta jest czy zaoszczędzić sobie na przesyłce?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr paź 10, 2007 6:19 pm

to pewnie będzie to
http://www.novak-adapt.com/knowledge/ax15.htm
skrzynia jak najlepsza bo japońska
:)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr paź 10, 2007 6:27 pm

Tak z opisu wynika, że to może być ta.
Sporo autek ma podobne modele skrzyni :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr paź 10, 2007 6:27 pm

podobnie jak automat AW4
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr paź 10, 2007 6:36 pm

trochę dłubiąc na tej stonce znalazłem, że występuje "4wd versions of the AX15" czy oznacza to tylko róznicę w budowie tylnego "wyjścia mocy" ??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr paź 10, 2007 8:27 pm

tak, ta skrzynia była kojarzona z reduktorem
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr paź 10, 2007 9:11 pm

ale tak jak w UAzie "na sztywno" ?? czy jakimś wałkiem?
Chodzi mi o tą róznicę pomiędzy werją 4WD a 2WD.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr paź 10, 2007 10:40 pm

W jeepach reduktor jest na sztywno przykręcany do skrzyni.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr paź 10, 2007 11:05 pm

Czyli skrzynia 2WD ma wyjście na wał?? I to jest różnica pomiedzy nią a skrzynią 4WD...right?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość