XJ 2.5 benzynka

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

XJ 2.5 benzynka

Post autor: vandall1 » pt lip 06, 2007 7:42 pm

Użyłem "szukaj",ale bez rezultatu.
Czy ktoś z Was to ma i jak wrażenia?
Moje:pozytywne przy pierwszych ogledzinach,poza brakiem progów,dziurawym zbiornikiem itepe duperelami niezaleznymi od silnika.
Ciekaw jestem Waszych opinii nt tego układu napedowego /po przebiegu 150 kkm/.
Kasztanic mozna,byle na temat :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lip 06, 2007 7:46 pm

najlepsze w pipie to silnik.. ale nie ten :)21

zważywszy jak tanie są 4.0.. brałbym 4.0*

* o ile wpadłbym wogóle na pomysł zakupu pipa :)21

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pt lip 06, 2007 8:03 pm

Vandall to akurat miał 4.0 - a że się rozgląda za małolitrażówką - no cóż, może się starzeje, i czas na zmiany ... :wink: :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt lip 06, 2007 9:13 pm

Mroczny pisze:najlepsze w pipie to silnik.. ale nie ten :)21

zważywszy jak tanie są 4.0.. brałbym 4.0*

* o ile wpadłbym wogóle na pomysł zakupu pipa :)21
W miejscu w którym obecnie przebywam-nie jezdzi sie na gazie jak w pl.W zwiazku z tym dziekuje za spalanie rzędu 17-20 w miescie.Są tu samochody na metan....,ale instalacja,ale jedna stacja napełniania chyba.
Stad moje zainteresowanie.Przez tubylców ten silnik nie jest poważany-oni preferują 5.2 i wiecej w tych swoich krowach typu F250 itepe.Zwyczajnie nie mam ochoty wydawać wiecej na paliwo niz teraz.Jeśli te 2.5 zmieści sie w 14 l/100 w miescie-to jest ok.Poza tym:
1/Wziąłem go w plener na przejażdzkę i stwierdziłem:
-na szosie wariat,trzeba go pilnowac jak kazdego jepa,tym bardziej,ze podliftowany na 2 cale juz jest
-dynamike ma dobrą jak dla mnie /gume przypala swobodnie pewnie dlatego,ze amory kiepskie :)20 /
-120/h nie udało mi sie przekroczyć,czego mi nie szkoda,bo juz chyba mnie tu raz capsnęli na radar /plaskaczem/
-reduktor 231 /sadząc po dzwigni/co mnie denerwuje trochę.
-skrzynia mam nadzieję nie francuska /chodzi dobrze/
-na part time i low trochę wyje,ale nie bądżmy tacy srodzy :wink:
-oponki w b dobrym stanie
-no generalnie poczułem sie prawie jak w domu...
2/Jak wszyscy zapewne wiedzą-asfalty tu potrafią się szybko urywać,jest b dużo szutrów na których mój obecny galant cierpi strasznie.Kazda wycieczka dalej za miasto to obijanie podwozia /sworznie juz sie odzywaja/
3/Moze w interior by sie dało? :roll:
4/W firmie w której haruję aż 8 godzin dziennie,z trzema tylko przerwami :wink: mam spore mozliwosci napraw.
5/Rocznik jest 94 /w pl rzeczywiscie mam 4.0'91/
6/Cena do duzego zbicia,bo tubylcy olewają takie fury.Moze ze 4 tysi na polskie zety wyjdzie.
7/Miałem w podobnej cenie i roczniku Rodeo,ale odpuściłem bo daleko i tylko tylnionapedowiec.

Na koniec mojego kasztanienia szczególnie pozdrawiam mismana-człowieka o żelaznych cechach :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » sob lip 07, 2007 4:15 pm

Pewnie chodzi o zakuty łeb ? :)21 A dziękuję, dziekuję... Również poważam i pozdrawiam :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » sob lip 07, 2007 6:07 pm

W 2,5 sporo zależy od wersji wyposarzenia - znam jednego takiego "golasa" w dodatku 3d, ale jak wynika z dowody ma masę mniejszą o jakieś 400kg od maxymalnie wypasionych 2,5 - dzięki temu spalanie ma na poziomie jaki podałeś, a przy tym w miarę normalnie jeździ. Ale to jedyne 2,5 ze znanych mi, które jeździ i pali dużo mniej od 4,0 :D
F150 302 V8

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob lip 07, 2007 6:52 pm

To jest "Jamboree" i żadnych ekstrasów sie nie dopatrzyłem.Tapicerka szmaciana,nie pamietam czy ma klime.Tu w ogóle mało jest Limitedów.Jak pisałem-pozytywnie zaskoczył mnie motor:nie dymi z rury,nie ma przedmuchów z miarki,ciśnienie po nagrzaniu:3 i wiecej.Ćwierka mu tylko alternator,albo jakaś rolka :roll: Chyba zapertraktuję...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » sob lip 07, 2007 7:39 pm

Bierze, bierze zawsze coś tam pojeździła,a jak już się znudzi to można jak już sławny z forum pipem http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 644&q=jeep
:)21
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
adr78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: śr lut 08, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Białowieża
Kontaktowanie:

Post autor: adr78 » pn lip 09, 2007 6:44 am

Mialem kiedys 2,5 litra w benzynie w Xj'cie
Przyznam racje, że lepsza jest jednostaka 4.0 - auto znacznie żwasze, a spalanie niewiele wieksze
Ze strony mechnicznej do czterocylindrówki nie miałem się do czego przyczepić. Mimo dość ostrej jazdy w terenie nie udało mi się jej zajeździć. Zdarzyło mi się nawet "pociągnąć" wodę filtrem - po wymianie oleju silnik pracował jak nowy.
Problemy miałem z elekroniką sterującą... ale to samo mogło nawalic równierz w czterolitrówce.
Spalanie. Jadąc na szosowych oponach, z prędkościami około 100-120 auto spałało nieco poniżej 10 litrów benzyny.

pozdr
adrian
-> F Xp'97 <-

krowa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 2:58 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: krowa » pt paź 26, 2007 11:19 am

mam 2,5 benze i spalanie jest niewielkie około 10 na asfalcie
jesli nie chce sie miec butli na pace i cysterny pod domem to chyba dobre rozwiazanie, nie jest to demon szybkosci i mocy ale do rekreacji wystarcza mi :)
pozdrawiam Marcin

wie ktoś gdzie kupić progi do xj?
nissan king cab 2.4 '87
0781633191
gg5488199

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » pt paź 26, 2007 1:55 pm

Zajrzyj na http://jeep.org.pl/forum, tam temat spalania jest wałkowany dość regularnie - ogólnie z zeznań wynika, że w spalaniu różnice są niewielkie, a na 100% nie rekompensują różnicy w mocy/momencie. Generalnie dla tego samego silnika, w zależności od 'buta' kierowcy, warunków drogowych. tip. rozrzut zeznawanego spalania jest większy niż różnica między 2,5 i 4,0 w tych samych warunkach :D
A różnica w komforcie jazdy po czarnym (np. wyprzedzanie >90km/h) jest znaczna.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

krowa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 2:58 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: krowa » pt paź 26, 2007 10:12 pm

[quote]Zajrzyj na http://jeep.org.pl/forum, tam temat spalania jest wałkowany dość regularnie - ogólnie z zeznań wynika, że w spalaniu różnice są niewielkie, a na 100% nie rekompensują różnicy w mocy/momencie. Generalnie dla tego samego silnika, w zależności od 'buta' kierowcy, warunków drogowych. tip. rozrzut zeznawanego spalania jest większy niż różnica między 2,5 i 4,0 w tych samych warunkach
A różnica w komforcie jazdy po czarnym (np. wyprzedzanie >90km/h) jest znaczna.[quote]
przy 4.0 10 litrów na trasie?
t po co czterolitrowcy montuja gaz :P
pozdrawiam Marcin
nissan king cab 2.4 '87
0781633191
gg5488199

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob paź 27, 2007 12:04 am

krowa pisze: przy 4.0 10 litrów na trasie?
t po co czterolitrowcy montuja gaz :P
pozdrawiam Marcin
Po to, żeby w mieście się dało żyć, bo tam pojemnosć daje o sobie znać ;) W trasie grandem spokojnie jestem w stanie osiągnąć 11 bez większych starań. Jak się bardzo, bardzo starać to 10 się da, ale to już wymaga skupienia.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » sob paź 27, 2007 4:42 pm

mendelmax pisze:
krowa pisze: przy 4.0 10 litrów na trasie?
t po co czterolitrowcy montuja gaz :P
pozdrawiam Marcin
Po to, żeby w mieście się dało żyć, bo tam pojemnosć daje o sobie znać ;) W trasie grandem spokojnie jestem w stanie osiągnąć 11 bez większych starań. Jak się bardzo, bardzo starać to 10 się da, ale to już wymaga skupienia.
no jak jak sie skupie, to mi w baku przybywa paliwka ;-)

obosz... znowu jakas durna teoretyczna dyskusja, po ktorej okaze sie ze 2,5l pali dwa razy wiecej nic 4,0... o co zreszta nietrudno, bo 4,0 pali tyle co tico przeciez...

jeepy nie sa oszczednymi autami i czas sobie to otwarcie powiedziec.

2,5 manual to spalanie rzedu 10 - 17 litrow
4,0 automat, to spalanie rzedu 13-22 litry
i ten i ten silnik pali za duzo, choc spalanie 2,5 litra jest mniej bolesne. i to tyle w temacie.
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

krowa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 2:58 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: krowa » sob paź 27, 2007 7:33 pm

zgadzam sie :P!!!!
ale czy ktoś wie ile kosztuja progi ( blachy ) do xj i gdzie mozna je kupić
ale tylko do 2,5 bo mniej kosztuja :D :P
nissan king cab 2.4 '87
0781633191
gg5488199

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz paź 28, 2007 1:10 am

Hmmmm,ze tak powiem z mojej strony temat sie nieco zdeaktualizował,albowiem popełniłem ferozę :oops:
Ta z kolei ma trochę mało pod maską /1.6/.Na razie musi wystarczyć :(
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » ndz paź 28, 2007 1:33 am

krowa pisze:zgadzam sie :P!!!!
ale czy ktoś wie ile kosztuja progi ( blachy ) do xj i gdzie mozna je kupić
ale tylko do 2,5 bo mniej kosztuja :D :P
zapodaj sobie progi z profilu stalowego... kosztuja niewiele, sa nie do ruszenia i pod hi lifta sie nadaja... dobrze zrobione wygladaja jak oryginal :-)
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

krowa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 2:58 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: krowa » pn paź 29, 2007 9:43 am

zapodam
ale tam dosyc głęboko wchodza te progi jakies dwadziescia pare cm w kierunku wału. Pozdrawiam Marcin
nissan king cab 2.4 '87
0781633191
gg5488199

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » pn paź 29, 2007 10:09 am

krowa pisze:zapodam
ale tam dosyc głęboko wchodza te progi jakies dwadziescia pare cm w kierunku wału. Pozdrawiam Marcin
nie robmy offtopicu, tu masz info o rzeczonych progach: http://jeep.org.pl/forum/viewtopic.php? ... 5da4fde7fc

pozdro
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości