Patrole we Wranglu na resorach??

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Patrole we Wranglu na resorach??

Post autor: Pari » śr lis 14, 2007 11:37 pm

Witam wszystkich i pisze bo zastanawiam sie czy motal ktos moze Wranglera na mostach od k160 , k260 albo Y60 zamontowanych POD resory, a nie jak wiekszosc znanych mi zmot na sprezynach. Chicalbym takie mosty wsadzic pod resory liftujace o 4" i uzyskac okolo 10". Ciekawi mnie takze jaki wykrzyz moznaby uzyskac i czy wogole warto sie w cos takiego bawic a nie lepiej odrazu zainwestowac w sprezyny i patrole....

Pozdrawiam.
Monster YJ

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Patrole we Wranglu na resorach??

Post autor: Maqlinka » śr lis 14, 2007 11:46 pm

Pari pisze:....Chicalbym takie mosty wsadzic pod resory liftujace o 4" i uzyskac okolo 10"
Mniemam, że to zwykłe przejęzyczenie - chodziło Ci o centymetry tak ?
Pari pisze:.....czy wogole warto sie w cos takiego bawic a nie lepiej odrazu zainwestowac w sprezyny i patrole....
Lepiej zainwestować w sprężyny i jednego patrola - w zupełności wystarcza i robi całkiem nieźle.

:wink:
Life's Too Short For A Full Time Job

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » śr lis 14, 2007 11:58 pm

Chodzilo mi o to ze mam teraz resory liftujace auto o 4 cale, a chcialbym uzysakac 10 cali mocujac mosty pod resor co dodatkowo da mi okolo 6cali liftu. jednym slowem chodzi mi o srobienie SOA czy SPOA ( sam juz nie wiem ktory skrot jest dobry) A interesuje mnie taka opcja bo wydaje sie dla mnie duzo tanasza niz patrole na sprezynach i wiem ze mocujac most pod resorem mozna uzyskac imponujacy wykrzyz.....
Monster YJ

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » czw lis 15, 2007 2:37 pm

Pari pisze:Chodzilo mi o to ze mam teraz resory liftujace auto o 4 cale, a chcialbym uzysakac 10 cali mocujac mosty pod resor co dodatkowo da mi okolo 6cali liftu. jednym slowem chodzi mi o srobienie SOA czy SPOA ( sam juz nie wiem ktory skrot jest dobry) A interesuje mnie taka opcja bo wydaje sie dla mnie duzo tanasza niz patrole na sprezynach i wiem ze mocujac most pod resorem mozna uzyskac imponujacy wykrzyz.....
Jeżeli ten lift który masz fatycznie jest dobrej marki i zajebiście robi, to spróbowałbym takiej zmoty.Tyle, że samo przeniesienie mostów pod resory wykrzyżu juz Ci nie poprawi, zwiększy się jedynie prześwit :wink:
F150 302 V8

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lis 15, 2007 2:50 pm

Jak już kupisz mosty od GR-a, które mają fabryczne mocowania do sprężyn, drążków itp. to bez sensu to wycinać i robić na resorach co jest znacznie gorszą opcją :)21

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » czw lis 15, 2007 2:53 pm

Kuba M. pisze:Tyle, że samo przeniesienie mostów pod resory wykrzyżu juz Ci nie poprawi, zwiększy się jedynie prześwit :wink:
Nie kolego, SPOA prześwitu nie zwiększa.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » czw lis 15, 2007 4:24 pm

Zawieszenie mam rubicon express wiec dobre, a najchetniej kupil bym mosty od k160 bo tez na resorach a gr'y drogie. Pytanie tylko czy byly k160 z blokada z tylu??
Monster YJ

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lis 15, 2007 4:27 pm

Pari pisze:Zawieszenie mam rubicon express wiec dobre, a najchetniej kupil bym mosty od k160 bo tez na resorach a gr'y drogie. Pytanie tylko czy byly k160 z blokada z tylu??
Tylko LSD i to też nie zawsze :roll:
W GR-owych masz blokadę 100% z tyłu + możliwość blokady 100% z przodu + szersze + hamulce tarczowe z tyłu + mocniejsze :)21

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » czw lis 15, 2007 4:29 pm

a co do wypowiedzi kolegi Kuby to wydaje mi sie ze napewno sie poprawi wykrzyz , gdyz zwiekszy sie przeswit miedzy odbojem a resorem i co za tym idze ugiecie resoru
Monster YJ

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lis 15, 2007 4:30 pm

Pari pisze:a co do wypowiedzi kolegi Kuby to wydaje mi sie ze napewno sie poprawi wykrzyz , gdyz zwiekszy sie przeswit miedzy odbojem a resorem i co za tym idze ugiecie resoru
.....ale tylko raz :)21
Jak nie zmienisz odboju to połamiesz resor 8)

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » czw lis 15, 2007 4:32 pm

a w jakich cenach plasuja sie Gr'y (mowa o kompletnych mostach wraz z hamulcami) ?
Monster YJ

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw lis 15, 2007 5:06 pm

Ło jesuuu... Parę dni nie zaglądam na forum a tu już inwazja kosmitów :)23

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » czw lis 15, 2007 5:11 pm

TomaszRT pisze:
Kuba M. pisze:Tyle, że samo przeniesienie mostów pod resory wykrzyżu juz Ci nie poprawi, zwiększy się jedynie prześwit :wink:
Nie kolego, SPOA prześwitu nie zwiększa.
O ile dobrze rozumiem, przenosząc mosty pod resory całe auto podniesie się. Fakt, że prześwit pod mostani się nie zmieni, ale ten pod ramą/nadwoziem to już raczej się zwiększy. Chyba, że ja coś źle rozumiem :-?
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » czw lis 15, 2007 5:15 pm

Adamo pisze:
Pari pisze:a co do wypowiedzi kolegi Kuby to wydaje mi sie ze napewno sie poprawi wykrzyz , gdyz zwiekszy sie przeswit miedzy odbojem a resorem i co za tym idze ugiecie resoru
.....ale tylko raz :)21
Może dwa......
F150 302 V8

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » czw lis 15, 2007 7:40 pm

opcja na mostach k160 nie jest droga (2 mosty to jakies 1500-2000zl) do tego odrocenie glowki 2000-2500 i motanie z walami. za to mosty od Gr'a to kwotka kolo 5000-7000 tys plus sprezyny wahacze od land cruisera ,motanie z glowka albo inny reduktor, waly i pewnie cala masa problemow.... moze narazie pomysle nad polosiami albo d44 na tyl
Monster YJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości