Patrole we Wranglu na resorach??
Moderator: Mroczny
Patrole we Wranglu na resorach??
Witam wszystkich i pisze bo zastanawiam sie czy motal ktos moze Wranglera na mostach od k160 , k260 albo Y60 zamontowanych POD resory, a nie jak wiekszosc znanych mi zmot na sprezynach. Chicalbym takie mosty wsadzic pod resory liftujace o 4" i uzyskac okolo 10". Ciekawi mnie takze jaki wykrzyz moznaby uzyskac i czy wogole warto sie w cos takiego bawic a nie lepiej odrazu zainwestowac w sprezyny i patrole....
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Monster YJ
Re: Patrole we Wranglu na resorach??
Mniemam, że to zwykłe przejęzyczenie - chodziło Ci o centymetry tak ?Pari pisze:....Chicalbym takie mosty wsadzic pod resory liftujace o 4" i uzyskac okolo 10"
Lepiej zainwestować w sprężyny i jednego patrola - w zupełności wystarcza i robi całkiem nieźle.Pari pisze:.....czy wogole warto sie w cos takiego bawic a nie lepiej odrazu zainwestowac w sprezyny i patrole....

Life's Too Short For A Full Time Job
Chodzilo mi o to ze mam teraz resory liftujace auto o 4 cale, a chcialbym uzysakac 10 cali mocujac mosty pod resor co dodatkowo da mi okolo 6cali liftu. jednym slowem chodzi mi o srobienie SOA czy SPOA ( sam juz nie wiem ktory skrot jest dobry) A interesuje mnie taka opcja bo wydaje sie dla mnie duzo tanasza niz patrole na sprezynach i wiem ze mocujac most pod resorem mozna uzyskac imponujacy wykrzyz.....
Monster YJ
Jeżeli ten lift który masz fatycznie jest dobrej marki i zajebiście robi, to spróbowałbym takiej zmoty.Tyle, że samo przeniesienie mostów pod resory wykrzyżu juz Ci nie poprawi, zwiększy się jedynie prześwitPari pisze:Chodzilo mi o to ze mam teraz resory liftujace auto o 4 cale, a chcialbym uzysakac 10 cali mocujac mosty pod resor co dodatkowo da mi okolo 6cali liftu. jednym slowem chodzi mi o srobienie SOA czy SPOA ( sam juz nie wiem ktory skrot jest dobry) A interesuje mnie taka opcja bo wydaje sie dla mnie duzo tanasza niz patrole na sprezynach i wiem ze mocujac most pod resorem mozna uzyskac imponujacy wykrzyz.....

F150 302 V8
Tylko LSD i to też nie zawszePari pisze:Zawieszenie mam rubicon express wiec dobre, a najchetniej kupil bym mosty od k160 bo tez na resorach a gr'y drogie. Pytanie tylko czy byly k160 z blokada z tylu??

W GR-owych masz blokadę 100% z tyłu + możliwość blokady 100% z przodu + szersze + hamulce tarczowe z tyłu + mocniejsze

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
O ile dobrze rozumiem, przenosząc mosty pod resory całe auto podniesie się. Fakt, że prześwit pod mostani się nie zmieni, ale ten pod ramą/nadwoziem to już raczej się zwiększy. Chyba, że ja coś źle rozumiemTomaszRT pisze:Nie kolego, SPOA prześwitu nie zwiększa.Kuba M. pisze:Tyle, że samo przeniesienie mostów pod resory wykrzyżu juz Ci nie poprawi, zwiększy się jedynie prześwit

F150 302 V8
opcja na mostach k160 nie jest droga (2 mosty to jakies 1500-2000zl) do tego odrocenie glowki 2000-2500 i motanie z walami. za to mosty od Gr'a to kwotka kolo 5000-7000 tys plus sprezyny wahacze od land cruisera ,motanie z glowka albo inny reduktor, waly i pewnie cala masa problemow.... moze narazie pomysle nad polosiami albo d44 na tyl
Monster YJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości