
Zmiana biegow w AW4
Moderator: Mroczny
Zmiana biegow w AW4
Chodzi mi oto zeby przy mniejszych obrotach silnika uzyskac wyzszy bieg. W wiekszosci poruszam sie po miescie i nie chce ciagnac kazdego biegu do 2 tys. Moment obrotowy jest wystarczajacy zeby na dwójce jechac przy 1,2 tys obr. Podejrzewam ze najlepiej by bylo zmienic sygnal predkosci do PC od skrzyni, albo jakis rezystorek w TPS. Wszelkie rady mile widziane 

KJ Liberty 2007 3,7 V6
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Poszukaj na forum goscia o ksywce PKi. Zrobil do AW4 sekwencyjne sterowanie radiowe skrzynia na kierownicy z wyswietlaczem biegu. Przetestowane na Berlin-Wroclaw i dzialalo doskonale. Jak go zmeczysz to oprogramuje to zeby zastepowalo oryginalny sterownik. O ile pamietam mial pare plytek jeszcze tylko nie chcialo mu sie zlozyc wiecej tego ustrojstwa 

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Na temat, pseudo sekwencji coś mam. Jeżeli PKi zmontował cos takiego i dział to może podejmę ten temat. Zastanawia mnie tylko czy samo regulowanie zaworami ele. nie uszkodzi skrzyni, wiec myślałem o delikatniejszym ingerowaniu w przełączanie.
Spalanie jak najbardziej w normie (<20L-miasto). Problem jest jeszcze przy wyprzedzaniu. Jak załączy się kick-down to ciągnie do 5 tys, a przy tych obrotach silnik nie ma mocy, chce żeby szybciej przerzucał na wyższy.
Spalanie jak najbardziej w normie (<20L-miasto). Problem jest jeszcze przy wyprzedzaniu. Jak załączy się kick-down to ciągnie do 5 tys, a przy tych obrotach silnik nie ma mocy, chce żeby szybciej przerzucał na wyższy.
KJ Liberty 2007 3,7 V6
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Sterowanie w opcji komfort jest do dupy szczegolnie jak miesza ciagle przy 70-80kmh. Jezdzilem tylko na power o ile masz taki przelacznik rocznikowo. Tu patent byl wymienny czyli jezdzisz na normalnym sterowniku, chcesz sie przylansowac wlaczasz tryb manual. Jak pamietam sterownik PKi mial odpowiednie zabezpieczenia w sterowaniu, system dal rade podczas katowania Berlin-Wroclaw gdzies mam kurka fotki
, nawet w necie jest filmik gdzie slychac na rajdzie jak kierowca redukuje mocno biegami przy wyprzedzaniu.
Sterowanie bylo radiowe, na kierownicy dwa przyciski + minaiturowe pudeleczko nadajnik a w desce odbiornik. Inaczej byl problem ze skrecaniem sie kabla sterujacego. Do tego duzy wyswietlasz LED z aktualnym biegiem + blokada konwertera do hamowania silnikiem.
PKi trzeba meczyc o szczegoly, sprzedalem XJta inaczej zameczylbym go o taki drugi model dla siebie bo fajnie to dzialalo.

Sterowanie bylo radiowe, na kierownicy dwa przyciski + minaiturowe pudeleczko nadajnik a w desce odbiornik. Inaczej byl problem ze skrecaniem sie kabla sterujacego. Do tego duzy wyswietlasz LED z aktualnym biegiem + blokada konwertera do hamowania silnikiem.
PKi trzeba meczyc o szczegoly, sprzedalem XJta inaczej zameczylbym go o taki drugi model dla siebie bo fajnie to dzialalo.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość