Zmiana biegow w AW4

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Zmiana biegow w AW4

Post autor: Sparki » czw lis 29, 2007 1:38 pm

Chodzi mi oto zeby przy mniejszych obrotach silnika uzyskac wyzszy bieg. W wiekszosci poruszam sie po miescie i nie chce ciagnac kazdego biegu do 2 tys. Moment obrotowy jest wystarczajacy zeby na dwójce jechac przy 1,2 tys obr. Podejrzewam ze najlepiej by bylo zmienic sygnal predkosci do PC od skrzyni, albo jakis rezystorek w TPS. Wszelkie rady mile widziane :D
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » czw lis 29, 2007 4:09 pm

Albo ustawić TPS :P - przy prawidłowej regulacji i odpowiednim wyczuciu gazu da się zmieniać biegi w okolicach 1500 obrotów :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw lis 29, 2007 7:56 pm

Poszukaj na forum goscia o ksywce PKi. Zrobil do AW4 sekwencyjne sterowanie radiowe skrzynia na kierownicy z wyswietlaczem biegu. Przetestowane na Berlin-Wroclaw i dzialalo doskonale. Jak go zmeczysz to oprogramuje to zeby zastepowalo oryginalny sterownik. O ile pamietam mial pare plytek jeszcze tylko nie chcialo mu sie zlozyc wiecej tego ustrojstwa :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Teder
Posty: 354
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 7:54 am
Lokalizacja: Sopot
Kontaktowanie:

Post autor: Teder » czw lis 29, 2007 8:54 pm

A wedlug mnie do dupy pomysl, orginalne sterowniki pozwalaja na oszczedna jazde a mieszanie to duza kupa 8)
A jesli ktos nie akceptuje spalania swojego smietnika to proponoje Tico, sorrry ale to fakt albo JEEP albo dupa. :lol:
Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » pt lis 30, 2007 10:04 am

Na temat, pseudo sekwencji coś mam. Jeżeli PKi zmontował cos takiego i dział to może podejmę ten temat. Zastanawia mnie tylko czy samo regulowanie zaworami ele. nie uszkodzi skrzyni, wiec myślałem o delikatniejszym ingerowaniu w przełączanie.
Spalanie jak najbardziej w normie (<20L-miasto). Problem jest jeszcze przy wyprzedzaniu. Jak załączy się kick-down to ciągnie do 5 tys, a przy tych obrotach silnik nie ma mocy, chce żeby szybciej przerzucał na wyższy.
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt lis 30, 2007 10:13 am

Sparki pisze:Problem jest jeszcze przy wyprzedzaniu. Jak załączy się kick-down to ciągnie do 5 tys, a przy tych obrotach silnik nie ma mocy, chce żeby szybciej przerzucał na wyższy.
No ale to kiedy zmieni bieg bez problemu można sterować pedałem gazu :roll:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt lis 30, 2007 11:01 am

Sterowanie w opcji komfort jest do dupy szczegolnie jak miesza ciagle przy 70-80kmh. Jezdzilem tylko na power o ile masz taki przelacznik rocznikowo. Tu patent byl wymienny czyli jezdzisz na normalnym sterowniku, chcesz sie przylansowac wlaczasz tryb manual. Jak pamietam sterownik PKi mial odpowiednie zabezpieczenia w sterowaniu, system dal rade podczas katowania Berlin-Wroclaw gdzies mam kurka fotki :(, nawet w necie jest filmik gdzie slychac na rajdzie jak kierowca redukuje mocno biegami przy wyprzedzaniu.

Sterowanie bylo radiowe, na kierownicy dwa przyciski + minaiturowe pudeleczko nadajnik a w desce odbiornik. Inaczej byl problem ze skrecaniem sie kabla sterujacego. Do tego duzy wyswietlasz LED z aktualnym biegiem + blokada konwertera do hamowania silnikiem.

PKi trzeba meczyc o szczegoly, sprzedalem XJta inaczej zameczylbym go o taki drugi model dla siebie bo fajnie to dzialalo.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz gru 02, 2007 8:04 pm

A gazem nie mozesz zmieniac biegow?
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość