MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » sob sty 26, 2008 12:04 am
KUCHARZ pisze:
też ostatno jeżdziłem chewroletem Z 71 avalange 5.3 V8 vortec 365kM i mnie się spodobało i spalanie dużo nizsze w stosunku do jeepa, moc-paliwo miasto 17l a jaki power

lepsze osiagi, prowadzenie i trzymanie się drogi mam w 13-letniej Primerze GT na zawieszeniu eibacha

o spalaniu nie wspomnę
mogę sprzedać za 10 koła
stan super

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » sob sty 26, 2008 7:52 am
6,9 sek do setki???????
Z tego co pamiętam primera miała 140 KM, ale jak zaimplementowałeś do nie jakiegoś wi-ejta to biorę.
A w temacie - polatałem sobie trochę po forum LR i RR i widzę, że te same dyskusje o VM, podobne opinie, te same twarze zwolenników, tylko postów mniej, bo tam chyba bardziej wyedukowana grupa użytkowników

, no i temat w trymiga skasztaniony.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » sob sty 26, 2008 10:08 am
mendelmax pisze:enter pisze:300Nm z 4.0 to było dużo, ale 30lat temu
Nikt nie pisze, że 300Nm z 4 litrów to dużo, tylko że 300Nm to dużo. Dostrzegasz różnicę?

jak dla mnie jako że nie startuję w WRC to nie ważne jaką silnik ma pojemność, ważne jaką generuje moc i moment. A czy z 4 czy z 8 litrów to już mi w sumie dynda

Choć wolałbym z ośmiu

czy pali 25 czy 50 litrów też ci dynda? Jeśli tak to nie dogadamy się.
4.0 jest najlepszym silnikiem w xj'cie, ale tylko dlatego że vm ustawił bardzo nisko poprzeczkę.
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 10:11 am przez
enter, łącznie zmieniany 1 raz.
XJ 4.0 90'
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » sob sty 26, 2008 10:08 am
150KM
na prostej może i mnie weźmie, ale tylko na trzech pierwszych biegach i do pierwszego zakrętu
(booooszsszsz co ja piszę na tym forum)

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob sty 26, 2008 10:17 am
enter pisze:czy pali 25 czy 50 litrów też ci dynda?
Spalanie nie jest idealnie proporcjonalne do pojemności silnika, udowodniono to nie raz. Wolę żeby palił sobie te 2-3 litry więcej a w zamian za to był tani w serwisie i naprawach. Miałem sobie kiedyś mały, oszczędny silnik 1.6VVT w którym 8 platnowych świeczek (tort normalnie) kosztowało 800zł. Za to mam w jeepku 200 litrów benzynki... Pasek rozrządu zmieniany dwa razy- 2000 zł, kolejne 500 litrów benzyny. I kilka innych napraw po drodze. Więc ja za oszczędne silniki dziękuję.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Teder

- Posty: 354
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 7:54 am
- Lokalizacja: Sopot
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Teder » sob sty 26, 2008 10:34 am
A tak z ciekawości to ile remont tego VM kosztuje

Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621
-
Zbowid
-

- Posty: 11901
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » sob sty 26, 2008 10:43 am
Dużo i nie masz pewności czy będzie działał po skręceniu

Mechanicy nie chcą się w ogóle podejmować remontów bo "to badziwie"... A Ci którzy potrafią i się znają liczą sobie naprawdę nieźle...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob sty 26, 2008 10:44 am
Teder pisze:A tak z ciekawości to ile remont tego VM kosztuje

Kosztuje jak kosztuje, ale chetnych do roboty za wielu nie znajdziesz

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » sob sty 26, 2008 10:53 am
mendelmax pisze:enter pisze:czy pali 25 czy 50 litrów też ci dynda?
Spalanie nie jest idealnie proporcjonalne do pojemności silnika, udowodniono to nie raz. Wolę żeby palił sobie te 2-3 litry więcej a w zamian za to był tani w serwisie i naprawach. Miałem sobie kiedyś mały, oszczędny silnik 1.6VVT w którym 8 platnowych świeczek (tort normalnie) kosztowało 800zł. Za to mam w jeepku 200 litrów benzynki... Pasek rozrządu zmieniany dwa razy- 2000 zł, kolejne 500 litrów benzyny. I kilka innych napraw po drodze. Więc ja za oszczędne silniki dziękuję.
platynowe świece zmienia się co 100tys. a na tych 200litrach to raptem tysiąc km zrobisz
chodzi mi o to że te parametry mogłyby być okupione mniejszą pojemnością i mniejszym spalaniem
XJ 4.0 90'
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob sty 26, 2008 12:02 pm
enter pisze:platynowe świece zmienia się co 100tys. a na tych 200litrach to raptem tysiąc km zrobisz
Czyli 1% za free. To mało? Jak do tego doliczysz wspomniane koszty rozrządu to wychodzi ok. 3% oszczędności, czyli auto może spalać sobie spokojnie 3% więcej i wychodzisz na 0 (a odpadają upierdliwe wizyty w serwisie). A jak teraz weźmie się pod uwagę, że taki stary poczciwy 4.0 wytrzyma ok. 2 razy więcej kilometrów od nowoczesnych wydumek, to szybciutko różnice kosztów maleją. Oczywiście to przy założeniu że nie kupuje się auta na rok czy dwa, ale na 5 i więcej.
Nie twierdzę, że taki 4.0 wychodzi ekonomiczniej od jakichś nowoczesnych silników, bo tak nie jest, ale też nie wychodzi to tak znacznie drożej jak z początku wygląda.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » sob sty 26, 2008 12:35 pm
mendelmax pisze:stary poczciwy 4.0 wytrzyma ok. 2 razy więcej kilometrów od nowoczesnych wydumek,
ile wytrzymają nowoczesne silniki okaże się po latach, a to zależy nie tylko od tego jak bardzo są wysilone, ale i od konstrukcji i jakości materiałów
zdziwisz się, bo mogą wytrzymać tyle samo
teraz przeczytałem temat

i myślę, że moderator powinien usunąć większość z tych postów
XJ 4.0 90'
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » sob sty 26, 2008 6:53 pm
Damian pisze:150KM
na prostej może i mnie weźmie, ale tylko na trzech pierwszych biegach i do pierwszego zakrętu
(booooszsszsz co ja piszę na tym forum)

Dresiarz

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » sob sty 26, 2008 7:41 pm
Damian pisze:KUCHARZ pisze:
też ostatno jeżdziłem chewroletem Z 71 avalange 5.3 V8 vortec 365kM i mnie się spodobało i spalanie dużo nizsze w stosunku do jeepa, moc-paliwo miasto 17l a jaki power

lepsze osiagi, prowadzenie i trzymanie się drogi mam w 13-letniej Primerze GT na zawieszeniu eibacha

o spalaniu nie wspomnę
mogę sprzedać za 10 koła
stan super

chłopie coś ci się pomieszało ,a 150 to w chewim mam na 3 biegu

Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob sty 26, 2008 7:57 pm
Zbowid pisze:Dużo i nie masz pewności czy będzie działał po skręceniu

Mechanicy nie chcą się w ogóle podejmować remontów bo "to badziwie"... A Ci którzy potrafią i się znają liczą sobie naprawdę nieźle...
ale poza tym to naprawde dobry motor
w zasadzie to Zbowid wyczerpal temat
-
Zbowid
-

- Posty: 11901
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » sob sty 26, 2008 8:12 pm
KROPKA

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Fenris
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 2:15 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Fenris » czw lut 07, 2008 2:20 pm
Większość poprzednich postów dotyczy modeli starszych XJ-otów z tego co się nie mylę. Chciałbym się jednak dowiedzieć o opinie użytkowników, albo kolegów użytkowników dotyczące silników z modeli nowszych. W Cheerokezach 2002 są montowane silniki diesla 2,5 zdaje się od mercedesów, czy one również wykazują tyle wad co silniki z wcześniejszych modeli czy też jest już z nimi trochę lepiej?
-
Elmer75
-

- Posty: 167
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
- Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)
Post
autor: Elmer75 » czw lut 07, 2008 2:24 pm
ten 2,5 i 3,1 TO JEST WŁAŚNIE VM
2,7 to MB
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » czw lut 07, 2008 4:13 pm
Fenris pisze:Większość poprzednich postów dotyczy modeli starszych XJ-otów z tego co się nie mylę. Chciałbym się jednak dowiedzieć o opinie użytkowników, albo kolegów użytkowników dotyczące silników z modeli nowszych. W Cheerokezach 2002 są montowane silniki diesla 2,5 zdaje się od mercedesów, czy one również wykazują tyle wad co silniki z wcześniejszych modeli czy też jest już z nimi trochę lepiej?
Od MB są Grand Cherokee. Te w Cherokee/Liberty to ten sam VM ze zmienionym osprzętem
F150 302 V8
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » czw lut 07, 2008 4:24 pm
Silniki VM w Jeepach:
2,5 TD
2,5 CRD
3,1 CRD
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Fenris
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 2:15 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Fenris » czw lut 07, 2008 4:29 pm
Ok i rozumiem, że w momencie zmiany całej skorupki z modelu XJ na KJ-ta w 2001 roku firma Jeep postanowiła zostawić ten sam zawodny silnik ?! Czy też opinia o nim to pokłosie bebechów jakie były wkładane do poprzedniego modelu, czy też KJ mimo że ma nowy silnik to też jest on równie wadliwy jak w poprzedniej wersji Cheeroka?
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » czw lut 07, 2008 4:54 pm
Damian pisze:Silniki VM w Jeepach:
2,5 TD
2,5 CRD
3,1 CRD
a 2,7 i 2,8 crd to co niby mietek ,ha,ha,

one się róznią pojemnoscią i rodzajem zasilania są na pompowtryskach ,a do tego jak sobie troszkę poczytasz to będziesz wiedział że głowice od 2.8 pasuja do 2.5 crd VM

Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » czw lut 07, 2008 4:56 pm
Fenris pisze:Większość poprzednich postów dotyczy modeli starszych XJ-otów z tego co się nie mylę. Chciałbym się jednak dowiedzieć o opinie użytkowników, albo kolegów użytkowników dotyczące silników z modeli nowszych. W Cheerokezach 2002 są montowane silniki diesla 2,5 zdaje się od mercedesów, czy one również wykazują tyle wad co silniki z wcześniejszych modeli czy też jest już z nimi trochę lepiej?
Mój znajomy z sewisu chryslera powiedział że to całe szczęscie że zmienili zasilanie na pompowtryski bo dzięki nasze fenomenalnej ropie ,i tym wtryskom mamy pod dostatkiem roboty

Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
-
Elmer75
-

- Posty: 167
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
- Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)
Post
autor: Elmer75 » czw lut 07, 2008 5:08 pm
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » czw lut 07, 2008 5:22 pm
zwracam honor ale to ten z ML- robiony w chinach dziękuje

dopiero 3 crd ten w comanderze to tobry silnik

Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 5:26 pm przez
KUCHARZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » czw lut 07, 2008 5:24 pm
ale 2.8CRD
to VM

Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość