AW4 - Holowanie i na popych

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Przemko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: śr lut 06, 2008 10:41 pm
Lokalizacja: Wroclaw/Edynburg

AW4 - Holowanie i na popych

Post autor: Przemko » śr lut 06, 2008 11:44 pm

Witam Grzecznie Wszystkich, a i podziękować sie należy za owoce (nie zawsze kasztany :)21 ) ciężkiej pracy tu zamieszczone.

No tak. Kupuje niebawem XJta. Może to i właśnie dzięki wam?
No i jak to na forum bywa, mam pytanko x2
Nawiązując do tematu:

-czy neutralny bieg reduktora odłącza bezpiecznie przeniesienie napędu na skrzynię ? Mam przeslanki że owszem, ale pewności mi jeszcze brak.

-a jak wygląda sprawa na popych`u ? Pytam dla przypadku próby odpalania na właśnie popych. Nie żebym się odrazu garnął... ale tak z akademickiego sposobu podejścia. Dla ciekawości dajmy na to. Nie ogarniam jeszcze calkiem działania AW4 i automatów w ogólności.

Z góry dzięki za pomoc i zalegle podziękowania dla wszystkich starszych stażem wariatów i nie tylko, za wszelakie info jaki tu wygrzebałem . :)4
Pozdrawiam
XJ 4.0 1998 no tak

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » czw lut 07, 2008 9:10 am

najlepsza jest laweta a jak juz mus holowac pipa to automat na N i reduktor na N.
na popych nie wolno [ale ponoc sie da]
powodzenia
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lut 07, 2008 9:36 am

Instrukcja mówi że przy holowaniu automat na P, co ma zapobiegać jego kręceniu się w ogóle (reduktor oczywiście na N), ale myślę że dla wlasnego lepszego samopoczucia też zostawiłbym skrzynkę na N ;) Nigdy nie wiadomo co się może stać, to lepiej żeby nic nie blokowało.


Na pych to jakoś tego nie widzę- napewno przy odpowiednim samozaparciu i 4lo by się dało, ale ja bym tego jednak nie próbował. Taniej faktycznie zamówić w razie czego lawetę niż remontować skrzynię.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Przemko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: śr lut 06, 2008 10:41 pm
Lokalizacja: Wroclaw/Edynburg

Post autor: Przemko » czw lut 07, 2008 11:04 pm

dziéki bardzo. mam nadzieje ze nie trzeba bedzie eksperymentowac :lol: [/code]
XJ 4.0 1998 no tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość