MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw mar 27, 2008 12:30 pm
Witam,
kolega kupił takiego pipa grand cherokee z pierwszej serii produkcji i on jest za pipka aby znaleźć tutaj jakie optymalne opony BFG AT na seryjne szprychowe 16" wejdą, a ja jestem za pipka aby rozeznać literkowe oznaczenia poszczególnych modeli...
ktoś oświeci ciemną masę?
chodzi o rozmiar jaki będzie optymalnei pracował w seryjnym egzemplrzu bez ambicji liftowych...
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » czw mar 27, 2008 4:32 pm
hehe moge sie zamienic za całe koła

Tylko ze mam nalewki o biezniku bfg at 31x10,5

-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » czw mar 27, 2008 7:34 pm
235/75/15 ewentualnie 29/9,5/15 w calach na zawiesze stockowej, jak nie remontowanej to trochę oklapłej.
Dopiero teraz zauważyłem, że piszesz o pierwszym GC a wymieniasz fele z drugiego - w starszych stockowe były 15 opony.
235/70/16
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
bartas 4x4
-

- Posty: 905
- Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartas 4x4 » czw mar 27, 2008 7:43 pm
student
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » czw mar 27, 2008 11:23 pm
BGF 235/70/16 szersze będa ocierać. Ja mam 235/70/16 i przy pełnym skręcie lekko obcierają, ale mozna lekko podkręcić ogranicznik skrętu io bedzie ok.
Taki wymiar jest zgodny z danymi producenta.
-
XchaosX

- Posty: 408
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 9:51 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: XchaosX » czw mar 27, 2008 11:34 pm
29 cali max do pipa

-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » czw mar 27, 2008 11:35 pm
Bez liftu- tak.
Grand to jest szosówka, nie terenówka.

-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » pt mar 28, 2008 1:59 am
XchaosX pisze:29 cali max do pipa

A tak z ciekawości - stokowy 15 letni LC jakie max przyjmie?
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » pt mar 28, 2008 7:57 am
Ty jesteś szosówka Suchorz

W moim ZJ-cie fedima siedziała, kiedy Tobie ostatnie mleczaki wypadały.

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » pt mar 28, 2008 8:22 am
mel grand bez liftu to jest szosówka i tyle.
A jesli chodzi o mleczaki, to nie wiem czy Tobie wczesniej nie wypadły.

-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » pt mar 28, 2008 3:46 pm
senkju, zatem takowe będą śmigać... ale maluteńkie w sumie będą

"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
mariusz ZJ
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: wt cze 19, 2007 5:45 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: mariusz ZJ » ndz mar 30, 2008 9:51 am
suchorz Twój XJ jak był bez liftu to też nie robił jak terenówka, przecież to są SUV. Ja u siebie w ZJ mam 31" i robi, do obcierania przy skręcie można sie przyzwyczaić, nie chiałem sobie zmniejszać promienia skretu.
ZJ 4.0 buty 32'' był
Pojarka I 31" była
ZJ 5.9 bulwar był
KJ 2.8 31" był
VZJ 90 jest
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » ndz mar 30, 2008 5:35 pm
XJ jest bardziej podatny na przeróbki terenowe, jest mniej napchany elektroniką, jest lżejszy.
Granda mam nadal, ale tylko na asfalt i do tego jest idealny.
Szkoda, że nie jesteś z trójmiasta, bo regularnie spotykamy sie na poligonie i miałbyś porównanie XJ i ZJ w terenie.
-
mariusz ZJ
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: wt cze 19, 2007 5:45 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: mariusz ZJ » ndz mar 30, 2008 8:29 pm
My w Łodzi też sobie jeździmy
ZJ 4.0 buty 32'' był
Pojarka I 31" była
ZJ 5.9 bulwar był
KJ 2.8 31" był
VZJ 90 jest
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » ndz mar 30, 2008 8:34 pm
Nie o to mi chodziło, na bagnach i innych mokradłach grand ma małe szanse w porównaniu z XJ.
-
mariusz ZJ
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: wt cze 19, 2007 5:45 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: mariusz ZJ » pn mar 31, 2008 11:28 pm
spoko może się spodkamy w czerwcu, to się jakoś dogadamy

ZJ 4.0 buty 32'' był
Pojarka I 31" była
ZJ 5.9 bulwar był
KJ 2.8 31" był
VZJ 90 jest
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » wt kwie 01, 2008 8:02 am
Ok.

-
Czarnuch
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 1:30 pm
- Lokalizacja: Sopot
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Czarnuch » wt kwie 01, 2008 11:38 am
"You can have any color you want...so long as it's black" H.Ford
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość