Wyjechany most
Moderator: Mroczny
Wyjechany most
Witam
Wcześniej miałem Danke 35 i była symetryczna . Teraz zamontowałem CH8,25 i okazało się że most wystaje mi z prawej strony więcej o około 2cm niż z lewej.
Dlaczego?
Gdzie jest problem ?
Nagle mi się buda skrzywiła ?
Niech mi ktoś coś podpowie .
Havel
Wcześniej miałem Danke 35 i była symetryczna . Teraz zamontowałem CH8,25 i okazało się że most wystaje mi z prawej strony więcej o około 2cm niż z lewej.
Dlaczego?
Gdzie jest problem ?
Nagle mi się buda skrzywiła ?
Niech mi ktoś coś podpowie .
Havel
Każdy hrdina je trochu szaszek !
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- and
-
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
- Kontaktowanie:
a propo żuka, kiedyś we firmie miałem takiego jednego. też jak mu coś się przestawiło w moście to mu tył patrzył w jedną stronę i 4 ślady robił zamiast 2 . tak jakby 4x4 tylko inaczej.
Miałem takiego mechanika , starego pijaka i on to zawsze po pijanemu składał i mówił że sercówka się przestawiłą. do tej pory nie wiem o co mu chodziło .



Raczej nie - jak miałem Dankę z tyłu to też wisiała na strzemionach z Żuka i nic takiego sie nie działoHavel pisze: Może to wina strzemion - są z Żuka![]()
Na orginały muszę poczekać .
Strzemiona z Danuśki są za wąskie.

Max, Ty chyba nie widziałeś strzemion od Żuka - te orginalne XJ-towe wyglądają przy nich jak wyjęte z maluchaJak słyszę o motaniu na częściach żuka to zastanawiam się, czemu cię dziwi, że coś jest nie tak Części z żuka zasadniczo przeznaczone są do żuka


F150 302 V8
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
ale ty wiesz o czym konkretnie mowisz, prawda?mendelmax pisze:Tu nie chodzi o to, czy są mocne czy słabe, ale o to, że nie zą przewidziane do tego zastosowania. Nie można w kwestiach ważnych dla życia jak właśnie np. zawieszenie od tak sobie wpychać byle czego tylko dlatego, że pasuje

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

Wiem, natomiast mówiłem tak ogólnie, że w takich kwestiach ufam tylko rozwiązaniom fabrycznym, ew. dedykowanym. Zdaję sobie sprawę, że tak na logikę to nie ma prawa "nie działać", ale również na logikę ten most nie powinien być wysunięty, więc gdzieś jednak leży błąd.

Z mojego rozumienia, chodzi o element 4 na obrazku, nie?

Z mojego rozumienia, chodzi o element 4 na obrazku, nie?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Aaa, to jasneraffik pisze:nie raz jest tak że resorek jest lekko krzywy wzdłuz pojazdu
i niby się nic nie dzieje ale jak sie odkręci i nie daj Bóg zamieni stronami to jakby Panharda pokośawiło
podobno to dlatego nieraz w XJtach spotykamy taki drążek z tyłu


F150 302 V8
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
No pewno że nie zdejmowałem.Kuba M. pisze:Aaa, to jasneraffik pisze:nie raz jest tak że resorek jest lekko krzywy wzdłuz pojazdu
i niby się nic nie dzieje ale jak sie odkręci i nie daj Bóg zamieni stronami to jakby Panharda pokośawiło
podobno to dlatego nieraz w XJtach spotykamy taki drążek z tyłuAle wątpię, żeby Havel do wymiany mostu zdejmował resory
Może również na tzw wyjechanie ma wpływ to że mam zmotane resory.
Tzn główna laga została orginalnie pozostałe ze starego patrola.
Ale nie jestem pewny.
Havel
Każdy hrdina je trochu szaszek !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość