wentylator w cherokee 5.2 "93

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt cze 01, 2004 8:14 am

Nie mam schematu, ale wiatrak elektr. powinien dzia³aæ niezale¿nie od klimy. W moim tak by³o. W kwestii kompa to mam pro¶bê o opisanie gniazd i pinów, lub fotkê je¶li mo¿na.Mój jest ten sam rocznik i chcê porównaæ[/quote]

Jak tylko bede mial okazje i czas to zajrze na opis i fotke strzele :-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr cze 02, 2004 3:33 pm

Radek666 pisze:Nie mam schematu, ale wiatrak elektr. powinien dzia³aæ niezale¿nie od klimy. W moim tak by³o. W kwestii kompa to mam pro¶bê o opisanie gniazd i pinów, lub fotkê je¶li mo¿na.Mój jest ten sam rocznik i chcê porównaæ
Jak tylko bede mial okazje i czas to zajrze na opis i fotke strzele :-)[/quote]

Zdjecia komputra raczej nie dam rady zrobic, bo jest dosyc mocno zabudowany z wszystkich stron. Ale wyglada to tak;
Aluminiowa puszeczka z dochodzacymi trzema wiazkami; czarna, biala i szara patrzac od przodu. Z tylu ma zabezpieczony guma otworek do resetu. Z przodu napelke z kodem kreskowym;
______________________________
| |
| |||||||||||||||||||| |
| |||||||||||||||||||| |
| P56041 |
| |||||||||| |
| |||||||||| 297 |
| T1576 JBSAA |
|_____________________________|

Nawet ladnie wyszlo :D

No i to tyle co sie da opisac....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr cze 02, 2004 3:35 pm

No troszeczke mi skaszanilo powyzszy rysuneczek nalepki; a taki dymny z niego bylem!!! :x
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

belfer
Posty: 349
Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: belfer » czw cze 03, 2004 12:41 pm

Radek666 pisze:No troszeczke mi skaszanilo powyzszy rysuneczek nalepki; a taki dymny z niego bylem!!! :x
Dzięki, zopisu wynika, że wygląda tak samo jak mój. Co do nalepki to u mnie było inaczej.
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn lip 19, 2004 8:57 am

Zwracam honor wszystkim ktorzy twierdzili ze wentylator elektryczny chlodnicy w XJ sie wlacza automatycznie po przekroczeniu pewnej temperatury (nie tylko gdy chodzi klima albo jest wlaczony nawiew na szyby). U mnie taze sie wlacza, ale dopiero jak wskazowka gruuuubo przekroczy 100stopni (nno i wylacza sie tez przed spadnieciem temperatury ponizej 100 stopni). W odkryciu tego zjawiska pomogly mi ostatnie upaly :-) . Trzeba bedzie chyba rozkredzic kompa i poogladac czy nie da sie tego progu obnizyc (jakos nie udalo mi sie znalezc nigdzie schamatu kompa).
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lip 19, 2004 1:44 pm

dokladnie TAK !!

zalancza sie przy 104 stopniach a wylancza przy 98 !! kieruje tym wszystkim komputer przy pomocy czujnika temperatury!!

mam to juz obcykane!! nie wiedzialem dlaczego mi sie grzeje piecyk i okazalo sie w koncu ze chlodnice wody mialem zawalona!!

po regeneracji wszystko jest SI !! :lol:

juz mi upaly nie straszne!!

ps.1 - na gazie temperatura silnika wzrasta o 10%
ps.2 - nigdy nie zalewac obiegu chlodniczego woda w silnikach amerykanskich - tylko plyn !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn lip 19, 2004 6:18 pm

XJeep pisze:ps.2 - nigdy nie zalewac obiegu chlodniczego woda w silnikach amerykanskich - tylko plyn !!
Z przeciwna opinia spotkalem sie na jeepforum.com

zalecaja mieszanke 50/50 pono na czystym plynie sie przegrzewa :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lip 19, 2004 8:20 pm

kto wie !!

trzeba to samemy sprawdzic!!

z tego co wiem to na plynie ma sie 10 stopni w zapasie, na wodzie juz by sie gotowalo a tak to spokoj!!

byc moze taki sam margines bezpieczenstwa daje zmieszanie plynu z woda!! kto wie

ja mam zmieszany koncentrat do chlodnic z woda - to normalka, moze o to chodzi amerykancom??? :wink:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn lip 19, 2004 8:47 pm

A instalacja LPG to chyba wlasnie wychladza uklad o pare stopni.
Efekt wzrostu temperatury to skutek wpiecia sie parownika w uklad i skrocenia obiegu plynu. Fakt ze LPG ma wyzsza temp. spalania ale nie powinno to az tak wplywac.

Moj trzyma temperature 86-90stopni, niezaleznie czy go cisne czy stoje w korku. Wentalek mi sie zalaczy tylko w sporym upale albo ostatnio przy meczeniu w lesie w blocku zabimi skokami.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lip 19, 2004 9:47 pm

Z tym płynem to amerykanom chodzi o zabezpieczenie przed korozją którego sama woda nie daje. No a czy masz koncentrat 50/50 czy kupisz już wymieszany płyn to całkiem inna historia.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt lip 20, 2004 8:18 am

PKi pisze:Z tym p³ynem to amerykanom chodzi o zabezpieczenie przed korozj± którego sama woda nie daje. No a czy masz koncentrat 50/50 czy kupisz ju¿ wymieszany p³yn to ca³kiem inna historia.
Tak jeze koncentrat pol na pol z woda (destylowana - nie pomylic z C2H5OH) albo mozna kupic od razu rozcienczony. Plyn oprocz wlasciwosci antykorozyjnych ma tez duzo wyzsza temperature wrzenia, no i oczywiscie zamarzania.
U mnie sie wentylator wlacza raczej tak przy 110 a wylacza przy 105...
No i normalna temperatura pracy wynosi zaraz jakies 98 stopni (nowiutki termostat)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość