blokady?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 25, 2004 10:24 pm

Masz jakieś foty tego XJ;a ? Daj na maila jak mozesz :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » wt paź 26, 2004 7:57 am

żeber pisze:Nie wiem dlaczego wiara tu pisze źle o LSD.
Np. ja nie pisze zle o LSD, ale jak mam cos kupowac, to tylko 100% (np. wlasnie No-Slipa), albowiem LSD nie zalatwia problemu kolka w gorze (aczkolwiek moze sie myle - jesli tak, poprawcie).
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » wt paź 26, 2004 8:09 am

niestety nie robiłem zdjęć moim potworkom i teraz mam ból
nie mam czym się pochwalić :-(
dodam jeszcze, że 33/9,5/15 weszły prawie bezboleśnie. Jedyny warunek to trochę podniesione zawieszenie :-) no i Mangels z ET-10

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » wt paź 26, 2004 8:16 am

Co to ET-10? :o
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » wt paź 26, 2004 8:27 am

każda felga ma tzw. offset a często określa się to jako ET. Jest to odległość między miejscem przylegania felgi do piasty a środkiem szerokości felgi. Ten wymiar decyduje o wysunięciu kół na zewnątrz.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt paź 26, 2004 6:09 pm

DanielF pisze:
żeber pisze:Nie wiem dlaczego wiara tu pisze źle o LSD.
Np. ja nie pisze zle o LSD, ale jak mam cos kupowac, to tylko 100% (np. wlasnie No-Slipa), albowiem LSD nie zalatwia problemu kolka w gorze (aczkolwiek moze sie myle - jesli tak, poprawcie).
No jeśli masz jedno koło w górze to na drugim dostaniesz tylko te 270Nm przy traclocku na przykład.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr paź 27, 2004 7:50 am

żeber pisze:no i Mangels z ET-10
A jak juz od tematu przewodniego odchodzimy, to ja jeszcze jedno pytanko mam. Otoz planuje zanabyc oponki szersze i wyzsze niz posiadam obecnie (np. 31x10.5), a co za tym idzie trza fele zmienic bedzie na szersze i najlepiej odsadzone, zeby bez dystansow nie jechac opona po resorze. Czy jedynym rozwiazaniem sa Mangelsy? Czy mozna trafic firm innych porownywalne? Gdzie? A gdzie kupic Mangelsy (moze uzywane)? Oczywiscie jak by cus to na priva, zeby reklamy nie bylo. Mam nadzieje ze nie wytna moderatory.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości