MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw paź 28, 2004 8:13 pm
PKi pisze:WJ Jeep pisze:Zgadzam się z przedmówcą. W ogóle Wranglery nie są najlepsze. Nawet najnowsze AT/R są mierne, a MT/R tylko trochę lepsze.
A w ogóle to 6 mm bieżnika na jedną zimę spokojnie wystarczy.
Hmmm....
mam MT/R na pipie i jestem całkiem innego zdania. co w nich takiego złego ? spytaj bociana jak idą w porówaniu z 33 BFG

Sie nie liczy

33BFG byly na patrolu o tone ciezszym od pipa i juz maja swoj przebieg.
No i w peepie automat skrzynia, miales chyba ze 140 kmh na liczniku w miejscu w blocku wiec oczyszczanie bieznika bylo wzrocowe

...
...tak do drugiego pietra na wysokosc

-
color
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: z daleka
Post
autor: color » pt paź 29, 2004 3:42 am
PKi pisze: Też nie uważam że koszmarna, ale kupiłem je bo na zapasie miałem jedną nówke to wyszło o jedną opone taniej
A w/g Ciebie to jakie opony MT, AT, zimowe oraz całoroczne są najlepsze do jeepa

Jakby wszyscy uwazali tak samo to byloby nudno. Dla mnie byly zle, jak komus innemu pasuja to jego sprawa.
Nie wiem czy istnieje wogole cos takiego jak najlepsza opona, a juz napewno nie jestem najlepsza osoba do wypowiadania takich sadow, chociazby dlatego ze moje wrazenia opieraja sie na jezdzie w klimacie skrajnie roznym od polskiego, okreslanego mianem gorsko-pustynnego.
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » pt paź 29, 2004 11:14 am
Poczytajcie rankingi i wrażenia posiadaczy na forum oponiarskim w Stanach. Rzadko kto wypowiada się dobrze o MT/R. Jej główna wadą jest duża ścieralność. Niejeden reklamował to u Goodyeara już po 20000 km przebiegu, niestety przeważnie ze słabym skutkiem. Oczywiście lepsza MT/R do terenu niż slick
A w zimie najlepsze są zimówki, nikt mi nie powie, że jest inaczej. Oczywiście do jazdy po drogach utwardzonych, nawet pokrytych śniegiem. Do przepraw przez rzekę z krą najlepszy jest poduszkowiec

-
Przemek wawa

- Posty: 380
- Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Przemek wawa » pt paź 29, 2004 2:40 pm
WJ Jeep pisze: Jej główna wadą jest duża ścieralność. Niejeden reklamował to u Goodyeara już po 20000 km przebiegu, niestety przeważnie ze słabym skutkiem.
sklad mieszanki jest inny niz na przyklad w bfg. a to, ze jest mieksza, to oznacza, ze jest cichsza, lepiej pracuje na sniegu czy mokrym. cos za cos. a 20 kkm po asfalcie zadnej oponie terenowej nie sluzy, tym bardziej mt.
pozdrawiam,
YJ 4.0
-
color
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: z daleka
Post
autor: color » sob paź 30, 2004 1:10 am
tak mie sie cos wydaje, ze koledzy popelniaja zasadniczy blad w swoich twierdzeniach. nie odwazylbym sie powiedziec np. goodyear do dupy a bfg rocx. prawda jest taka ze kazdy producent ma w swojej ofercie opony dobre i niedobre. jak slysze ze duelery sa do niczego, to jedno co moge zrobic to wzruszyc ramionami - no bo ktore duelery? jezdzilem juz na 3 rodzajach, jedne byly zle, drugie dobre, a trzecie rewelacyjne. a potem dochodzi - jaki rozmiar, na jakim aucie, itd...
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości