lift 2"
Moderator: Mroczny
- czlopiur
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 10:51 pm
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
http://www.jeep.org.pl/forum/index.php dowiaduj się tam 

- pbyra
-
- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
powiało chłodem......czlopiur pisze:http://www.jeep.org.pl/forum/index.php dowiaduj się tam
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
skype: pawelbyra
gg: 4793104
Re: lift 2"
Troche drogo biorąc pod uwagę, że parę części jest tam zbędnych - amortyzatorów przedłużać przy takim lifcie nie trzeba, podobnie jak przednich i tylnych odbojówMa-Rysia pisze:http://allegro.pl/item394431066_jeep_ch ... ft_2_.html
panowie warto w to inwestować ?
zakładał ktoś toto ?
poz.Piotr


F150 302 V8
Uuu, drogoPlush pisze:Gorzej z dodatkowymi piórami do resorów, chociaż mi udało się wyrwać ze szrotu poldkowe za 40 zł i po przycięciu dały równiutko 6 cm lifta, jeżdżę tak już prawie 2 miesiące i jak na razie nie siadły.




F150 302 V8
Kuba ma rację - do 2 cali nic nie potrzeba robić z amorami. BTW - cal ma 2,54 cm. Dodatkowe pióro z tyłu to po prostu twardszy tył, a nie koniecznie wyliftowany. Za te pieniądze lepiej sobie xenony założyć.
też się znajdzie okazja.......

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
mel pisze:Kuba ma rację - do 2 cali nic nie potrzeba robić z amorami. BTW - cal ma 2,54 cm. Dodatkowe pióro z tyłu to po prostu twardszy tył, a nie koniecznie wyliftowany. Za te pieniądze lepiej sobie xenony założyć.też się znajdzie okazja.......
za xenony to powinni wieszac jesli sa nieorginalne

- jaras83
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 12:19 pm
- Lokalizacja: Kraków/ew Zbąszynek-lubuskie
Re: lift 2"
hmm czy trzeba wyklepać stare resory? i wrzuca się jedno pióro czy po prostu się wstawia komplet z lublina 

..VFR750 +XJ 4.0= 5 WD...

Re: lift 2"
Jak wolisz - możesz wyklepać stare, pewnie klapną po jakims czasie ale napewno nie będzie zbyt twardo. Możesz też dołożyć po jednym piórze (najlepiej jak najdłuższym) i jest mała szansa na to, że rosy klapną (przynajmniej nie w najbliższym czasie) ale może za to być twardo i nie dać pełnych dwóch cali. Generalnie taka rzeźba to ruletka, dopóki nie postawisz auta na kołach i nie pojeździsz chwilę, to nie będziesz miał pewności co i jakim sposobem wyjdziejaras83 pisze:hmm czy trzeba wyklepać stare resory? i wrzuca się jedno pióro czy po prostu się wstawia komplet z lublina


F150 302 V8
- jaras83
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 12:19 pm
- Lokalizacja: Kraków/ew Zbąszynek-lubuskie
Re: lift 2"
hmm a co jeśli włożyć nowe pióra z lublina?
tylko nie wiem czy w ogóle warto- czy nie lepeij oryginały od XJ..ale chyba lublin mimo wszystko może wyjść taniej?

..VFR750 +XJ 4.0= 5 WD...

Re: lift 2"
jeżeli twierdzicie że nic nie trzeba robić z amorkami to jesteście w wielkim błędzie





- jaras83
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 12:19 pm
- Lokalizacja: Kraków/ew Zbąszynek-lubuskie
Re: lift 2"
kolego ale coś więcej?gszyp pisze:jeżeli twierdzicie że nic nie trzeba robić z amorkami to jesteście w wielkim błędzie![]()
![]()
![]()


wyprowadź nas z wielkiego błędu

dzięęki

..VFR750 +XJ 4.0= 5 WD...

Re: lift 2"
jeżeli dajesz podkładki pod sprężyny i klepiesz resory to amortyzator się rozciąga o tą samą wartość a więc zmniejsza się jego zakres pracy i pozostaje on niewielki .przy maksymalnym wykrzyżu amortyzator dobija(rozciąga się na maxa)a to powoduje jego uszkodzenie,no i zmniejsza zakres pracy zawieszenia.
Dlatego stosuje się dłuższe amory lub podkładki pod nie
ot dlaczego
Dlatego stosuje się dłuższe amory lub podkładki pod nie
ot dlaczego

Re: lift 2"
ja napisałem że trzeba bo wy twierdzicie że niejaras83 pisze:kolego ale coś więcej?gszyp pisze:jeżeli twierdzicie że nic nie trzeba robić z amorkami to jesteście w wielkim błędzie![]()
![]()
![]()
jeśli twierdzisz że nie trzeba to powiedz chociaż dlaczego i o ile trzeba w takim razie
![]()
wyprowadź nas z wielkiego błędu![]()
dzięęki
Re: lift 2"
zauważ że jest jeden twój głos przeciwko reszcie...gszyp pisze:
ja napisałem że trzeba bo wy twierdzicie że nie
sam mam oryginalne amory...
na początku miałem i z przodu i z tyłu 2"...
przy 2" nie ma żadnych problemów z amorami, zarówno z przodu jak i z tyłu
porównywałem wykrzyże z kolegi skyjackerami gazowymi do ok.3,5" liftu...
mój wypadł niewiele gorzej na oryginałach (mówię tu o przodzie)
z tyłu przy 2" nic nie robiłem z amorami i było wsio w porządku, też wykrzyże spokojnie trzymał, przy resorach zrobionych na 2"...
teraz mam 4" z tyłu i amorki przedłużone o jakieś 5-7 cm (o 2 cm więcej, niż most wisi na resorach!! ( to tak dla świętego spokoju)...
a skok amorów seryjnych do w porównaniu do liftowanych jest taki sam ( z tyłu), więc różnią się tylko długością,a nie skokiem...
więc nie trzeba ich zmieniać przy 2"... co najwyżej można...



Re: lift 2"
na oryginalnych amorkach to muszą być zajebiste wykrzyże





Re: lift 2"
pewnie łączniki stabilizatora też oryginalna długość








Re: lift 2"
sorry nie chciałem Ci zepsuć systemu....


przeczytaj mój podpis, potem wnioskuj odnośnie stabilizatorów...



Re: lift 2"
mówimy tu o lifcie2" na oryginalnych amorkach bez przedłużania
na fotkach to na pewno nie to




na fotkach to na pewno nie to


- jaras83
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 12:19 pm
- Lokalizacja: Kraków/ew Zbąszynek-lubuskie
Re: lift 2"
..ja nie wiem, ja się nie znam
..ale rozmawiałem dziś z Raffim'i i też twierdzą że przy 2" nie trzeba zmieniać amorów..we'll see 


..VFR750 +XJ 4.0= 5 WD...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość