Chlodnica ATF

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt paź 15, 2004 2:19 pm

¿eber pisze:z tego co wiem w takim uk³adzie nie ma zbytniego ci¶nienia i moja ogromna ch³odnica by³a po³±czona z przewodami za pomoc± cybantów. Auto dostaw±³o bardzo po du... i nigdy nie by³o problemów z suwaniem siê przewodów
Tez mi sie wydaje ze tam nie ma jakiegos niewiadomo-jakiego cisnienia; musze sprawdzic w papierach moze cos znajde i przetestuje chlodnice na duzowyzszym cisnieniu na szczelnosc
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt paź 15, 2004 3:41 pm

Jak by było duże ciśnienie to miarka by przed maske wystrzeliła 8)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn paź 18, 2004 10:13 am

PKi pisze:Jak by by³o du¿e ci¶nienie to miarka by przed maske wystrzeli³a 8)
No ale obwod chlodnicy to nie to samo co wylot bagneta.... w rurce bagneta cisnienia zadnego nie ma natomias na chlodnice pompa jednak chyba wymusza obieg, wiec jakies cisnienie tam bedzie (male bo male ale jakies...)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob sty 01, 2005 11:18 pm

moze kogos zainteresuje !!

znalezione na allegro !!!

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=38366949
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz sty 02, 2005 11:41 am

Chłodnicę oleju zastosuj od Opla Astra TD - kosztuje na złomie max 50zł ma podejścia ciśnieniowe i tylko trzeba zarobić na przewodach baryłki. Ja dałem na złomie razem z chłodnicą intercoolera od Audi 80TD 30zł za dwie. Połaczenia powinny być jednak ciśnieniowe bo będzie kropelkować - nawet jak mocno zaciśniesz cybantem. Najprościej dorobić przedłużki gumowe z zarobionymi końcówkami.

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob kwie 09, 2005 10:53 pm

powracam do tematu...poszukalem stary watek coby nowego bez sensu nie otwierac...


...balagan NAM sie ostatnio przez takie powtarzania w kolko tego samego robi....

a wiec ....

po 1 rocznym lezakowaniu mojej chlodnicy ATF w garazowni postanowilem zamontowac toto cus ....

a ze lato coraz blizej to czas "wsamratny"

pytanko do MECHANIZATOROW wszalekiej masci:

jaka jest procedura zalania olejem podpietej chlodnicy ATF??

zamontowac, zdjac rurke wylotu i odpalic....??

po wycieku ATF (byle nie w twarz) wylaczyc motor..... zalozyc na rurke i basta??

czy sie myle ...??

podpiac chcemmm za oryginalna chlodnico/podgrzewaczem....!! w obieg

ale z kolei ....

czy nie bedzie to mialo wplywu na podgrzewanie wstepne oleju ATF przez wode podczas startu po nocce ( zwlaszcza w zimie)??
no bo po kiego h.uja chlodnica wody podgrzeje mi ATF jak za chwile chlodnica ATF'u - dodatkowa - go odpowiednio zchlodzi.... ?? :o

i badz tu madry czlowieku ....
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz kwie 10, 2005 3:42 pm

PKi pisze: Ja tam olewam chłodnice atf. do ciągniecia przyczep mam co innego. założysz chłodnice to ci dana35 klęknie i tyle.
Rozwiń tę myśl... :o
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość