StArSzY pisze:Witajcie,
podczas rozmowy z moim szanownym kolegą, który chciałby wystartować w tym roku w jakiś szybkich imprezach typu transgothica etc etc nawinął się temat budowy samochodu na bazie wj 4.7.
Ogólne założenia:
rozbudowana klatka
wyspawane nadwozie
zawieszenie (hp sporting może fox, king)
koło typowe do ścigania 235/85 r16
wyposażenie kubły, pasy itd.
Na moje "cińko" to widzę
Co szanowne grono na tego typu projekt?

według mnie pomysł jest bardzo dobry,
wielu kombinuje na patrolu,przereklamowane to jest ,ponieważ:
wielu kupuje patrole,inwestuje w nie krocie,a potem jak policzą ile wlozyli to szkoda im nawet na grzyby jechac i patrza w swoje pomniki
wj ma rewelacyjny moment,wodoodporny silnik
lekką i bardzo mocna karoserie,którą latwo obrac z ciężkich detali
bardzo mocne seryjne zawieszenie
łatwy dostep do wszelkiech modernizacji w rozsądnej cenie( przedłuzane wahacze,dlugie wąsy,wzmacniane drążki) kupisz wsyzstko,a do patrola musisz wszystko spawac u znajomego kowala
system blokad vari lock rewelacyjnie spisuje sie w lesie i po blocie
dla wymagajacych mozna załozyc przelozenia 4,11(oryg. 3,56) i ARBy
częsci bardzo tanie i pod nosem(do mnie masz 60km)
Patrol to juz dziś ''taki smok analog''

, bo pomimo dobrych mostów,nie ma komu nimi jezdzić w teren
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655