Wrangler 2.5 l wersja amerykańska

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw lip 28, 2005 2:00 pm

mdeja pisze: Przecie on ma ZAWSZE racje :D
Nie prowokuj i nie wywołuj wilka z lasu :lol:
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw lip 28, 2005 2:01 pm

mdeja pisze:
Adamek pisze:@LESIU tu akurat ma racje. :)2
Przecie on ma ZAWSZE racje :D
Tylko w ortografii nie ma racji :)21
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw lip 28, 2005 2:05 pm

WJ Jeep pisze:
mdeja pisze:
Adamek pisze:@LESIU tu akurat ma racje. :)2
Przecie on ma ZAWSZE racje :D
Tylko w ortografii nie ma racji :)21
czepiasz sie szczegółów
:wink:
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw lip 28, 2005 2:07 pm

WJ Jeep pisze:
mdeja pisze:
Adamek pisze:@LESIU tu akurat ma racje. :)2
Przecie on ma ZAWSZE racje :D
Tylko w ortografii nie ma racji :)21
Za długo przebywa za granicami kraju i mu się udzeliło :lol: , albo trzeba winić za to nauczycielke polskiego :lol: .
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Jasiu
Posty: 419
Rejestracja: wt cze 24, 2003 5:57 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Jasiu » czw lip 28, 2005 4:14 pm

lesio jeep pisze: tylko 4L bez
niego sie nie sprawdzisz jako kierowca zona cie opusci
a autko sie wtopi i dzieci beda nieudane
Ciekawe podejście do życia
lesio jeep pisze: to 4L H0 tak jak przewidzieli jego konstruktorzy :)19
To kto w takim razie wstawił 2,5L do jeepa - żółtki?
lesio jeep pisze:tylko 4L i 180 KM znaczy sie rekordowy
osiag Mocy /pojemnosci normalka ameryka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Są większe silniki i mocniejsze np. 5,9 który też można wsadzić do YJ, ale chodzi o to żeby cały zespół napędowy to wytrzymał jak nie chcesz reduktora wygrzebywać z piachu przy byle górce, w Cherokee jest dłuższy tylny wał napędowy i te problemy są mniejsze
lesio jeep pisze: nie wspomne jusz o ekonomice jazdy na lpg to taniocha jak
Matizem nawet na zapaszkach oszczedisz po arome gazownia
jest w seri a pozatym 2.5 jest bez klimy wiec na bulwary jest Beee
Może to zdziwi niektórych ale 2.5 też da się zagazować a klima jest zbędna w rajdach bo jest to dodatkowy element który się psuje, poza tym nie słyszałem żeby gaz był w 4.0 w serii.
lesio jeep pisze: wiec na bulwary jest Beee
Z takim podejściem to porsche cabrio - laski na to lecą
lesio jeep pisze:Sorki tlumacze na polski
silnik 2,5 benzyna to osiagi zerowe
spalanie lajtowe 18-20 literkow na 100
Nieprawda – 12-13 litrów na benzynie przy normalnym ogumieniu
lesio jeep pisze:czesci niedostepne wiec drogie
Różnica to inny silnik i skrzynia biegów, mosty z innymi przełożeniami, ale tego raczej z 2.5 nie ukręcisz
lesio jeep pisze: wersja amerykanska czyli nakredki w calach a nie w milimetrach
ogólnie każdym dobrym sklepie ze śrubami/nakrętkami je można kupić.

Podsumowując szanuję zdanie przedmówców ale się z nim nie zgadzam, nigdy nie odczuwałem braku mocy. W jeździe terenowej samochodem bardziej od silnika ważny jest kierowca, pilot i dobre przygotowanie sprzętu – opony itp.
No chyba że mówimy o rajdach rmpst – wówczas faktycznie przydaje się silnik o mocy 330 KM.

Mirek Kal
 
 
Posty: 163
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Mirek Kal » czw lip 28, 2005 5:41 pm

Dzięki wszystkim za rady ale niestety decyzję trzeba podjąć samemu :-?
Mirek

Mirek Kal
 
 
Posty: 163
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Mirek Kal » czw lip 28, 2005 5:55 pm

Ogólnie - jeśli do pracy i do domu - kupuj, w innym przypadku szukaj 4,0
Ale na pewno pamietaj, by był to wrangler

Wrangler będzie napewno. Więcej raczej na szosę a w teren weekendowo i do zabawy :lol:
Mirek

Mirek Kal
 
 
Posty: 163
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Mirek Kal » czw lip 28, 2005 5:55 pm

[quote]Ogólnie - jeśli do pracy i do domu - kupuj, w innym przypadku szukaj 4,0
Ale na pewno pamietaj, by był to wrangler

Wrangler będzie napewno. Więcej raczej na szosę a w teren weekendowo i do zabawy :lol:
Mirek

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » czw lip 28, 2005 8:14 pm

Na urlopie jestem, swiadomie odciawszy sie od internetu (wiec nie mialem okazji nic napisac), ale nie wytrzymalem i do kolegi poszedlem, zeby na fourm zajrzec :)21
No to tak:
danielpoz pisze:byl taki w borkach i slabawy jak sie okazalo ale wszystko zalezy do jakiego calu ma byc auto
To ja bylem :)
Klosiak pisze:Jedynie przy bardzo długich i stromych podjazdach gdzie nie ma się jak ropędzić 4,0 wykazuje wyższość ale to nad 99% terenówek.
To wlasnie wtedy byl slabawy (w piaskownicy tej duzej), po za tym zadnego problemu nie bylo. Po za tym czuje, ze jakby ktos bardziej doswiadczony siedzial wtedy za kolkiem, to worngl2,5 tez by pod gorke wjechal :)
patiik pisze:Oba wranglerki na asfalcie - super i nie będzie różnicy.
Bedzie roznica, zwlaszcza jak wsadisz kapcie 31' (i ogolnie przelozenie sie zmniejszy), powyzej 100km/h przyspieszenie jest glownie z gorki :)21
No a generalnie to 100% sie podpsiuje pod tym co napisal Klosiak.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » czw lip 28, 2005 8:22 pm

Wiec czekamy na nowego Jeepnietego w rodzinie :lol:
moze byc i Irokez byle byl JEEP
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lip 28, 2005 9:14 pm

DanielF- ja wiem ze to Ty byles :)

a jakie ty miales wtedy opony? bo moze tu byl problem
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
patriik
Posty: 452
Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: patriik » pt lip 29, 2005 5:48 am

danielpoz pisze:DanielF- ja wiem ze to Ty byles :)

a jakie ty miales wtedy opony? bo moze tu byl problem
Ha - opony to on miał dobre ..... (chyba)..... ale jakie drzwi amerykanskie ?? Też bym takie chciał mieć...... :wink:

Mirek Kal:
Ogólnie co do wranglerów to pamiętaj by buźkę kremem z filtrem 60 smarować, bo ją "upalisz z pewnością" i sam będziesz jak irokez....
:wink:
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)
;-)

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » pt lip 29, 2005 7:25 am

Wszystko teoretycznie mozna przelozeniami dobrac ale po co sie meczyc...lepiej za pierwszym razem kupic dobrze i nie miec problemu ze gdzies nie podjedzie albo bedzie za slaby.

Zreszta 4.0 wcale tak czesci nie ukreca....ja mam 35 calowe kola i wszystko dziala a auto katuje conajmniej raz w tygodniu.
Czytalem wiele opini o jednym i drugim i wiele osob zalowalo ze kupilo 2,5...ja na szczescie nie zrobilem tego bledu i ty tez lepiej nie rob.

Tak czy inaczej milej zabawy z nowym sprzetem!!!
Si vis pacem para bellum.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość