MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 8:35 pm
Czy może mi ktoś podpowiedzieć , co może być przyczyną tego że cały czas wyrzuca mnie z kolein (bez przesady- lekko pofałdzony asfalt) .Przy 100-wce cały czs muszę pracować kierownicą. Wyjadę na równe zero problemu- można puścić ster. Nie mówię tu o tym że w koleinach generalnie źle się jedzie! Inne bryczki na tym samym czarnym jadą jak po sznurku.
Może kapcie za szerokie, a kąty zawiechy??
Pozdro i za komenterze dzięki!
WJ '2000 3,1 td
255/65/R16
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
Korn
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Korn » śr paź 26, 2005 8:38 pm
chyba sam sobie odpowiedziałeś - za szerokie opony- w tym szukałbym przyczyny na początek a później sprawdziłbym stabilizatory czy wszystko gra.
XJ'89 LIMITED
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » śr paź 26, 2005 8:47 pm
Dopnę się do diagnozy kolegi. Oponka o szer. 255 ładnie wygląda, lecz
po naszych koleinowych dróżkach to koszmar.
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr paź 26, 2005 8:53 pm
Też stawiam na kapcie, sprawdź ciśnienie jeszcze w nich.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 8:58 pm
Adamek pisze:Też stawiam na kapcie, sprawdź ciśnienie jeszcze w nich.
Ciśnienie OK. Letnie i tak się już kończą, zaraz wymienie na zimowe, może 225/70R16
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
Pucha
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: czw gru 30, 2004 3:17 pm
- Lokalizacja: Luboń k. Poznania
Post
autor: Pucha » śr paź 26, 2005 9:00 pm
Oponka o szer. 255 ładnie wygląda, lecz
po naszych koleinowych dróżkach to koszmar.
Potwierdzam

Ja jak kupilem mojego syfa mial laczki 255/60 i ujechac na nich w koleinach nie szlo...
XJ '90 4.0 non HO Ltd - sprzedany...

Be a man - fix the glitch, just remember life's a BITCH
-
płaski
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: płaski » śr paź 26, 2005 9:01 pm
Tylko opona

-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:03 pm
Pucha pisze:Oponka o szer. 255 ładnie wygląda, lecz
po naszych koleinowych dróżkach to koszmar.
Potwierdzam

Ja jak kupilem mojego syfa mial laczki 255/60 i ujechac na nich w koleinach nie szlo...
Na jakich jeździsz teraz?
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr paź 26, 2005 9:03 pm
binder pisze:Czy może mi ktoś podpowiedzieć , co może być przyczyną tego że cały czas wyrzuca mnie z kolein (bez przesady- lekko pofałdzony asfalt) .Przy 100-wce cały czs muszę pracować kierownicą. Wyjadę na równe zero problemu- można puścić ster. Nie mówię tu o tym że w koleinach generalnie źle się jedzie! Inne bryczki na tym samym czarnym jadą jak po sznurku.
Może kapcie za szerokie, a kąty zawiechy??
Pozdro i za komenterze dzięki!
WJ '2000 3,1 td
255/65/R16
To nie szwendaj się po kolejnach tylko po równym

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:03 pm
Pucha pisze:Oponka o szer. 255 ładnie wygląda, lecz
po naszych koleinowych dróżkach to koszmar.
Potwierdzam

Ja jak kupilem mojego syfa mial laczki 255/60 i ujechac na nich w koleinach nie szlo...
Na jakich jeździsz teraz?
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
Pucha
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: czw gru 30, 2004 3:17 pm
- Lokalizacja: Luboń k. Poznania
Post
autor: Pucha » śr paź 26, 2005 9:06 pm
Na jakich jeździsz teraz?
BFG Long Trial 225/75 R15
XJ '90 4.0 non HO Ltd - sprzedany...

Be a man - fix the glitch, just remember life's a BITCH
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » śr paź 26, 2005 9:08 pm
dokladnie to przez opony.. tez tak mam
Jeep WK 4.7 v8
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:11 pm
klucz13 pisze:binder pisze:Czy może mi ktoś podpowiedzieć , co może być przyczyną tego że cały czas wyrzuca mnie z kolein (bez przesady- lekko pofałdzony asfalt) .Przy 100-wce cały czs muszę pracować kierownicą. Wyjadę na równe zero problemu- można puścić ster. Nie mówię tu o tym że w koleinach generalnie źle się jedzie! Inne bryczki na tym samym czarnym jadą jak po sznurku.
Może kapcie za szerokie, a kąty zawiechy??
Pozdro i za komenterze dzięki!
WJ '2000 3,1 td
255/65/R16
To nie szwendaj się po kolejnach tylko po równym

Do szwędania po równym mam inną furmanke

Kolegi teoria niestety nie rozwiązuje problemu

Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:15 pm
Pucha pisze:Na jakich jeździsz teraz?
BFG Long Trial 225/75 R15
To na rozmiarze jesteśmy zbieżni, ciekawe czy na tym skończy się problem?
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr paź 26, 2005 9:17 pm
mam 255/75 i owszem wyrzuca na koleinach ale nie ma tragedii

150 daje rade po ostrych koleinach np na drodze Sochaczew- Łowicz ( przelotówka do Poznania)
W zawieszeniu wszystko nowe... plus stabilizator ADDCO i amorek skrętu Skyjacker

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:21 pm
Kosa pisze:mam 255/75 i owszem wyrzuca na koleinach ale nie ma tragedii

150 daje rade po ostrych koleinach np na drodze Sochaczew- Łowicz ( przelotówka do Poznania)
W zawieszeniu wszystko nowe... plus stabilizator ADDCO i amorek skrętu Skyjacker

U mnie amorek skrętu też nowy, reszta niby w porządku..a jednak!
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » śr paź 26, 2005 9:22 pm
Kosa pisze:W zawieszeniu wszystko nowe... plus stabilizator ADDCO i amorek skrętu Skyjacker

Dobry amorek skrętu w koleinach faktycznie jest przydatny
W terenie to już sprawa dyskusyjna (kiedyś była długa dyskusja )
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:24 pm
binder pisze:Kosa pisze:mam 255/75 i owszem wyrzuca na koleinach ale nie ma tragedii

150 daje rade po ostrych koleinach np na drodze Sochaczew- Łowicz ( przelotówka do Poznania)
W zawieszeniu wszystko nowe... plus stabilizator ADDCO i amorek skrętu Skyjacker

U mnie amorek skrętu też nowy, reszta niby w porządku..a jednak!
A od rugiej strony to stailizator to chyba od przechyłów jest i do kolein to raczej nic nie ma

No chyba że są inne teorie

Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr paź 26, 2005 9:30 pm
ja tam się nie znam tak tylko napisałem dla porównania... mnie tam dobrze

ale co u Ciebie się dzieje to nie mam pojęcia

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » śr paź 26, 2005 9:36 pm
Kolego Binder.
Jeżeli pasują felgi z XJ do WJ. To wpadnij do mnie(całe 15 km.) przymierz moje
wranglerki AT'R ki 225/75/15 i stwierdzisz czy to wina opony.
( do wycinających: to nie jest ogłoszenie moje felgi i opony nie na sprzedarz i są na aucie )
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:37 pm
Kosa pisze:ja tam się nie znam tak tylko napisałem dla porównania... mnie tam dobrze

ale co u Ciebie się dzieje to nie mam pojęcia

Nie- no OK pomyślałem ze masz inną teorię, ja też nie znam się na tym na 5-kę
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
binder
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 7:44 pm
- Lokalizacja: Łódzkie
Post
autor: binder » śr paź 26, 2005 9:42 pm
Toroo pisze:Kolego Binder.
Jeżeli pasują felgi z XJ do WJ. To wpadnij do mnie(całe 15 km.) przymierz moje
wranglerki AT'R ki 225/75/15 i stwierdzisz czy to wina opony.
( do wycinających: to nie jest ogłoszenie moje felgi i opony nie na sprzedarz i są na aucie )
Dzięki! Skorzystam 100%, ale póki co musi zjechać mi z podnośnika (z innego powodu- 4 pierd... śróbki i nie tylko!!!
Pajero 2,5td V20, MT, Lift 2", 11000LBS
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » śr paź 26, 2005 10:13 pm
No ja nie wiem, 255 to za szerokie? Ja mam 10,5'' i nie ma dramatu. Wiadomo ze jest 'komfortowo inaczej' ale jezdze normalnie siakies tam trasy (np. Olsztyn-Tychy) i akurat na sterownosc chyba najmiej bym narzekal

Ale zgadzam sie, ze przetestowac wezszych opon nie zaszkodzi, moze sie poprostu przyzwyczailem

Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » czw paź 27, 2005 7:54 am
binder
powalcz z cisnieniem, zmniejsz do 2atm albo nawet ciut mniej
jak gele napompowałem do 2.2 atm to sie nie dało jechac w koleinach, zmniejszyłem do 2.0 i jest bajka
to samo mam w toyocie, jak > 2.2 atm to jest tragedia, a jak <= 2.2 to juz sie prowadzi zacnie (cisnienie wieksze niz w G bo 0.5 tony wiecej waży)
a opony w jednym 12.5" a w drugim 10.5" szerokości
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw paź 27, 2005 7:15 pm
Toroo pisze:Kolego Binder.
Jeżeli pasują felgi z XJ do WJ. To wpadnij do mnie(całe 15 km.) przymierz moje
wranglerki AT'R ki 225/75/15 i stwierdzisz czy to wina opony.
( do wycinających: to nie jest ogłoszenie moje felgi i opony nie na sprzedarz i są na aucie )
nie pasuja
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości