przerobka KJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » sob lis 05, 2005 9:36 pm

and pisze:Ja mam zamiar podniesc go o 5 -8 cm na przodzie co powinno rozwiazac problem jakos.i wsadzic mu 33 "(jak wejda).
postawilem ostatnio kolo od mojego Y61 obok KoJota i ni cholery nie wiem jak tam byscie chcieli wsadzic 33". Nie mowie, ze sie nie da - wszystko sie da, ale chyba trzeba sie moooocno namotac by je tam wcisnac.

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » sob lis 05, 2005 10:57 pm

masz racje ze to na oko nie wejdzie :-? jest plan .gorzej jego realizacja. :( :( :( . ale musze cos zrobic bo mnie plecy bola od dygania lopatka i schylania sie z lina przy tej wysokosci przodu. a i uwazniej musze sie kulac tam gdzie standardowo wchodzi NORMALNE kolo . musza byc modyfikacje i juz i kola beda :evil:

Awatar użytkownika
p1w
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: 3city

Post autor: p1w » ndz lis 06, 2005 9:22 am

and pisze:,po tem podniesienie tak do 33" itd. sssstandard turystyczno-przeprawowy ma byc .
Z 33" mogą być kłopoty. Ponizej zestawienie rozmiarów opon z liftami do KJ-ta.

Obrazek

Lifty powyżej 2,5" wymagają już powaznych zmian, szczególnie w przednim zawieszeniu.
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » ndz lis 06, 2005 9:37 am

trace nadzieje z tymi kolami, zostane skazany na szorowanie brzuchem po garbach

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz lis 06, 2005 9:53 am

To zalezy na czym ci zalezy...

Jesli na tym zeby miec podpis w stopce 33" - no to masz problem, bo to oznacza praktycznie przebudowe auta i pokazne koszty.

A jak na tym zeby jezdzic w terenie - to lift i 31" wystarcza.

Wszystko wymaga zdrowego rozsadku.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 311
Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE

Post autor: Wiktor » ndz lis 06, 2005 2:57 pm

nie zawsze diabel taki straszny jak go do Jeepa montuja :)
TYLKO C*PY MAJA DŻIPY
XJ
askow@op.pl

Awatar użytkownika
+MaRciN+
 
 
Posty: 1175
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: +MaRciN+ » ndz lis 06, 2005 3:03 pm

p1w pisze:
and pisze:,po tem podniesienie tak do 33" itd. sssstandard turystyczno-przeprawowy ma byc .
Z 33" mogą być kłopoty. Ponizej zestawienie rozmiarów opon z liftami do KJ-ta.

Obrazek

Lifty powyżej 2,5" wymagają już powaznych zmian, szczególnie w przednim zawieszeniu.
te ciekawy ten obrazek.... to tylko do jeepa takie sa czy moze widziales do innych ??
Jeep WK 4.7 v8

Awatar użytkownika
p1w
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: 3city

Post autor: p1w » ndz lis 06, 2005 3:28 pm

+MaRciN+ pisze: te ciekawy ten obrazek.... to tylko do jeepa takie sa czy moze widziales do innych ??
Ten dotyczy tyko KJ. Jakby dobrze pogrzebać to możnaby znależć do innych.
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości