MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
piter74
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:57 am
- Lokalizacja: pomorze
Post
autor: piter74 » sob lis 12, 2005 9:23 am
Witam.
Od razu zaznaczę, że nie mam jeszcze Jeep -a, ale zamierzam niebawem zakupić Cherokee z lat 1990 - 1992, i dlatego zadaję to pytanie.
Czy opcja 4x4 Full Time jest w każdym Cherokee, czy występuje tylko w jakiś określonych modelach tego samochodu ?
Czy Cherokee 2.1 TD mają skrzynie z opcją 4x4 Full Time ?
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob lis 12, 2005 9:25 am
wszystko zalezy jaki masz reduktor bo wystepowały dwa rodzaje

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » sob lis 12, 2005 10:59 am
Diesle - o ile wiem - mają tylko manualne skrzynie i full time w nich nie występuje a szkoda - jest to wspaniała sprawa szczególnie w zimie na śliskim

Mirek
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » sob lis 12, 2005 11:22 am
Kasprol pisze:wszystko zalezy jaki masz reduktor bo wystepowały dwa rodzaje

hmm ja slyszalem ze byly trzy rodzaje... nawet gdzies o tym juz bylo juz na forum

ale glowy sobie nie dam obciac

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » sob lis 12, 2005 12:00 pm
Bart03 pisze:Kasprol pisze:wszystko zalezy jaki masz reduktor bo wystepowały dwa rodzaje

hmm ja slyszalem ze byly trzy rodzaje... nawet gdzies o tym juz bylo juz na forum

ale glowy sobie nie dam obciac

no od 84 roku to byly 'niby' NP: 207, 228, 229, 231, 242
u nas wystepuja w zasadzie cyyba tylko dwa ostatnie: 231, 242
pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
Stalker
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
Post
autor: Stalker » sob lis 12, 2005 12:38 pm
zanim kupilem swojego to sie naogladalem roznych parchow i raz spotkalem 2,1 z reduktorem 242 , tylko wydaje mi sie ze ktos to przerabial
z moich informacji wynika ze fabrycznie 2,1 mial tylko 232
zaczynajcie ! ...czas dokończy

XJ '92 2,1TDi
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » sob lis 12, 2005 1:15 pm
na szczescie zdaje sie, ze wymiana reduktora to nie jest jakis straszny problem???
i jeszczu jedno pytanie.... 232 ma chyba jakies zalety???
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
Stalker
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
Post
autor: Stalker » sob lis 12, 2005 1:43 pm
podobno bardziej trwaly i lepiej znosi obciazenia , prostszy
zaczynajcie ! ...czas dokończy

XJ '92 2,1TDi
-
piter74
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:57 am
- Lokalizacja: pomorze
Post
autor: piter74 » sob lis 12, 2005 1:47 pm
Dziękuję za udzielone do tej pory odpowiedzi.

-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » sob lis 12, 2005 2:14 pm
dj_wojtecki pisze:na szczescie zdaje sie, ze wymiana reduktora to nie jest jakis straszny problem???
i jeszczu jedno pytanie.... 232 ma chyba jakies zalety???
ee.. a skad wzieliscie 232? jest 231 lub 242...
231 jest podobno bardziej trwaly, 242 jest napewno bardziej funcjonalny..
na 231 nie pojezdzisz caly rok napedem na 4x4 (mowa o czarnym)
pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
Stalker
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
Post
autor: Stalker » sob lis 12, 2005 4:27 pm
jasne, moja literówka - powinno być 231 i 242

zaczynajcie ! ...czas dokończy

XJ '92 2,1TDi
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » sob lis 12, 2005 4:43 pm
A ktos wie moze czy w tjocie 97 to to jest full time czy raczej nie?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » sob lis 12, 2005 5:06 pm
z tego co wiem, to wranglery maja tylko part time...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » sob lis 12, 2005 8:30 pm
Stalker pisze:jasne, moja literówka - powinno być 231 i 242

hehe... a ja oczywiscie osli ped i te sprawy

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » śr lis 16, 2005 8:43 pm
A tak wogole to moze ktos lopatologicznie wylozyc czemu na part time nie mozna jezdzic caly czas po czarnym? I ile tak wogole mozna? Czy moze dlatego ze nie ma miedzyosiowego mechanizmu roznicowego?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr lis 16, 2005 8:47 pm
michals pisze: Czy moze dlatego ze nie ma miedzyosiowego mechanizmu roznicowego?
Tak.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » śr lis 16, 2005 9:54 pm
Wrzuć PartTime na parkingu i zacznij zawracać - a potem pomyśl jak będzie napęd pracował jakby tak było cały czas

-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » czw lis 17, 2005 10:54 am
intruz pisze:z tego co wiem, to wranglery maja tylko part time...
fabrycznie tak, ale zawsze mozna zmienić reduktor, ja zmieniłem na 242 w TJ-cie
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 10:58 am
TTom pisze:intruz pisze:z tego co wiem, to wranglery maja tylko part time...
fabrycznie tak, ale zawsze mozna zmienić reduktor, ja zmieniłem na 242 w TJ-cie
Żeby Ci się tylko nie rozleciał przy Twoim silniku

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » czw lis 17, 2005 12:31 pm
techmark pisze:TTom pisze:intruz pisze:z tego co wiem, to wranglery maja tylko part time...
fabrycznie tak, ale zawsze mozna zmienić reduktor, ja zmieniłem na 242 w TJ-cie
Żeby Ci się tylko nie rozleciał przy Twoim silniku

coś tam chłopaki w nim pogrzebali żeby go wzmocnić przy okazji, bo i tak nie pasował do obecnej skrzyni chociaż amerykańce zapewniali że będzie bez żadnych przeróbek

Tak właściwie to z orginału została już niemalże tylko buda...

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 12:33 pm

No to miło
Podobno 242 jest mniej wytrzymały niż 231 ale niby czemu? 242 jest "bogatszy" o mech. różnincowy ale jeśli to jedyna różnica...
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość