Katy pracy walu (na obydwu koncach :))

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 8:52 pm

KOLEGA Kejtar w innym temacie pisze:
W tym jeepie jeszcze nie walcze bo jeszcze liftu nie zainstalowalem ale przypuszczam ze wyladuje z SYE przedzej czy pozniej ale na poczatek wsadze kliny pod resory: mam zestaw 2* 4* i 6*. Bez SYE to bedzie trzeba instalowac kliny gruba czescia do przodu zeby obnizyc kat wyjcsia z mostu zeby byl rowny katowi wyjscia z reduktora. Jak masz wiecej pytan to proponuje osobny watek zeby tego nie rozmydlic za bardzo
a teraz czekamy na c.d :)21

nie odkrywajmy ameryki... Ona juz dawno odkryta... !! :wink:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 9:05 pm

XJeep pisze:
KOLEGA Kejtar w innym temacie pisze:
W tym jeepie jeszcze nie walcze bo jeszcze liftu nie zainstalowalem ale przypuszczam ze wyladuje z SYE przedzej czy pozniej ale na poczatek wsadze kliny pod resory: mam zestaw 2* 4* i 6*. Bez SYE to bedzie trzeba instalowac kliny gruba czescia do przodu zeby obnizyc kat wyjcsia z mostu zeby byl rowny katowi wyjscia z reduktora. Jak masz wiecej pytan to proponuje osobny watek zeby tego nie rozmydlic za bardzo
a teraz czekamy na c.d :)21

nie odkrywajmy ameryki... Ona juz dawno odkryta... !! :wink:
Wiec... wibracje po lifcie sa spowodowane paroma rzeczami:
1. problemem z katami w tylnym wale
2. za krotki tylny wal na wielowpuscie
3. nie wywazony wal lub ledwo zywe krzyzaki
Rownierz przedni wal moze spowodowac problemy (ta czesc CV z krzyzakami i z kulka sie czasmi wypracowuje i potrzeba ja przebudowac lub wielowpust na wale sie robi luzny).
Wiec...
1. Tak jak wspomnialem wyjscie z walu musi miec ten sam kat jak wyjscie z reduktora wzgledem walu: tzn jakby je przedluzyc to musza byc linie przedluzone rownolegle wzgledem siebie.
2. Jesli wal jest krotki to trzeba go troche przedluzyc. Jesli za malo sie walu na wielowpust wsuwa to sie konczy tym ze sie to lekko chybocze (kiwa) i sa wibracje tym spowodowane.
Niestety w pewnym momencie nastepuje sytuacja ze jest zbyt duzy lift i trzeba zalozyc SYE: wtedy trzeba wycelowac wyjscie z tylnego mostu zeby celowalo o jeden do dwoch stopni ponizej wyjscia z reduktora.
3. chyba samozrozumiale :D
OK, co jeszcze moze powodowac problemy: jak sa za miekkie tylne sprezyny to tylny wal sie okreca wzgledem reduktora przy dodawaniu gazu i przy hamowaniu psujac w ten sposob katy i powodujac wibracje. Rownierz przy miekkich/wypracowanych sprezynach dodawanie zbyt duzo ciezaru do tylu powoduje to samo.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 9:10 pm

no i wszystko jasne... !! :)2

ja wydluzylem wal o 1 cm ale mi go nie potrafia wywazyc ... !!

wiec za moje wibracje na te chwile obwiniam niewywazony wal...!!

wyjscia z reduktora i mostu mam TERAZ rowne ... !!

ufff przeklete kliny ... !! narobily mi bigosu troche ... !! juz wywalilem !!

@kejtar ... !! od jakiego liftu proponuja u Ciebie zakladanie SYE ...??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 10:01 pm

XJeep pisze: @kejtar ... !! od jakiego liftu proponuja u Ciebie zakladanie SYE ...??
Prawde mowiac to od 0" :D :D SYE jest tym co samochod powinien miec od nowego, ale koszt by sie podrozyl i firmy zawsze chca zaosczedzic gdzie i ile sie da.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 10:14 pm

kejtar pisze: Prawde mowiac to od 0" :D :D SYE jest tym co samochod powinien miec od nowego, ale koszt by sie podrozyl i firmy zawsze chca zaosczedzic gdzie i ile sie da.
zawsze sie dziwilem dlaczego WERNER nie dolozyl na tylne wyjscie z NP... wybieraka tylko ten chory patent z wieloklinem...!!

co to za problem dac z tylu taki sam wal jak z przodu...??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 10:19 pm

XJeep pisze:
kejtar pisze: Prawde mowiac to od 0" :D :D SYE jest tym co samochod powinien miec od nowego, ale koszt by sie podrozyl i firmy zawsze chca zaosczedzic gdzie i ile sie da.
zawsze sie dziwilem dlaczego WERNER nie dolozyl na tylne wyjscie z NP... wybieraka tylko ten chory patent z wieloklinem...!!

co to za problem dac z tylu taki sam wal jak z przodu...??
ten wal jest drozszy w produkcji :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
sheriff
 
 
Posty: 267
Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: sheriff » czw gru 01, 2005 12:45 am

no dobra..
to powie mi ktoś gdzie kupie i za ile taki komplet (wyjście z reduktora i wał czyli wszystko co potrzeba do tej przeróbki) na podwójnego kardana?
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość