MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » sob gru 10, 2005 8:31 pm
Lift 2,5" zrobiony rozpiąłem stabilizator i założyłem 31" MT z połową wysokości bieżnika i... przy dobiciach porysowało mi nadkole wygięło lekko błotnik...

niby przy takim lifcie 31" powinno wejść bez problemu a tu dupa... Czy problemem moze być to że był wypięty stabilizator i przy jakichś tam większych szaleństwach typu lekkie wyskoki z jakichś pagórków to normalne że tak się stało czy jednak lift jest za mały żeby założyć 31" do ZJ??
Już nie mówię o tym że oberwało mi zderzak z jednej strony bo miałem go jakoś krzywo spasowanego tak że od jednego koła odstawał na 5-7 cm a z drugiego góra na 2 cm...
Jak myślicie?

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » ndz gru 11, 2005 12:08 am
Kosa - nie martw się, trzeba podnieść jeszcze o 2 cale i będzie pasować....

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz gru 11, 2005 12:11 am
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
sheriff
-

- Posty: 267
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
- Lokalizacja: Swarzędz
Post
autor: sheriff » ndz gru 11, 2005 12:24 am
jak byś miał iksjota to by Ci poszerzenia nadkoli pozdejmowało (kilka razy je zbierałem i to jadąc asfaltową drogą! Ostatni raport NIK o stanie polskich dróg chyba wszystko wyjaśnia) a tak masz wygięte błotniki. Raz mi nawet krawędź błotnika oponę rozcięła, problem zginął przy 5" lifcie. Tylko, że zaraz pojawiły się inne problemy

.. wibracje wałów itp.. itd..
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » ndz gru 11, 2005 10:19 am
sheriff pisze:jak byś miał iksjota to by Ci poszerzenia nadkoli pozdejmowało (kilka razy je zbierałem i to jadąc asfaltową drogą! Ostatni raport NIK o stanie polskich dróg chyba wszystko wyjaśnia) a tak masz wygięte błotniki. Raz mi nawet krawędź błotnika oponę rozcięła, problem zginął przy 5" lifcie. Tylko, że zaraz pojawiły się inne problemy

.. wibracje wałów itp.. itd..
Bo to trzeba z głową robić i tak jak ma być, a nie wywindować syfa w góre a potem poprawiać nastepne problemy.
No ale cóz pewnie taki nasz los Jeepniętych

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz gru 11, 2005 1:31 pm
no dobra ale co teraz zrobić??

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
lysy_83
-

- Posty: 231
- Rejestracja: pn mar 24, 2003 6:44 pm
- Lokalizacja: skorzewo/poznan
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lysy_83 » ndz gru 11, 2005 1:34 pm
sprzedac i kupic cos z rama!

Lysy;
Samurai
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz gru 11, 2005 1:56 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » ndz gru 11, 2005 3:01 pm
napisac spozniony list do Mikolaja, zeby pod choinke dostac lift 4,5 cala rubicon express lub OME na ten przyklad...a co !
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz gru 11, 2005 3:44 pm
przedłuz jeszcze odboje
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz gru 11, 2005 4:00 pm
no ale jak przedlużę odboje tu wykrzyż będzie mniejszy right?
zastanawiam się czy nie podnieśc go jeszcze o 1-1,5" na podkładkach i poprzerabiać mocowania amortyzatorów oraz mocowanie drążka... Jak myślicie?
No do tego to jeszcze dolne wahacze dłuższe

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » ndz gru 11, 2005 4:11 pm
no ale jak do tych 2,5" dołożysz jeszcze 1,5" to nie wiem co będzie działo sie z krzyzakami
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz gru 11, 2005 4:17 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz gru 11, 2005 4:33 pm
lysy_83 pisze:sprzedac i kupic cos z rama!

a co ma gowno do wiatrraka ...
znaczy sie .. co ma rama do obcierania...
motaj łysy tego swego potwora i jeepy zostaw w spokoju...
kiedy jakies spotkanko...

bedziesz w dramacie na wigilii...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » ndz gru 11, 2005 11:08 pm
Jak na razie to jest spoko, nic nie ociera, może gdybym załadował do maxa to z tyłu by darło o nadkole ale tego jeszcze nie doświadczyłem.
A co najdziwniejsze, wcześniej miałem 225/75 i w koleinach to była tragedyja, a teraz przy 31" koleiny nie robią na jeepie żadnego wrażenia (nawet przy 120km/h). A wszyscy mówili że jak szersze opony to żle sie jedzie po koleinach.
U mnie jest odwrotnie

ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz gru 11, 2005 11:16 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pn gru 12, 2005 3:01 am
Kosa pisze:takie odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują
Prosta sprawa: zaprzyjaznij sie z nozycami do metalu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
sheriff
-

- Posty: 267
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
- Lokalizacja: Swarzędz
Post
autor: sheriff » pn gru 12, 2005 7:49 am
kejtar pisze: Prosta sprawa: zaprzyjaznij sie z nozycami do metalu.
..tudzież szlifierką kątową..

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » pn gru 12, 2005 9:19 am
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pn gru 12, 2005 9:25 am
@Kosa ja myśle ze błotniki podcięte to lepsze rozwiązanie od wywalenia syfa na złom..........
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pn gru 12, 2005 9:41 am
Poupalajcie sobie bez liftu przodu na 31"AT - do dopiero zabawa
Muszę go podnieść w tym tygodniu bo jeździć się nie daje

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pn gru 12, 2005 2:06 pm
lysy_83 pisze:sprzedac i kupic cos z rama!

...ale powyzej 3,60 m dlugosci

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pn gru 12, 2005 2:21 pm
lysy_83 pisze:sprzedac i kupic cos z rama!

No fakt. Rama baaaaaardzo by w tym przypadku pomogła

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » pn gru 12, 2005 2:58 pm
zdecydowałem:
przedłużę odboje założę felgi o mniejszym ET i zmienie mocowanie zderzaka... nie bede dla JEDNEGO centymetra na promieniu koła podnosił samochó do 4"

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
zu-tec

- Posty: 767
- Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: zu-tec » pn gru 12, 2005 4:07 pm
Kosa pisze:zdecydowałem:
przedłużę odboje założę felgi o mniejszym ET i zmienie mocowanie zderzaka... nie bede dla JEDNEGO centymetra na promieniu koła podnosił samochó do 4"

Pewnie... sprawdziłbym jednak dla wszystkiego, jak jest z założonym stabilizatorem, bo cudów nie ma - jeśli 30 cali mieści się w standardzie, to 31 z 2 calami liftu MUSI z palcem w......
A może opony masz nalewki, wyższe niż nominały 31-calowe...? ...albo odsadzenie felg dużo silniejsze niż nominalne..?

..powodzonka

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość