part time

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

margan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 19, 2005 8:13 am

part time

Post autor: margan » wt sty 10, 2006 7:17 am

witam


Jak wygląda załączanie i odłączanie part time przy jeżdzie zimą asfalt-śliska nawierzchnia i odwrotnie. Niestety mój jeepek 2.1 td , a więc full time'u niet.

pozdro

margan

Awatar użytkownika
grom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: grom » wt sty 10, 2006 7:36 am

poprostu ciągniesz wajchą raz w jedną raz w drugą
JEEP http://www.electricgeneration.pl samochód elektryczny, rower elektryczny, elektryczna terenówka

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » wt sty 10, 2006 9:17 am

grom pisze:poprostu ciągniesz wajchą raz w jedną raz w drugą
:)21 :)21 :)21 :)2
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt sty 10, 2006 9:42 am

Możesz mieć jedynie problem z załączeniem jeśli masz rozłączaną przednią półoś. Potrafi mieć długą zwłokę.

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » wt sty 10, 2006 11:00 am

producent zaleca, zeby zmiane robic przy predkosci nie wiekszej niz 80 km/h. ja sie do tego stosuje. 31 grudnia jechalem z Bialoegostoku do Wawy w zasadzie caly czas na 4H. Czasem jak droga byla czarna to zrzucalem na 2H. jak potrzebowalem zapiac 4H to zwalnielem do 80 km/h i wajha do siebie ;)
LRD3

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » wt sty 10, 2006 3:56 pm

a ja caly czas pomykam na full i juz podalem ponad 200 k km i dopiero ostatnio mnie sie walek ataku zaczal rozpadac i przod glosno robi . cale te part cos tam nie pasi mi.
Andrzej (And)-tel. 694 624 370

http://WWW.JEEPOMANIAC.ORG

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt sty 10, 2006 7:12 pm

and pisze:a ja caly czas pomykam na full i juz podalem ponad 200 k km i dopiero ostatnio mnie sie walek ataku zaczal rozpadac i przod glosno robi . cale te part cos tam nie pasi mi.
Kurde, kiedys ty te 200 tys zrobil?
Wysiadasz czasem z samochodu?
:D

Ile lat ma twoj jeep?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » wt sty 10, 2006 8:30 pm

pezet pisze:
and pisze:a ja caly czas pomykam na full i juz podalem ponad 200 k km i dopiero ostatnio mnie sie walek ataku zaczal rozpadac i przod glosno robi . cale te part cos tam nie pasi mi.
Kurde, kiedys ty te 200 tys zrobil?
Wysiadasz czasem z samochodu?
:D

Ile lat ma twoj jeep?
na tankowanie . :)21 :)21 :)21
w miedzy czasie mialem jeszcze granda i napykalem nimze 40 alem go musial oddac .
a moj KJ jest z 2001 roku. i z uwagi na te kilometry , ktore obnizyly jego wartosc (ktora jest i tak niska w jeepach) oraz jego bezawaryjnosc upalam go w terenie . :D
i tam moga inni gderac ze to ze tamto nie robi, nie wyglada itp a mi to tam jak na lato .
jade do roboty - pyk odpala zimno nie zimno , jade z zonka do rodziny - pach jedziemy wygodnie skora i klima , mam ochote na teren - jest wtopa ,MT ,tirfor ,liny . kochany samochod . teraz jak mu podam inne zderzaki, jakis lifcik,wyciagarke i bagaznik dachowy na trapy pewnie juz do rodziny nie pojazde .juz i tak sie na mnie dziwnie patrza jak na odmienca. ogolnie kochane , bezawaryjne auto i wbrew pozorom jak ktos wie jak nim latac to daje kupe radosci. :)2
Andrzej (And)-tel. 694 624 370

http://WWW.JEEPOMANIAC.ORG

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt sty 10, 2006 8:55 pm

And, ale on mówi wyraźnie o part timie ;) idąc tą drogą mogę powiedzieć, że mój jeep ma 80 tys. wyłącznie na 4x4 (quadra trac ;) )
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » wt sty 10, 2006 8:56 pm

and pisze: na tankowanie
no i chyba na pisanie postow, skoro juz ponad 200 walnales od pazdziernika ;)
LRD3

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » wt sty 10, 2006 9:00 pm

pan_boczek pisze:
and pisze: na tankowanie
no i chyba na pisanie postow, skoro juz ponad 200 walnales od pazdziernika ;)
:)21
Andrzej (And)-tel. 694 624 370

http://WWW.JEEPOMANIAC.ORG

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » wt sty 10, 2006 9:07 pm

mendelmax pisze:And, ale on mówi wyraźnie o part timie ;) idąc tą drogą mogę powiedzieć, że mój jeep ma 80 tys. wyłącznie na 4x4 (quadra trac ;) )
eee :oops: . rozgadalem sie i pokasztanilem . to ja na tym part nie latam bo mnie wnerwia (choc mam) . cos tam szarpal jak sie zalaczal ,wiec mam subiektywne odczucia .wiec prosze sie nimi nie kierowac. he he :D
Andrzej (And)-tel. 694 624 370

http://WWW.JEEPOMANIAC.ORG

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt sty 10, 2006 9:14 pm

@ and - czy KJ jest z przodu na wahaczach czy na moscie?

Chyba na wahaczach - a te mi sie zawsze zdawaly zbyt delikatne do mordowania w terenie. Nie ma z tym problemow?
Poza tym trudne do liftowania i motania.

Gdzies byl w sieci filmik jak z KJ po probie podjechania pod niby-gorke, odpada... reduktor :)
Ale moze byl zle przykrecony.

W kazdym razie - rzadko sie widuje w terenie takie nowe auta - i malo o nich wiadomo, czy nowoczesne rozwiazania rzeczywiscie sie sprawdzaja.

Moglbys robic za kierowce "testowego' :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
and
 
 
Posty: 1381
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
Kontaktowanie:

Post autor: and » wt sty 10, 2006 10:10 pm

masz racje , ze trudno cos z nim zrobic na lifcie z przodu. wlasnie jestesmy na etapie zmian. zobaczymy jak wyjdzie .
a zawieszenie z przodu jest troche delikatne. padaja szybko swoznie .ale ogolnie autko daje sobie rade .wyglada delikatnie ale zawsze wracalem na kolach . nie wszystkie przeszkody mozna pokonac ale off road to zabawa i tak do tego podchodze. widzialem kilka fotek amerykanskich KJ po przerobkach. nawet nawet .
widzialem tez ten filmik . to byla porazka co ten kierowca zrobil. urwal reduktor na takiej popierdulce .
Andrzej (And)-tel. 694 624 370

http://WWW.JEEPOMANIAC.ORG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość