Quadra Drive pytanie??
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 8:22 pm
- Lokalizacja: krakow
- Kontaktowanie:
Quadra Drive pytanie??
ktos moze opisac co znacza wszystkie przelozenia na obu lewarkach oraz przycisk na lewarku glownym. z gory dziekuje. mam samochod od tygodnia
WJ '01 4.7
będę miły...
Quadra drive= super wypasiony quadra trac
do rzeczy:
lewa wajcha (reduktor)
1) 4All Time- tym się jeździ po czarnym. jak tylne kółka zabuksują (różnica o ponad 20 rpm względem przodu) to dołącza przód i jest fajnie.
2) N jak neutral- luz, można autko toczyć i stracić gdy się je tak zostawi na górce
3) 4 LO- reduktor i spięty napęd obu osi na stałe, do jazdy w trudniejszym terenie, boże broń przed asfaltem
prawa wajcha (skrzynia biegów)
1) P- parking, wsadza ząbek w tryby i dzięki temu auto nie ruszy z miejsca, kółek nie pokręcisz choćbyś zatrudnił Pudzianowskiego
2) R- wsteczny
3) N- neutral- luz
4) D- Drive- dostępne 3 biegi główne i 2 overdrive (o tym dalej)
5) 2, 1- ograniczenie do którego biegu maksymalnie ma przerzucać biegi. Dobre do hamowania silnikiem przy długich zjazdach lub gdy jadąc w górkach widzisz, że za często wrzuca na 3, słabnie i zrzuca z powrotem. Żeby się nie męczył dajesz mu mniej zmian biegów i jest ok
6) knefel na dźwigni- do wyłączania overdrive- biegów 4 i 5 (w przypadku skrzyni 545RFE) lub tylko 4 (45RFE). Używa się tego analogicznie do punktu 5, tzn. żadko raczej
Quadra drive= super wypasiony quadra trac

do rzeczy:
lewa wajcha (reduktor)
1) 4All Time- tym się jeździ po czarnym. jak tylne kółka zabuksują (różnica o ponad 20 rpm względem przodu) to dołącza przód i jest fajnie.
2) N jak neutral- luz, można autko toczyć i stracić gdy się je tak zostawi na górce

3) 4 LO- reduktor i spięty napęd obu osi na stałe, do jazdy w trudniejszym terenie, boże broń przed asfaltem
prawa wajcha (skrzynia biegów)
1) P- parking, wsadza ząbek w tryby i dzięki temu auto nie ruszy z miejsca, kółek nie pokręcisz choćbyś zatrudnił Pudzianowskiego

2) R- wsteczny
3) N- neutral- luz
4) D- Drive- dostępne 3 biegi główne i 2 overdrive (o tym dalej)
5) 2, 1- ograniczenie do którego biegu maksymalnie ma przerzucać biegi. Dobre do hamowania silnikiem przy długich zjazdach lub gdy jadąc w górkach widzisz, że za często wrzuca na 3, słabnie i zrzuca z powrotem. Żeby się nie męczył dajesz mu mniej zmian biegów i jest ok
6) knefel na dźwigni- do wyłączania overdrive- biegów 4 i 5 (w przypadku skrzyni 545RFE) lub tylko 4 (45RFE). Używa się tego analogicznie do punktu 5, tzn. żadko raczej

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość